tubishh
07 Mart 2010
Hasan hocam etkinlikleriniz çok güzel, teşekkür et butonuna bastığımda hata veriyo daha önce teşekkür etmiştiniz diyor sanırım sadece bi dosyanıza teşekkür edebildim ama hepsi için ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum. sevgiler saygılar