Geçen yıl Habib Ocak hocam bahsediyordu, özel programlara para vermeyin, bakanlık program yazılımı hazır diye...Program yine okul yönetimi tarafından hazırlanacak. Tek merkezden ders programı yapımı bana pek mümkün görünmüyor. En önemli artısı ek-ders modulune entegre edilerek program üzerinden veri çekecebilecek. Bence bu tür teknolojik atılımlar için geç bile kalındı.
Evet ama yazilimin tanimina bakarsak, bakanlik minimum ders saatini ve ogretmenin okulda bulunmasi gereken gun sayisini yazilimla zorunlu kilacak gibi gorunuyor. Yani manuel veri sisteme yuklenirken belli kaliplarla bazi zorunluluklar olacak sanki, bakalim pilot uygulamadan donutlerle anlariz.