öğretmenim elif diyebilirsiniz biz onu arkadaşlarla çözdük bu şekilde 
doğru da ne bileyim tuhaf geliyor

sevil ogretmenim nasılsınız diyoruz, uyuz öğretmenim nasılsınız deyince nahoş oluyor

isminizi öğrendik artık. bu arada bizlerde tam anlamıyla doğru düzgün yazamıyoruz ama V yerine W kullanan öğretmenlere çok kızıyorum
