valla eslemnurum hocam hani konusmuyosunuz...yavastan programımızın sonuna gelyoruz sanırım..yapımda ve yayında.. emeği geçenlere teşekkür mö etsek..
Yarına hazırlıklı geleyim o zaman.

Bol bol laflarız. Konuşmuyoruz filan dedik ama sayfalar doldu yine, ne haber?
