yaa şimdi herkes vedalaşıyo..sabah bi bakıyom herkes sabahlamış...önce milleti kovalıyıp sonamı sohbet ediyosunz. gidin diiyosanz baştan söyleyin ...eslemnurum hocam...
Benim gidesim yok demiyorsun da suçu bizde arıyorsun.

Hem unuttun mu Sükut-u Hayal öğretmenim kapıları kapatmıştı. Gitmek yok.