Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı göbekligeneral

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.947
  • 7.373
  • 5.947
  • 7.373
25 Ağu 2022 14:08:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu kadar bilgi ezberlenmez her gun baslayip birakiyorum gercekten okul baslamadan tukendim , bir mutsuzluk ,degersizlik hissi bu sistemi getirenler bu kadar bilgiyi ezberlemis mi , hangi sinava girmisler , hangi mulakati gecmisler , yaziklar olsun ya soylenecek soz kalmiyor.Calismayacagim bildigim kadar yaparim olmazsa can sagligi .
hocam bakan,genel müdür,daire başkanı,il ilçe müdürü olmak için ezber gerekmiyor.biliyorsunuz bizdeki sistemi.

Çevrimdışı losar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.980
  • 1.581
  • 1.980
  • 1.581
25 Ağu 2022 14:09:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu kadar bilgi ezberlenmez her gun baslayip birakiyorum gercekten okul baslamadan tukendim , bir mutsuzluk ,degersizlik hissi bu sistemi getirenler bu kadar bilgiyi ezberlemis mi , hangi sinava girmisler , hangi mulakati gecmisler , yaziklar olsun ya soylenecek soz kalmiyor.Calismayacagim bildigim kadar yaparim olmazsa can sagligi .

aynı durumdayız hocam

Çevrimdışı göbekligeneral

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.947
  • 7.373
  • 5.947
  • 7.373
25 Ağu 2022 14:15:00
Öğretmenlik meslek kanunu bu haliyle mesleğin dibine konulup fitili ateslenmis bir el bombası gibi duruyor.

Çevrimdışı illerii

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 707
  • 2.293
  • 707
  • 2.293
25 Ağu 2022 14:21:54
bence artik cogu kisi ben kazanamazsam maddi olanaktan olurumu bile ikinci plana atmis durumda,kaldigimiz statude nelerle karislasacagiz,nelerden olacagiz kaygisi birinci kaygi sebebi

Çevrimdışı kaynarca87

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
25 Ağu 2022 14:22:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İkinci üniversite okuyanlara da muafiyet gelirse mutlu olanlar var.  Böyle bir karar olursa bu arkadaşlar sınava karşı olanları desteklemeye devam edecekler mi merak ediyorum. Sınav kalksın iptal olsun şeklinde...
hocam ne olursa olsun ben buradayim. Sinava hayir diyorum. Sosyal medyada da her gun tepkimi dile getiriyorum.

Çevrimdışı göbekligeneral

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.947
  • 7.373
  • 5.947
  • 7.373
25 Ağu 2022 14:24:07
Bakan müjdesini bu hafta açıkladı mi?

Çevrimdışı divan1

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.420
  • 4.052
  • Sosyal Bilgiler
  • 1.420
  • 4.052
  • Sosyal Bilgiler
25 Ağu 2022 14:27:27
Yüksek lisans yapanların sınava girmemesi pozitif ayrımcılık mıdır?

Çevrimdışı wipali

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 578
  • 441
  • Müdür Yardımcısı
  • 578
  • 441
  • Müdür Yardımcısı
25 Ağu 2022 14:27:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bakan müjdesini bu hafta açıkladı mi?
Açıkladı yl yapanları 30 ekime kadar belgesini sunabilir herhalde müjde bu diye düşünüyorum

Çevrimdışı Migren

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.546
  • 8.227
  • 1.546
  • 8.227
25 Ağu 2022 14:30:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bakan bu uygulamayı getirse tamam mıyız ?
Hiç kimse itiraz etmez.
Şuan buna hazır değiliz. Torpil, liyakat vs. gibi kök problemleri çözmemiz gerekiyor.

Çevrimdışı göbekligeneral

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.947
  • 7.373
  • 5.947
  • 7.373
25 Ağu 2022 14:31:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Açıkladı yl yapanları 30 ekime kadar belgesini sunabilir herhalde müjde bu diye düşünüyorum
hocam onu biliyorum da sanki o müjde gibi gelmedi.o müjdeyi vermesi için bir hafta beklemesi gerekmediğini düşünmüştüm.o zaten mujdeden sayılmaz.sonucta bu sene muaf olmazlarsa bile seneye olurlardı.beklentim daha üst düzeydeydi.

Çevrimdışı Migren

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.546
  • 8.227
  • 1.546
  • 8.227
25 Ağu 2022 14:35:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   Ben de diyorum ki, birleştirilmiş sınıf okutanlar uzman öğretmen olsunlar...

   Ayrıyeten müdür yetkili öğretmenlik yapanlar da başöğretmen olsunlar. (4 sınıf bir arada)

   Bizler çünkü aynı anda farklı seviyedeki sınıfları okutmanın uzmanıyız. 😊 Gerçek bu...

Not: Eğitim fakültesini birincilikle bitirenler de  uzman olsunlar (ben gibi) 😊
Not hariç hepsi doğru ☺️ Orda enaniyet tadı var 😎

Çevrimdışı beyazpiramit

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 56
  • 123
  • 56
  • 123
25 Ağu 2022 14:38:31
Yıl 2006.Öğlen arasındayız beyaz tutkal lazım oldu.Teknoloji tasarım atölyesine gittim.Teknoloji Tasarım öğretmeni kendi başına oturuyor.Bayan arkadaşın gözleri dolmuş.Ne oldu öğretmenim dedim.Yok bir şey dedi beni geçiştirdi.Ben de üstelemedim.Sonra öğrendim ki arkadaş sınavı kazanamamış.Bizim 8.sınıfın ergen erkekleride hocamızın sınavı kazanamadığını duymuşlar.Bir iki alaycı laf etmişler.Hocamız asıl buna üzülmüş.Değer mi o öğretmenin göz yaşlarına.

Çevrimdışı Blsmci

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 153
  • 111
  • 153
  • 111
25 Ağu 2022 14:43:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yıl 2006.Öğlen arasındayız beyaz tutkal lazım oldu.Teknoloji tasarım atölyesine gittim.Teknoloji Tasarım öğretmeni kendi başına oturuyor.Bayan arkadaşın gözleri dolmuş.Ne oldu öğretmenim dedim.Yok bir şey dedi beni geçiştirdi.Ben de üstelemedim.Sonra öğrendim ki arkadaş sınavı kazanamamış.Bizim 8.sınıfın ergen erkekleride hocamızın sınavı kazanamadığını duymuşlar.Bir iki alaycı laf etmişler.Hocamız asıl buna üzülmüş.Değer mi o öğretmenin göz yaşlarına.
Sınav sonrası bu sahneler tekrarlanacak gibi :)

Çevrimdışı askmen38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 588
  • 704
  • 588
  • 704
25 Ağu 2022 15:15:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yıl 2006.Öğlen arasındayız beyaz tutkal lazım oldu.Teknoloji tasarım atölyesine gittim.Teknoloji Tasarım öğretmeni kendi başına oturuyor.Bayan arkadaşın gözleri dolmuş.Ne oldu öğretmenim dedim.Yok bir şey dedi beni geçiştirdi.Ben de üstelemedim.Sonra öğrendim ki arkadaş sınavı kazanamamış.Bizim 8.sınıfın ergen erkekleride hocamızın sınavı kazanamadığını duymuşlar.Bir iki alaycı laf etmişler.Hocamız asıl buna üzülmüş.Değer mi o öğretmenin göz yaşlarına.
Dediğiniz yıllar hocam daha sosyal medyanın ülkemizde fazla bilinmediği yillar. Şimdi işin işinde sosyal medya da olacak.

Çevrimdışı deniz777

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.337
  • 5.827
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.337
  • 5.827
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Ağu 2022 15:19:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Not hariç hepsi doğru ☺️ Orda enaniyet tadı var 😎
   Ne yapam, yüksek lisansım yok.
Şansımı deneyeyim dedim. 😀

   Hem bir oyun oynanırken kurallar önceden söylenir. Biz çocuklara da bu şekilde öğretiyoruz.

   Madem yüksek lisans yapanlar sınavdan muaf alacaklardı; bunun bize 2-3 sene öncesinden söylenmesi gerekmez miydi?

   Bir de 60 yıllık hayalleri varmış.
20 yıldır çalışıyoruz da bizim niye haberimiz yok acaba bu hayallerden?

   Bilseydik biz de uzaktan tezsiz bir yüksek lisans yapardık.
Son anda söylüyorlar oyunu kuralları ile oynamıyorlar.
Bizlere yapılanı, haksızlık olarak düşünüyorum.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK