Not hariç hepsi doğru ☺️ Orda enaniyet tadı var 😎
Ne yapam, yüksek lisansım yok.
Şansımı deneyeyim dedim. 😀
Hem bir oyun oynanırken kurallar önceden söylenir. Biz çocuklara da bu şekilde öğretiyoruz.
Madem yüksek lisans yapanlar sınavdan muaf alacaklardı; bunun bize 2-3 sene öncesinden söylenmesi gerekmez miydi?
Bir de 60 yıllık hayalleri varmış.
20 yıldır çalışıyoruz da bizim niye haberimiz yok acaba bu hayallerden?
Bilseydik biz de uzaktan tezsiz bir yüksek lisans yapardık.
Son anda söylüyorlar oyunu kuralları ile oynamıyorlar.
Bizlere yapılanı, haksızlık olarak düşünüyorum.