slm..üniversiteye 1996-1997 yılında biyoloji girişli olup , 2001 yılında mezun olan biri uzmanlık sınavından muaf mı acaba???
Hocam 2. Üniversiteye 2013-2014 yılında girmiştim. İlköğretim matematik 2017 ve 99 biyoloji mezunuyum. Beni kapsıyor mu acaba
4+4 2 üniversite mezunlarına müjde gelebilir yüksek bir ihtimal
Milli Eğitim Bakanlığı 18.04.2022 tarihli yazısında, gerek diplomalarında yüksek lisans mezunu oldukları belirtilenler gerekse Yükseköğretim Kurulunca öğrenim sürelerine bağlı olarak yüksek lisans derecesine sahip oldukları belirlenen öğretmenlerin, uzman öğretmen unvanı için yapılacak yazılı sınavdan muaf tutulacaklarını duyurdu.Buna göre, eğitim fakültelerinin•Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği,•Fizik Öğretmenliği,•Kimya Öğretmenliği,•Biyoloji Öğretmenliği•Matematik Öğretmenliği,•Felsefe Grubu Öğretmenliği,•Coğrafya Öğretmenliği,•Tarih Öğretmenliğiprogramlarına 1997-1998 öğretim yılından 2013-2014 öğretim yılı dahil olmak üzere kayıt olarak mezun olan öğretmenler, yüksek lisans mezunu sayılarak, uzman öğretmenlik sınavından muaf tutulacaktır
Olursa çok iyi olur. İki eğitim fakültesi diploma var. İlk defa faydasını görürüm. Ama sınav herkese iptal olmalıdır.
Herkes muaf olacak bi ben sınava girecekmisim gibi geliyor.
Arkadaşlar, 2 üniversite bitiren öğretmenlerin sınavdan muaf olacağı bilgisini nereden aldınız?Ben bulamadım. LInk varsa paylaşır mısınız?