Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller-2014

Çevrimdışı arya82

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:08:08
Hayırlı sabahlar .

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:11:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı sabahlar .
iyi sabahlar.Siz neden erkencisiniz :)

Çevrimdışı arya82

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:13:22
Aynıyız sizinle lakin int başına oturamıyorum bugün az fırsatım oldu ;)

Çevrimdışı sevooş

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.227
  • 18.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.227
  • 18.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:15:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
:) Alışkanlık bu olsa gerek.Yaz gelince rehavet basıyor.Kitap da okunmuyor.Okul vakti servisde okuyabiliyorum ben de.

Kesinlikle alışkanlık hocam :)

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı sabahlar .

Sizede hayırlı sabahlar hocam :)

Çevrimdışı arya82

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:16:43
Avatarım  nasıl ;)

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:17:12
Biz kızıma kahvaltı hazırlıyayım.Sonra görüşürüz arkadaşlar.

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:17:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Avatarım  nasıl ;)
facede çok sık görüyorum:) tam sizlik .

Çevrimdışı sevooş

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.227
  • 18.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.227
  • 18.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:18:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Avatarım  nasıl ;)

Bahaddin mı o :) yoksa oda mı Trabzon spora terfi etti :)

Çevrimdışı arya82

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:21:16
Baattin evet, zaten ts li idi kendisi :P

Çevrimdışı arya82

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:21:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
facede çok sık görüyorum:) tam sizlik .
teşekkür ederim ::)   :D

Çevrimdışı sevooş

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.227
  • 18.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.227
  • 18.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:22:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Baattin evet, zaten ts li idi kendisi :P

:) hic bi fikrim yoktu :) sosyal medya hesabım olmadıgından pek takip edemedim kendisini :)

Çevrimdışı arya82

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 08:29:10
Benimde yok hesabım uzaktan akraba çıktık ;D

Çevrimdışı tubilig01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.021
  • 4.425
  • 2.021
  • 4.425
07 Tem 2014 09:00:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Pastirma😃boylece gecenki kirici davranisinin intikamini da almiş oldum.
Ciddi ciddi yedirdinmi kız.valla senden korkulur,dediğini yapiyosun ÜSTAD
...
Herkese günaydinlar bu arada..

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 09:06:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ciddi ciddi yedirdinmi kız.valla senden korkulur,dediğini yapiyosun ÜSTAD
...
Herkese günaydinlar bu arada..
Evet yedi şekerim.bol da su içti😀

Çevrimdışı arya82

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Tem 2014 09:07:05
Hayırlı sabahlar tubilig hocam. İsminizi telaffuz etmek çok eğlenceli  tubilig lig lig :D

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK