Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller-2014

Çevrimdışı poseidon00007

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.774
  • 21.883
  • 6.774
  • 21.883
07 Tem 2014 02:28:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eşim şuan yedigi seyden yarin ici yanacak.suuu suuu diyecek kesin😀
ne yedi ki?

Çevrimdışı ulkum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
07 Tem 2014 02:28:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eşim şuan yedigi seyden yarin ici yanacak.suuu suuu diyecek kesin😀
yazık adamcaza

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
07 Tem 2014 02:30:13
ne yedi ki ???

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 02:30:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ne yedi ki?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yazık adamcaza
Pastirma😃boylece gecenki kirici davranisinin intikamini da almiş oldum.

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
07 Tem 2014 02:31:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Pastirma😃boylece gecenki kirici davranisinin intiksmini da almiş oldum.
oo yazık adama :D

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 02:32:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oo yazık adama :D
😄

Çevrimdışı poseidon00007

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.774
  • 21.883
  • 6.774
  • 21.883
07 Tem 2014 02:32:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Pastirma😃boylece gecenki kirici davranisinin intikamini da almiş oldum.
çok kötüsün :D

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 02:33:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok kötüsün :D
Dimi😁

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
07 Tem 2014 02:36:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dimi😁
kesinlikle ;)

Çevrimdışı zizou43

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.189
  • 20.001
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.189
  • 20.001
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 02:39:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Pastirma😃boylece gecenki kirici davranisinin intikamini da almiş oldum.
Hocam sizinki çok haince bir plan :)
Böyle intikam mı olur? :)

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 02:39:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Pastirma😃boylece gecenki kirici davranisinin intikamini da almiş oldum.
Ne mubarek bi es'siniz!
Sirf esiniz daha cok sevap alsin diye :)
Allah muhabbetinizi arttirsin.

Çevrimdışı kirsehir

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.952
  • 12.263
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 10.952
  • 12.263
  • Okul Öncesi Öğrt.
07 Tem 2014 02:41:45
Bugün konuştuklarımıza uygun bir yazı:


ÇOCUK YETİŞTİRMEKTEN
VAZGEÇİN
• Bence siz; - Çocuk yetiştirmeyin.
- Birbirlerinizin “gelinlerini,
- Birbirinizin “damatlarını” yetiştirin.
• Kimilerinin “kocasını”,
- Kimilerinin de, “hanımını” yetiştirin.
• Torunlarınızın babalarını, annelerini,
- Onların; kaynanalarını, kayınpederlerini yetiştirin.
• Böylece:
- Ne “gelininizden”,
- Ne de “damadınızdan” şikayet etme hakkınızın olmadığını göreceksiniz…
• Hem belki o zaman, bu amaç uğruna; - Çocuklarınıza merhamet edersiniz.
- Onlara baskı ve şiddet uygulamazsınız,
- Onlara kötü davranmazsınız,
- Üç kuruşluk “not” uğruna onları ezmezsiniz.
• Çocuklar da, farkında olmadan “adam gibi” yetişirler belki.
- Ne dersiniz...
• Çocukluk döneminin “ruhsal” ihtiyaçları,
- “Zamanında” ve “yeteri kadar” karşılanırsa:
• O çocuğun,
- Yetişkinlik ve yaşlılık yılları, “huzur” içinde geçer.
- Eşi ile, çocukları ile, komşuları ile, kendisi ile,
- Okulu ile, öğretmeni ile, arkadaşları ile,
hep “barışık” bir hayat sürer.
• Söz konusu “psikolojik” ihtiyaçları; - Ertelenen, engellenen, yerine getirilmeyen çocukların,
geride kalan hayatları “sorunlar” içinde geçer.
• Peki nedir, çocuğun bu ihtiyaçları:
- Merakları,
- Hisleri, duyguları,
- Sevinçleri, üzüntüleri- ağlamaları, gülmeleri,
- Gezmeleri-tozmaları,
- Anneye bağlanabilmesi ve sağlıklı şekilde ondan ayrılabilmesi,
- Yatağının, odasının, emmesinin…ruhsal ihtiyaçlarına göre ayrılması,
- Evin dışındaki hayatı; esnafları, komşuları, akrabaları…
“baba” kanalıyla tanıması,
- Okulunu, öğretmenini, okul arkadaşlarını, “babası” nın rehberliğinde tanıması,
• "Aşk" ve “Gönül yaralarını”, “anne merhemi” ile sarması,
- Zorlukları, baba dirayeti ile aşmayı öğrenmesi,
- Ağladığında, üzüldüğünde, gönlü kırıldığında…
başını “anne göğsüne” yaslaması,
- Korktuğunda, aciz kaldığında, başaramadığında,
yanında hep, “babasını” bulması, ruhsal ihtiyaçlarıdır...
* Sorun şurada:
• Ruhsal ihtiyaçları, yerinde ve yeterince karşılanmayan
“kız” çocuğu evlendiğinde:
- Eşi ne yaparsa yapsın,
- Eşinin, kendisine olan “ilgisizliğinden” yakınır.
- Onu bir çok konuda “yetersiz” bulur,
“ilgisiz” kabul eder…Öyle olduğunu düşünür.
- Eşinin; kendisi dışında zaman geçirdiği “her alandan” şikayetçi olur.
- Örn; maçlarından, arkadaşlarından, bilgisayarından, televizyonundan…
Hiç birini “hoş karşılamayı” beceremez…
• Eşi, kötü biri olmasa dahi; - Yaş gününü, evlilik yıldönümünü…hatırlayamamasından,
- Kendisine hiç çiçek getirmemesinden, hediye almamasından,
sürekli yakınır…
- Hatta; kendisini, eşinin yanında bir “eşya” gibi algılamaya başlar.
• Eşinden sık sık; - Kendisini sevdiğini “söylemesini” bekler,
- Zaman zaman kendisine “sürprizler” yapmasını umut eder,
- Arada bir “hediye” almasını düşünür,
- Ve…bunlara benzer “istekleriyle”,
eşini adeta “bunaltır”.
• İşten eve yorgun ve bitkin dönmüş olsa bile eşinden,
“neşeli” görünmesini, el ele-diz dize sohbet etmesini bekler.
• Şunu düşünmeyi, bir türlü “beceremez”:
( Bu sefer, mürekkep bitti.)

Yaşar KURU

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 02:46:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ne mubarek bi es'siniz!
Sirf esiniz daha cok sevap alsin diye :)
Allah muhabbetinizi arttirsin.
Teşekkür ederim.İcimdeki gercegi bir siz gordunuz:)

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 02:47:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam sizinki çok haince bir plan :)
Böyle intikam mı olur? :)
Cok mu hafif oldu.:)

Çevrimdışı poseidon00007

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.774
  • 21.883
  • 6.774
  • 21.883
07 Tem 2014 02:51:24
Bana da müsade arkadaşlar.Cümleten iyi sahurlar.Allah kabul etsin.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK