Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
30 Tem 2013 01:32:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Peki, Uçan Kaz, Alice Harikalar Diyarında, Susam Sokağı, hmmm Yalan Rüzgarı, (Dallas bizden önceki kuşak iyi bilmiyorum) hatırlayanlarınız var mı ? :)
Hatılamaz olur mu hiç.Hayat Ağacı,Cosby Ailesi,Webster.Süper Babaanne,Köle Isaura.Amanin daha yazmayım yaşım çıkacak ortaya :) :) :)

Çevrimdışı aşk-ı şehir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
30 Tem 2013 01:32:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
küçük golcü dediğiniz "tsubasa" mı öğretmenim ?

Evet Tsubasa.Ama o çok eski sayılmaz :) Her bölümüni iple çekerdik.

Bir de kader kısmet vardı.3-5 kuruş para kazanırdık komşulara kazıtıp :)

Çevrimdışı cimbom_80

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.283
  • 1.119
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.283
  • 1.119
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Tem 2013 01:33:10
bizimkiler dizisi, müjgancığım falan, o dizi müziğini duydum bir sitede aklıma söylemesi ayıp banyo(çocuktum), ütü ve sıkıntılı hafta hazırlığı gelir. küçük ibo, ayşecik, izlemediğim ve sevmediğim aynalı tahir...  bir de halley benzeri walls çikolata, bakkala gittiğimizde 250 binlik west kola ve portakal suyu vardı. Bakkalcı 'sarı mı siyah mı derdi?'  :D,  elvan gazoz.... vay beee

Çevrimdışı mesuth01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.488
  • 2.134
  • 2.488
  • 2.134
30 Tem 2013 01:33:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ah o tusubasa...
Onun yüzünden sabahın köründe kalkar ders saatine kadar top peşinde koşardık  :D

hocam geçmişe gittik ya şaka maka ..vay anasını ne yıllardı...büyüdük yav..yaşanaıyoz mu ne?

Çevrimdışı uyuzz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.562
  • 13.074
  • 2.562
  • 13.074
30 Tem 2013 01:33:48
jetgiller vardı bide :)

Çevrimdışı eraegtm

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.890
  • 30.863
  • 6.890
  • 30.863
30 Tem 2013 01:33:53
Malum Ramazan ya. Eskiden bir iftarcı geleneğimizde vardı. 30 Ramazanın 10'unda ancak evde iftar yapabilirdik. Mahalleden, Akrabalardan sürekli iftar yemeği verilirdi. Hatta aynı gün 2-3 kişinin iftar yemeği olur, darılma olmasın diye birine babam birine abim yada ben giderdim... Şimdilerde 1. derece yakınlarımız dışında kaç kez iftar yemeği veriyoruz eş dost, komşu akrabaya... Kaç kez, aileniz dışında başka bir evde iftar yaptınız... 1-2-3 mü ? ...

Çevrimdışı nihade_67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.600
  • 2.613
  • 1.600
  • 2.613
30 Tem 2013 01:34:08
tsubasa hala var eski bölümleri olabilr ama.çocuk pazartesi topa bir vuruyor cuma günü top kalede :)))

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Tem 2013 01:34:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hangi yıllarda idi ki onlar, ben 86 lıyım ondan dolayı vakıf olamayabilirim olaya :o

90'ların başındaydı. Hayal meyal hatırlıyorum. Zenginler de Ağlar bitince başlamıştı. Ben cidden yaşlanmışım :)

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Tem 2013 01:34:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
jetgiller vardı bide :)

en sevdiğim çizgifilmlerden biriydi. resmen hayal dünyamızı genişletirdi yaa

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Tem 2013 01:34:45
yaşlandık tabi yaa şunun şurasında 30 a ne kaldı :D

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Tem 2013 01:35:01
ben acıcık ayrılıyorum aranızdan gelirim sonra ;)

Çevrimdışı cimbom_80

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.283
  • 1.119
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.283
  • 1.119
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Tem 2013 01:35:26
sevimli hayalet casper, pinokyo, tom ve jery, twetty, syilwster, susam sokağı, süper baba(şevket altuğ), izel, çelik, ercan koalisyonu:D

Çevrimdışı mesuth01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.488
  • 2.134
  • 2.488
  • 2.134
30 Tem 2013 01:35:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bizimkiler dizisi, müjgancığım falan, o dizi müziğini duydum bir sitede aklıma söylemesi ayıp banyo(çocuktum), ütü ve sıkıntılı hafta hazırlığı gelir. küçük ibo, ayşecik, izlemediğim ve sevmediğim aynalı tahir...  bir de halley benzeri walls çikolata, bakkala gittiğimizde 250 binlik west kola ve portakal suyu vardı. Bakkalcı 'sarı mı siyah mı derdi?'  :D,  elvan gazoz.... vay beee
ü
ya o dönemde herkes aynı şeyleri mi yapmış..çok enteresan..hadi tek tv vardı aynı diziyi izliyoduk ama...herkes mi bizimkiler oynarken her pazar önlükler ütülenme banyo vs...şimdi banyo pazar olcak diye bi kısıtlama falan yok..acaba banyo kazanı hafta da bir yanıyo diye miydi..

Çevrimdışı olympus

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 703
  • 1.417
  • 703
  • 1.417
30 Tem 2013 01:35:41
hugo ve tolga abi :)
bi de hep aynı soru
peki çevirmeli telefonu olanlar nasıl oynayacak  ???

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
30 Tem 2013 01:35:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam geçmişe gittik ya şaka maka ..vay anasını ne yıllardı...büyüdük yav..yaşanaıyoz mu ne?
Saça beyaz düşeli çok oldu. Sakalı bile düşmüş, geçen gün farkettim traş olurken  :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK