Saça beyaz düşeli çok oldu. Sakalı bile düşmüş, geçen gün farkettim traş olurken
üya o dönemde herkes aynı şeyleri mi yapmış..çok enteresan..hadi tek tv vardı aynı diziyi izliyoduk ama...herkes mi bizimkiler oynarken her pazar önlükler ütülenme banyo vs...şimdi banyo pazar olcak diye bi kısıtlama falan yok..acaba banyo kazanı hafta da bir yanıyo diye miydi..
Ben de 86'lıyım ama Yalan Rüzgarını hatırlıyorum.Atv'de oynuyordu galiba.Annem bakardı biz de bakardık mecburen.Ne entrikalar vardı.Aşkı memnu yanında halt etmiş
90'ların başındaydı. Hayal meyal hatırlıyorum. Zenginler de Ağlar bitince başlamıştı. Ben cidden yaşlanmışım
leblebi tozunun içinden gülle çıkardık hediye diye ne sevinirdik ya:D
fax güzellik temizlik ekonomiikfax eriyip gitmezfax çabucak bitmezbu reklamın müziğini hiç unutmam.
yalan rüzgarından habersiz sayılırım. ama diğerlerini hep izlerdim. edi ile büdüyü çok severdim mesela
Hatılamaz olur mu hiç.Hayat Ağacı,Cosby Ailesi,Webster.Süper Babaanne,Köle Isaura.Amanin daha yazmayım yaşım çıkacak ortaya