Değerli moderatör arkadaşım, mesajımın silinmemesi için şöyle yazayım:
Bugün Akit gazetesinde bir köşe yazısı okudum. Yazıda, sınava karşı çıkanlara "Boş Öğretmen" deniliyor. Çok ayıp, çok yanlış. Neden böyle böyle bir yazı yayınlıyor Akit?
hocam sayin bakan bugun ciksin yanlis anlasilmis ogretmenler degerli onlar zaten uzman desin,sinav kalksin desin ayni kisi kendi yazisni tekzip edip,ayni saatte bize guzellemeler yapar,onun icin gercek anlamiyla takmamak lazim,ama tabi durumun vahameti acisindan icler acisi bir durum o baska.