''Boş öğretmen'' tabirini kullanan adam gibi medyada bir sürü insan var ...
mesleki saygınlık her geçen gün dibe gidiyor ve sahip çıkacak ?
''adamın'' şu cümlesi
...''Çünkü sistemdeki sorunun kaynağının eğitimin verilme şekli ve araçlarından ziyade, eğitimi veren insanlarda, yani öğretmenlerde yattığını düşünüyorum.''
bakanlığında meydanında içsel sesi
1.2 milyon öğretmen /yönetici var MEB'de.
Ama bu kadar aşağılamaya rağmen çok cılız sesler çıkıyor.
Yıllardır özlük haklarımız konusunda öğretmenler odasında konuşuyorum. Öğretmen arkadaşlardan yorum bile gelmiyor. Böyle bir kitleye ne yapsalar müstahak. Bir öğretmen olarak öğretmen toplumuna coooook öfkeliyim....