Hayırlı sabahlar .
Alışkanlık bu olsa gerek.Yaz gelince rehavet basıyor.Kitap da okunmuyor.Okul vakti servisde okuyabiliyorum ben de.
Avatarım nasıl
facede çok sık görüyorum:) tam sizlik .
Baattin evet, zaten ts li idi kendisi
Pastirma😃boylece gecenki kirici davranisinin intikamini da almiş oldum.
Ciddi ciddi yedirdinmi kız.valla senden korkulur,dediğini yapiyosun ÜSTAD...Herkese günaydinlar bu arada..