Trafik Sayfası

Çevrimdışı namıdiğergölge

  • Aktif Üye
  • **
  • 362
  • 912
  • 362
  • 912
# 15 Tem 2021 21:20:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kasko orjinal parça kullanır. Trafik sigortasında acente yan sanayi kullanır. Orjinal isterseniz farkını öder, taktırabilirsiniz.

Kaskoyla hiç işim olmadı şimdiye kadar. Yaptıran onlarca arkadaşım var.. aracın başına bir iş geliyor.. sonra bakıyorum  ceplerinden  yaptırıyorlar   niye..   çünkü kasko delinirse bir sonraki yenileme de daha yüksek çıkacağı için.  Ne gerek var kasko yaptırmaya.. şahsi fikrim.

Hocamızın acentasinda ki arkadaşın ikinci el kullanıyorlar iddiası lafla olacak bisey değil ispat gerekir.. çamur at izi kalsinsa her firma her firma hakkında konuşur..

Madem ikinci el kullanılıyor  bende yan sanayi yerine  orijinal ikinci el kullanmayı tercih ederim demek istedim

Çevrimdışı BilgeHN

  • Aktif Üye
  • **
  • 56
  • 38
  • 56
  • 38
# 15 Tem 2021 21:46:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu kişiden kişiye ve araçtan araca değişir hocam.
Sürücünün yani trafik sigortasının yapılacağı kişinin hasar geçmişi ve aracın bulunduğu trafik basamağı ile bulunduğu ile göre bir fiyat çıkar. Örneğin hasar geçmişi olmayan sürücü ile trafik basamağı son basamak olan yani en az 3 yıl suçlu olarak trafik kazasına karışmamış ve Gaziantep'te olan ben 360 lira ödedim nisan ayında.
Bunun yanında ilk defa araç sahibi olan ile ilk basamak olan 4.basamaktan başlayan ve Diyarbakır'da bulunan arkadaşa 853 lira teklif verildi. Yani bulunduğu basamağa göre hasarsızlık indirimi veya bindirimi😉 alan sürücülere ufak da olsa etkisi olan bulunduğu il aracın ve sürücün yaşı vs gibi etkenlerle farklı teklifler çıkar hocam.

Son olarak Diyarbakirdaki bu arkadaşa diğer firmalardan en uygun 1150 gelmişti, daha sonra kendi sigortacımdan ethicayı 850 ye yaptırdık.
Fiyat çok iyiymiş hocam ben bundan önce ilk sigortamı yaptırdığımda 1200'e bulmuştum en uygun. 2020 Eylül ayında ise yol yardımı dahil 1100'e bulabildim. Bir sonraki sigortamda ethicayı takip edeceğim.

Çevrimdışı Migren

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.122
  • 4.586
  • 1.122
  • 4.586
# 15 Tem 2021 22:20:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kaskoyla hiç işim olmadı şimdiye kadar. Yaptıran onlarca arkadaşım var.. aracın başına bir iş geliyor.. sonra bakıyorum  ceplerinden  yaptırıyorlar   niye..   çünkü kasko delinirse bir sonraki yenileme de daha yüksek çıkacağı için.  Ne gerek var kasko yaptırmaya.. şahsi fikrim.

Hocamızın acentasinda ki arkadaşın ikinci el kullanıyorlar iddiası lafla olacak bisey değil ispat gerekir.. çamur at izi kalsinsa her firma her firma hakkında konuşur..

Madem ikinci el kullanılıyor  bende yan sanayi yerine  orijinal ikinci el kullanmayı tercih ederim demek istedim
Katılıyorum öğretmenim. Geçen sene stop lambam çatlamıştı. Nedenini bilmiyorum. Sonradan farkettim. Değiştirmek istedim. Orijinal 550 TL, yan sanayi 340 TL. Usta orijinal olsun dedi. Yan Sanayi 5-6 ay sonra sararıyor dedi. Etrafınızda sararan farları muhakkak görmüşsünüzdür. Allah korusun. Öyle durumlarda farkını ödeyip orijinali taktırmak mantıklı.

Çevrimdışı MALABADİ

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.760
  • 909
  • 1.760
  • 909
# 15 Tem 2021 22:39:42
Bazı parçaların yan sanayisi hemen bozuluyor.honda motor kulağım bozuldu yan sanayi taktık 500 TL bir ay sonra tekrar bozuldu.serviste 1100 TL ye orjinal taktık sorunsuz hale geldi.

Çevrimdışı namıdiğergölge

  • Aktif Üye
  • **
  • 362
  • 912
  • 362
  • 912
# 17 Tem 2021 13:15:25
Şu  günlerde bir hareketlilik var..
Aman dikkat.. hava çok sıcak asfaltlar  da bu sıcaktan çok etkileniyor  aracınızda  ne kadar da yeni model de olsa hizlanirken gidiyor ama durdurmak ciddi sorun..

Marka model kötülemek  niyetinde değilim ama egea ve megan iki araç kafa kafaya carpismis..
Hele şu aralar kiralik  araç olarak ikiside revaçta  ama hızlı gittiği kadar ha diyince durmayan iki araç..malesef..

Sevdiklerinizi düşünerek yavaş ve dikkatli olun  110 120km hızlarda çok yol bitirirsiniz  bu hızlar  ideal

Hiz meraklısı bir arkadaşım  en son çözümü iki çocuğunun resimlerini araç içinde görebileceği bir yere yapıştirarak  yenmiş..

Çevrimdışı namıdiğergölge

  • Aktif Üye
  • **
  • 362
  • 912
  • 362
  • 912
# 17 Tem 2021 21:23:51
Tünelde hatalı sollama yapan sürücü tanker ve vinç arasında sıkıştı. Hurdaya dönen otomobildekiler kazadan yaralı olarak kurtuldu.

Böylelerine ne desek dediğimiz şeye hakaret olur...


[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı namıdiğergölge

  • Aktif Üye
  • **
  • 362
  • 912
  • 362
  • 912
# 17 Tem 2021 23:27:36
...

Çevrimdışı BAYRAM ALİ

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.382
  • 4.493
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.382
  • 4.493
  • 3. Sınıf Öğretmeni
# 17 Tem 2021 23:41:49
Yola çıkacaklar dikkat

Çevrimdışı bir adam

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.105
  • 987
  • 2.105
  • 987
# 18 Tem 2021 00:26:36
Arabanın altını vurdum. Çok kötü bir duygu. Bir şey olup olmadığını nasıl anlarım. Sabah araba çalışıyorsa her şey normal midir? Yoksa altını blr göstermeye gideyim mi?

Çevrimdışı namıdiğergölge

  • Aktif Üye
  • **
  • 362
  • 912
  • 362
  • 912
# 18 Tem 2021 00:36:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arabanın altını vurdum. Çok kötü bir duygu. Bir şey olup olmadığını nasıl anlarım. Sabah araba çalışıyorsa her şey normal midir? Yoksa altını blr göstermeye gideyim mi?

Gecmis olsun hocam..
Bence göstermekte  fayda  var.

Gecen bizim arkadaş  vurdu otomatik sanzimandi.. aracı sanziman dan  bir parça yerinden çıkmış sonra kullanmaya devam etmiş yolda kalmış..  açan usta demis önce bu parça kırılmış gerisi gelmiş diye..

Çevrimdışı dilek0127

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.151
  • 34.648
  • 6.151
  • 34.648
# 18 Tem 2021 00:45:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arabanın altını vurdum. Çok kötü bir duygu. Bir şey olup olmadığını nasıl anlarım. Sabah araba çalışıyorsa her şey normal midir? Yoksa altını blr göstermeye gideyim mi?
9 yıl önce Palio’m vardı.Nasıl olduysa benzin deposunu delmişim.Bir alışveriş merkezine gitmiştim.Ben dolaşırken sürekli bir anons yapılıyor,hiç anlaşılmıyor.Hatta arkadaşımla dalga geçtik.Otoparka indiğimizde arabanın başında bir sürü görevli vardı.Benzin akmış.Güvenlik fark etmiş.Kapalı otopark,bir kıvılcım Allah muhafaza.Anonslarda meğer benim plakaymış.Anonsları duyduğumu ama hiç anlaşılmadığını söyledim.
Tamirci çağırdık.Tamirci arabayı tamirhaneye götürene kadar ne dualar ettim.Yolda bir izmarit bir şey olmasın diye.
O günden sonra o alışveriş merkezindeki anonslar herkesin anlayabileceği şekilde oldu.
Mutlaka kontrol ettirmekte fayda var,kafanız rahatlar.İnşallah masraf çıkaracak bir şey yoktur.

Çevrimdışı namıdiğergölge

  • Aktif Üye
  • **
  • 362
  • 912
  • 362
  • 912
# 18 Tem 2021 00:49:52
Bununla ilgili özlü bir sözde  var.

Aşk acısı da neymiş sen hiç  arabanın altını yere sürttün mü?

Çevrimdışı bir adam

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.105
  • 987
  • 2.105
  • 987
# 18 Tem 2021 00:50:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bununla ilgili özlü bir sözde  var.

Aşk acısı da neymiş sen hiç  arabanın altını yere sürttün mü?

Şu an arabanın altından gecenin bu saatinde mesaj bekliyorum.

Ben iyiyim sevgilim diye:)

Çevrimdışı namıdiğergölge

  • Aktif Üye
  • **
  • 362
  • 912
  • 362
  • 912
# 18 Tem 2021 00:55:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şu an arabanın altından gecenin bu saatinde mesaj bekliyorum.

Ben iyiyim sevgilim diye:)

Valla hocam emin ol ben uyku uyuyamazdim..

Çevrimdışı Migren

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.122
  • 4.586
  • 1.122
  • 4.586
# 18 Tem 2021 03:06:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arabanın altını vurdum. Çok kötü bir duygu. Bir şey olup olmadığını nasıl anlarım. Sabah araba çalışıyorsa her şey normal midir? Yoksa altını blr göstermeye gideyim mi?
Geçmiş olsun öğretmenim. 2008 de abim benim arabanın altını vurmuştu. Ustayı aradım. Yağ kaçırıyorsa stop et. Dedi. Yağ kaçırmıyordu fakat ikaz lambası yanmıştı. 20 metre ilerledik motor dağıldı. "Biyel kolu yerinden çıkmış, gömlek, krank ve pistonlara zarar vermiş. Pahalı bir tecrübe edinmiştik. Sağlık olsun.

Mutlaka baktırmanızı tavsiye ederim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK