Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller-2014

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:19:28
Baska cevap yok mu?

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:19:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bebeğine göre değişir.En doğru cevap benım.Bilimsel söyledim ha
Kaçamak cvp bu:)

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.779
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.779
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:20:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kacinci ay:)
işte 3-4 arası :) ay cıddı cevap vermeycektım hocam.tühhh kaçtı agzımdan

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:21:25
Ortalama 2.ve 4.aylar arasi .

Çevrimdışı yoncalodi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
06 Tem 2014 23:21:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ortalama 2.ve 4.aylar arasi .

benim ki yanlış değilmiş o zaman

Çevrimdışı ilhami_60

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 5.649
  • 38.179
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 5.649
  • 38.179
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:21:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
işte 3-4 arası :) ay cıddı cevap vermeycektım hocam.tühhh kaçtı agzımdan
Eee  annem hep der ben 1. ayda agu demişim ne olacak şimdi:))

Çevrimdışı sibel44

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.711
  • 9.287
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.711
  • 9.287
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:22:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ortalama 2.ve 4.aylar arasi .
ben 2 demistim ama :))

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:22:14
Diger sorum erkeklere?yorumu bayanlar yapacak.

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.779
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.779
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:22:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eee  annem hep der ben 1. ayda agu demişim ne olacak şimdi:))
o zaman sizin cevap gecerlı.her bebek özledır

Çevrimdışı tefoo

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.462
  • 18.587
  • Müdür Yardımcısı
  • 4.462
  • 18.587
  • Müdür Yardımcısı
06 Tem 2014 23:23:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eee  annem hep der ben 1. ayda agu demişim ne olacak şimdi:))
Normal  bebekler  hocam  2-4 ;)
Ben  8  yasimda  bile  agu   demişim;))

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.779
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.779
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:23:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ortalama 2.ve 4.aylar arasi .

heee ben de bildimm

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:23:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eee  annem hep der ben 1. ayda agu demişim ne olacak şimdi:))
Standart dışisiniz demekki,ya da yanlis hatirliyordur.

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.779
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.779
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:23:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Normal  bebekler  hocam  2-4 ;)
Ben  8  yasimda  bile  agu   demişim;))
yanı suanda da agu derız ;) mevu ilk dendıgı zaman

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:24:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Normal  bebekler  hocam  2-4 ;)
Ben  8  yasimda  bile  agu   demişim;))
Vaaaaay.😀baska birsey dememis misiniz?

Çevrimdışı ilhami_60

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 5.649
  • 38.179
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 5.649
  • 38.179
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 23:24:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Standart dışisiniz demekki,ya da yanlis hatirliyordur.
İyi öyle olsun ne  diyelım.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK