Konu: Sekiz Yıla Bir Kademe Alan Var Mı?  (Okunma sayısı 185971 defa)

pisko1978

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 157
  • Teşekkür 46
    • Çevrimdışı
  • # 19 Tem 2019 21:57:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın hocam, dilekçenizde sunduğunuz 25.02.2011 den sonra başlayanlarla ile ilgili eki burda paylaşabilir misiniz?
sayfa 71,72,73 vardı hocam bu sayfalara bakiver

macit.a

  • Üye
  • *
  • İleti: 16
  • Teşekkür 3
    • Çevrimdışı
  • # 19 Tem 2019 22:38:59
Arkadaşlar DPB bu konuda 1 tane görüş yazısı var oda ekte.

pisko1978

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 157
  • Teşekkür 46
    • Çevrimdışı
  • # 19 Tem 2019 22:40:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar DPB bu konuda 1 tane görüş yazısı var oda ekte.
bu kurum kapatıldı hocam :) yani bunun yerine intibak bülteni diye aratirsaniz ustyazi ve sayfa 16 yeterlidir

suskunmavi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 212
  • Teşekkür 422
    • Çevrimdışı
  • # 19 Tem 2019 22:41:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sayfa 71,72,73 vardı hocam bu sayfalara bakiver
Sağolun hocam gözden kaçırmışım buldum.

macit.a

  • Üye
  • *
  • İleti: 16
  • Teşekkür 3
    • Çevrimdışı
  • # 19 Tem 2019 22:47:16
dilekçe

mustanali

  • Üye
  • *
  • İleti: 17
  • Teşekkür 2
    • Çevrimdışı
  • # 22 Tem 2019 13:30:41
Arkadaş lar kadememiz verildi temmuz ayında normalde haziranda verilmesi gerekiyordu
Geriye dönük alabilirmiyiz 1 aylık
Örnek dilekçe örneği var mi ?

teacher58

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 23 Tem 2019 02:46:34
Sivas henüz vermedi. Peki verildiği zaman geriye dönük derece/kademeden kaynaklanan maaş farkı da ödeniyor mu?

ahmetce

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 4.910
  • Teşekkür 30763
    • Çevrimdışı
  • # 23 Tem 2019 05:43:57
Kastamonu' da alan var mı? Bizim ilçe gönderdik dedi 1 ay olacak neredeyse ama almadım hala. 2011 sözleşmeliden kadroya geçenlerdenim.

ALATURKAAAA

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 150
  • Teşekkür 98
    • Çevrimiçi
  • # 25 Tem 2019 22:51:02
Osmaniye -Kadirli de verdi.

emrah27

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 79
  • Teşekkür 30
    • Çevrimdışı
  • # 25 Tem 2019 23:05:40
Gaziantep vermiyor.
Cimer’e şikayet ettim. 25 gün oldu. Hala geri dönüş de olmadı.

öffpüff

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.247
  • Teşekkür 1343
    • Çevrimdışı
  • # 26 Tem 2019 13:46:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
pendik de verdi hocam

Tşk ederim hocam cvp için.

dalambert

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 174
  • Teşekkür 81
    • Çevrimdışı
  • # 26 Tem 2019 14:13:23
👍

senugu

  • Yeni Üye
  • İleti: 4
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 27 Tem 2019 23:37:44
Bakanlık bu konu hakkında özlük  daire başkanı mem ler ile telekonferans yapacakmış

kralls

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 584
  • Teşekkür 443
    • Çevrimdışı
  • # 28 Tem 2019 15:44:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bakanlık bu konu hakkında özlük  daire başkanı mem ler ile telekonferans yapacakmış
İsabet olur bu kadar farklı uygulamalar olması enteresan , bir yer kabul ediyor diğeri öteliyor  .Benim de eylülde 8 yıl olacak normalde 8 yılı geçti dilekçeyle hemen verirler inş.

sevilolcay

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 98
  • Teşekkür 62
    • Çevrimdışı
  • # 28 Tem 2019 18:03:15
Kırıkkale'de vermedi:(((

 

Egitimhane.Com ©2006-2023