Konu: Sekiz Yıla Bir Kademe Alan Var Mı?  (Okunma sayısı 185730 defa)

balat_45

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 137
  • Teşekkür 682
    • Çevrimdışı
  • 19 Mar 2015 19:46:22
Arkadaşlar 8 yıla 1 kademe ilerlemesi alan var mı? lütfen buradan yazınız...

toprak

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.570
  • Teşekkür 1568
    • Çevrimdışı
  • # 19 Mar 2015 19:48:44
Dilekçe yazdım sonucunu bekliyorum hocam.

gülru_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 688
  • Teşekkür 1828
    • Çevrimdışı
  • # 19 Mar 2015 20:32:51
Benim eşim dilekçe yazdı ve geldi benim 6.yılım olduğundan banada yok.Bizim okulda bazı öğretmenlerde gecenlerde geldi derece .

zekiyeözçelik

  • Üye
  • *
  • İleti: 28
  • Teşekkür 8
    • Çevrimdışı
  • # 19 Mar 2015 20:35:21
evet ben aldım.Neden sordunuz?

abdil7

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.537
  • Teşekkür 3602
    • Çevrimdışı
  • # 19 Mar 2015 20:37:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar 8 yıla 1 kademe ilerlemesi alan var mı? lütfen buradan yazınız...
64.madde açık zaten ufak bir değişiklik yapıldı amma

filiztrm

  • Üye
  • *
  • İleti: 12
  • Teşekkür 13
    • Çevrimdışı
  • # 19 Mar 2015 20:50:53
 aldım 25 şubat itibariyle

türkoglutürk

  • Uzman Üye
  • *****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 2.085
  • Teşekkür 3291
    • Çevrimdışı
  • # 19 Mar 2015 20:56:07
Bekliyoruz bakalım.

zekiyeözçelik

  • Üye
  • *
  • İleti: 28
  • Teşekkür 8
    • Çevrimdışı
  • # 19 Mar 2015 20:57:40
eskiden 5 yıl üst üste  90 ve üzeri puan alanlara veriliyordu şimdi ise 8 yılda ceza almama şartı var

Çalışkan1980

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 618
  • Teşekkür 1959
    • Çevrimdışı
  • # 19 Mar 2015 20:58:15
altı yıl iyi sicilden akmıştık bu nedir ben bilmiyom bunu

isimsizaslan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 98
  • Teşekkür 212
    • Çevrimdışı
  • # 19 Mar 2015 21:14:30
Ben 8 yıldan 1 kademe aldım.Dilekçe yazmadım.Kademeyi İlçe MEM kendisi yaptı.

balat_45

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 137
  • Teşekkür 682
    • Çevrimdışı
  • # 23 Mar 2015 13:09:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
64.madde açık zaten ufak bir değişiklik yapıldı amma
Değeri meslektaşlarım. Kanunlar açık. ama insanlar kapalı. ilçelerimizde farklı uygulamalar olmaktadır. pis işler dönmektedir. bizzat yaşadık.  Ben 8 yıla 1 derece alması gereken biriyim. ancak şubatta yapılacak. onaya sunulacak... diyerek oyalanıyorum. farkındayım.  Alan olduğunu biliyorum benim gibi olan veya alan kişiler ile görüşmek için yazdım... Her ilçe il alırkenben alamıyorsam  ilçe mem ile neden yaptıkları üzerine görüşmem gerekecek. Çünkü özlük hakkımı ihlal ediyorlar. kasıtlı olarak. yapılıyor ve bu suçtur.

rabia

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 513
  • Teşekkür 532
    • Çevrimdışı
  • # 23 Mar 2015 13:19:36
bende aldım

albatros44

  • Bilge Üye
  • *****
  • Lise Branş Öğrt.
  • İleti: 6.297
  • Teşekkür 45357
    • Çevrimdışı
  • # 23 Mar 2015 13:26:36
2.sinide yakında aldım ;)

duru81

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 770
  • Teşekkür 866
    • Çevrimdışı
  • # 23 Mar 2015 13:56:13
ben de 6 yıldan almıştım,sisteme işlenmişti, 20 gün önce kadar sistemde 8 yıl üzerinden değiştirilerek yeniden onaylandı.dilekçe falan yazmadım,okulum düzeltmiş...

nilsu_efe

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 174
  • Teşekkür 242
    • Çevrimdışı
  • # 23 Mar 2015 14:24:43
6 yıl 90 ve üstünden aldığım var ama 8 yıla bir aldığımı hatırlamıyorum.bilgilerime baktım ama bişey anlamadım.ne yazması gerekiyo?

 

Egitimhane.Com ©2006-2023