Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller

Çevrimdışı aşk-ı şehir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
30 Tem 2013 01:36:10
Ben de 86'lıyım ama Yalan Rüzgarını hatırlıyorum.

Atv'de oynuyordu galiba.Annem bakardı biz de bakardık mecburen.Ne entrikalar vardı.Aşkı memnu yanında halt etmiş :)

Çevrimdışı mesuth01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.488
  • 2.134
  • 2.488
  • 2.134
30 Tem 2013 01:37:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Saça beyaz düşeli çok oldu. Sakalı bile düşmüş, geçen gün farkettim traş olurken  :)
vay be sarnıc hocam...hey gidi yıllar..

Çevrimdışı cimbom_80

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.283
  • 1.119
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.283
  • 1.119
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Tem 2013 01:37:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ü
ya o dönemde herkes aynı şeyleri mi yapmış..çok enteresan..hadi tek tv vardı aynı diziyi izliyoduk ama...herkes mi bizimkiler oynarken her pazar önlükler ütülenme banyo vs...şimdi banyo pazar olcak diye bi kısıtlama falan yok..acaba banyo kazanı hafta da bir yanıyo diye miydi..
değil mi, teknoloji ilerledi, şimdi istemesen de sıcak su var:D

Çevrimdışı mesuth01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.488
  • 2.134
  • 2.488
  • 2.134
30 Tem 2013 01:38:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de 86'lıyım ama Yalan Rüzgarını hatırlıyorum.

Atv'de oynuyordu galiba.Annem bakardı biz de bakardık mecburen.Ne entrikalar vardı.Aşkı memnu yanında halt etmiş :)

hocam atv mi  biz daha eskiyiz trt 2 de oynuyodu...hatta lorena  eduardo lu bi dizi vardı ..resmen ekrana kitleniyoduk ailecek...tv yle konusyoduk....

Çevrimdışı eraegtm

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.890
  • 30.863
  • 6.890
  • 30.863
30 Tem 2013 01:38:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de 86'lıyım ama Yalan Rüzgarını hatırlıyorum.

Atv'de oynuyordu galiba.Annem bakardı biz de bakardık mecburen.Ne entrikalar vardı.Aşkı memnu yanında halt etmiş :)
ben TV2 (Şimdinin TRT 2'si diye hatırladım sonradan oraya geçti mi bilmiyorum ) :)

Çevrimdışı cimbom_80

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.283
  • 1.119
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.283
  • 1.119
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Tem 2013 01:38:52
fax güzellik temizlik ekonomiik
fax eriyip gitmez
fax çabucak bitmez
bu reklamın müziğini hiç unutmam.

Çevrimdışı nihade_67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.600
  • 2.613
  • 1.600
  • 2.613
30 Tem 2013 01:39:24
kara şimşek,görünmez adam,beyaz gölgeyi saymıyoruz bile....

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
30 Tem 2013 01:39:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
90'ların başındaydı. Hayal meyal hatırlıyorum. Zenginler de Ağlar bitince başlamıştı. Ben cidden yaşlanmışım :)
Zenginlerde Ağları ailecek takip ederdik.Son bölümünün olduğu gün aksilik ya elektrikler kesildi.Bizinm yan tarafta bir komşumuz vardı.Evi müstakildi.Onların hattı ayrıymış bizimkinden.Hemen annem topladı bizi onlara götürdü.Gittik ki tüm mahalle orda.Yaşlı bir teyze vardı bastonla zor yürürdü.O bile gelmiş.Oturacak yer bulamadık.Düşünsenize tüm mahalle küçücük bir salonun ortasında.Ne mümkün kaçırmak.Kaçırırsan bir daha tekrarı yok.

Çevrimdışı güll_

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 566
  • 859
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 566
  • 859
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Tem 2013 01:40:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
leblebi tozunun içinden gülle çıkardık hediye diye ne sevinirdik ya:D
annem nasıl gözümü korkutmuşsa leblebi tozudan  o kadar canım çekerdi ama iç almazdım. benim hiç leblebi tozum olmadı... ben hiç lelebi tozu yemedim :(

Çevrimdışı aşk-ı şehir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
30 Tem 2013 01:40:05
TRT olabilir hocam ben yanlış hatırlıyorum muhtemelen.. :)

David diye bir karakter vardı karısından ayrılıp ama bir kadınla evlenmişti

Çevrimdışı mesuth01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.488
  • 2.134
  • 2.488
  • 2.134
30 Tem 2013 01:40:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
fax güzellik temizlik ekonomiik
fax eriyip gitmez
fax çabucak bitmez
bu reklamın müziğini hiç unutmam.

çıkı çıkı çıkı bonibon.......bunun uzerine reklam tanımam..

Çevrimdışı alonewolf

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.298
  • 12.902
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.298
  • 12.902
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Tem 2013 01:40:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yalan rüzgarından habersiz sayılırım. ama diğerlerini hep izlerdim. edi ile büdüyü çok severdim mesela ;)

hayat ağacı , köle isaura vardı birde

Çevrimdışı nihade_67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.600
  • 2.613
  • 1.600
  • 2.613
30 Tem 2013 01:40:57
süper babaanne vardı çocuklar top oynardı o da çocukların başında.birde uzaylı zekiyemiz vardı,mesela muzafferr...

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
30 Tem 2013 01:41:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
fax güzellik temizlik ekonomiik
fax eriyip gitmez
fax çabucak bitmez
bu reklamın müziğini hiç unutmam.
Vita diye bir yağ markası vardı sanırsam  :D

Kara şimşek; bisikletimin lakabıydı o dönemde  :D

Çevrimdışı asumanöz

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.159
  • 20.160
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 9.159
  • 20.160
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Tem 2013 01:41:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hatılamaz olur mu hiç.Hayat Ağacı,Cosby Ailesi,Webster.Süper Babaanne,Köle Isaura.Amanin daha yazmayım yaşım çıkacak ortaya :) :) :)

Hocam 88-89 yıllarıydı yanılmıyorsam cuma akşamları "mavi ay" yayınlanırdı. Ne izlerdik ama.. Çocukluğumuzdan aklımda kalanların en güzellerinden bir dizidir.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK