tebrıkler uyuzcum
2000 teşekkürü saycaktım bugun bende ne ara 2030 olmusum ya :S
tühhhh bilgisayarımda olucaktım bennn ahh ahhh
2030 mu ayyyyy ne kadannn azzzz
ben yıne kacırdım oburunde de aynı kıl payıylaydı üff yaaa...
2030 mesaja falan kız vermezler diyorlar bilmem ötesini
yaniiiiiii yaniiiiiii