Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı hagrid34

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 417
  • 1.494
  • 417
  • 1.494
26 Ağu 2022 10:19:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
''Boş öğretmen'' tabirini kullanan adam gibi medyada bir sürü insan var ... 
mesleki saygınlık her geçen gün dibe gidiyor ve  sahip çıkacak ?   

 ''adamın'' şu cümlesi
...''Çünkü sistemdeki sorunun kaynağının eğitimin verilme şekli ve araçlarından ziyade, eğitimi veren insanlarda, yani öğretmenlerde yattığını düşünüyorum.''

bakanlığında meydanında içsel sesi   


1.2 milyon öğretmen /yönetici var MEB'de.

Ama bu kadar aşağılamaya rağmen çok cılız sesler çıkıyor.

Yıllardır özlük haklarımız konusunda öğretmenler odasında konuşuyorum. Öğretmen arkadaşlardan yorum bile gelmiyor. Böyle bir kitleye ne yapsalar müstahak. Bir öğretmen olarak öğretmen toplumuna coooook öfkeliyim....

Çevrimdışı faul

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
26 Ağu 2022 11:13:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
''Boş öğretmen'' tabirini kullanan adam gibi medyada bir sürü insan var ... 
mesleki saygınlık her geçen gün dibe gidiyor ve  sahip çıkacak ?   

 ''adamın'' şu cümlesi
...''Çünkü sistemdeki sorunun kaynağının eğitimin verilme şekli ve araçlarından ziyade, eğitimi veren insanlarda, yani öğretmenlerde yattığını düşünüyorum.''

bakanlığında meydanında içsel sesi   
Hocam bunlar gazeteci kisvesi altında paralı militan, kime havlaması istenirse ona havlar. Ciddiye almamak lazım ama normal vatandaşlar da maalesef yazılanları bilmediği için ve araştırma zahmetinde bulunmadığı için bu algıya kapilabiliyor.. Reklamın kötüsü olmaz zihniyeti, aynı "cin çıkaran" kadın gibi.. Allah bildiği gibi yapsın. Diyecek söz çok da gerek yok

Çevrimdışı göbekligeneral

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.947
  • 7.373
  • 5.947
  • 7.373
26 Ağu 2022 11:47:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenlik Mesleği varolduğundan beri böyle hakarete uğramadı. YAZIK.

Öğretmenlik Mesleğini bunların ağzına sakız edenler UTANSIN...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geri kalan 500 bin kişiye küçük bir zümre demis matematik sıfır bosgazeteci.akit hayatta almadığım almayacağım bir gazete.kaale almam.hayatinda bir gün öğretmenlik yapmamış biri.kimin borazanligini yaptığı belli.

Çevrimdışı genelbaşkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 484
  • 3.578
  • 484
  • 3.578
26 Ağu 2022 12:08:50
CİMER'e yazdım.
Bakanlık, sınavdan muaf olanların kapsamını genişletmeyi düşünüyor mu? Düşünüyorsa kimler kapsama dahil edilecek?

Gelecek olan cevabı tahmin ediyorum.

" Meslek kanununun falan falan maddeleri gereğince sınavdan muaf olanlar belirlenmiştir. Bunun dışında bakanlığımızca bir çalışma planlanmamaktadır. Bilgilerinize rica ederim."

Çevrimdışı carpediem03

  • Bilge Üye
  • *****
  • 6.294
  • 13.141
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 6.294
  • 13.141
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Ağu 2022 12:32:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenlik Mesleği varolduğundan beri böyle hakarete uğramadı. YAZIK.

Öğretmenlik Mesleğini bunların ağzına sakız edenler UTANSIN...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

614 binden 90 bin çıkarınca küçük bir zümre kalıyormuş.
Ya matematik bilmiyor ya da hiç dayak yememiş.

Çevrimdışı askan4040

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.042
  • 1.621
  • 1.042
  • 1.621
26 Ağu 2022 12:37:46
Sayın bakan açıklama yaptıkça sinirlerim zıplıyor valla. Bizle ilgili hiç mi olumlu bir şey olmaz Allah aşkına

Çevrimdışı ayshee

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.055
  • 1.505
  • 1.055
  • 1.505
26 Ağu 2022 12:41:54
Bakanımız diğer ülkeleri örnek veriyor.İyi de bu sınav uzmanlığı ölçemez ki. Yani çok kapsamlı İklim ARGE ne alaka Bari 4 modül falan olsaydı Eziyet valla

Çevrimdışı filiz_07

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.663
  • 6.667
  • 2.663
  • 6.667
26 Ağu 2022 13:30:22
Ucustayız inşş yenı sezon da:)

Çevrimdışı murat5535

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 799
  • 803
  • 799
  • 803
26 Ağu 2022 13:43:20
Bakanımız nedense öğretmenin maaşını diğer ülkelerle kıyaslamaz. Bu ülkede öğretmenler kpss sınavı ki genel kültür genel yetenek, eğitim bilimleri ve alan sınavı olmak üzere 3 ayrı sınava giriyor. Yetmiyor mülakata giriyor. Göreve başladıkları yerler doğu hizmeti olan köyler. Bu durumda giriş maaşı 9.500 tl. Bu öğretmen yüksek lisans yapmış bile olsa 10 yıl bekleyecek maaş artışı için. Şimdi diğer mesleklerle kıyaslamak istemiyorum ama örnek olsun diye söylüyorum üniversite mezunu bir hemşire sadece genel kültür genel yetenek sınavına giriyor kimse onlardan genel sağlık bilgisi ile ilgili bir sınava sokmuyor. Daha sonra bizlerin alan sınavı gibi sadece hemşirelerin girdiği bir alan sınavına sokmuyor. Sadece sıralama amaçlı genel kültür genel yetenek sınavıyla atanıyorlar ve öğretmene göre 2.000 tl maaş farkıyla göreve başlıyor. Burada amacım öğretmenlere yapılan negatif ayrımcılığı göstermek yoksa hemşiresi, mühendisi, avukatı, mimarı hiç kimse bu şekilde bir aşamadan geçmiyor. Kimsenin üniversite bilgisi sorgulanmıyor. Ondan sonra bir yazar geliyor bu süreçlerden geçmiş öğretmenlere boş öğretmen diyebiliyor. Ne desen boşa geliyor bazen.

Çevrimdışı taulor

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 94
  • 1.013
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 94
  • 1.013
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Ağu 2022 14:13:27
Al işte bir gazeteci de Abdulkadir .... Al birini vur ötekine. Soracakları soruları bile belirleyemeden boş mantıkla soruyorlar. bunlarda BOŞ GAZETECİ Mİ ? yoksa diye düşünüyorum.

Çevrimdışı artland

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 570
  • 851
  • 570
  • 851
26 Ağu 2022 14:19:14
Arkadaşlar şu soru bankası kitaplarinı sonra alsanız.Zaten biryığın terim,birde bu kitapların pdf de olmayan konulari ve terimleri.Bırakın almayin zahmet edip güncellesinler kitaplarını.

Çevrimdışı calimero1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 120
  • 233
  • 120
  • 233
26 Ağu 2022 14:33:01
Her konuda olduğu gibi bu konuda da yalnız kaldık. Eğitim siyaset üstüdür. Ülkenin geleceğidir. Sistemdeki hata ve yanlışlıklar öğretmene yüklenemez. Öğretmen görüş ve bilgisi alınmadan hazırlanan tüm programlar boş çıkar. Bizden daha UZMANI var mı? Bu ülkenin her yerinde ve her iklim şartında gerekirse tek başına görev yapan bir meslek grubunu görmezden kimse gelemez. Sendikalar öğretmeninin (üyesi olsun olmasın) haklarını daima korumak zorundadır. Makam mevki kazanmak için bizleri kullanmamalıdırlar. "Boş öğretmen" hitabını kullanan şahsa ilk tepkiyi bakanımızın vermesi gerekirdi. Gerekirse soruşturma açılmalı diyeceğim ama...

Çevrimdışı genelbaşkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 484
  • 3.578
  • 484
  • 3.578
26 Ağu 2022 14:48:45
Bakanlık ve sendikalar Akit gazetesine ve yazarına dava açmalıdır. Savcılar, bu yazarı Türk Ceza Kanununun 216. maddesi gereğince ifadeye çağırmalı, tutuklanması istemiyle mahkemeye sevk etmeli, mahkeme de derhal tutuklama kararı vermelidir.

Ne diyor 216. madde?

“Halkın bir kesimini, sosyal sınıf, ırk, din, mezhep, cinsiyet veya bölge farklılığına dayanarak alenen aşağılayan kişi, altı aydan bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.”

Tabii burada biz öğretmenlerin halkın bir kesimi olarak kabul edilip edilmediğimizi bilemiyorum. Bana edilmiyormuşuz gibi geliyor. Yazılana, çizilene bakılırsa eğitimdeki sorunların baş müsebbibi bizleriz. Oldu olacak hepimizi birden sabun fabrikasına gönderin, hiç olmazsa bir işe yaramış oluruz.

Çevrimdışı ailton

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
26 Ağu 2022 14:50:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bakanlık ve sendikalar Akit gazetesine ve yazarına dava açmalıdır. Savcılar, bu yazarı Türk Ceza Kanununun 216. maddesi gereğince ifadeye çağırmalı, tutuklanması istemiyle mahkemeye sevk etmeli, mahkeme de derhal tutuklama kararı vermelidir.

Ne diyor 216. madde?

“Halkın bir kesimini, sosyal sınıf, ırk, din, mezhep, cinsiyet veya bölge farklılığına dayanarak alenen aşağılayan kişi, altı aydan bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.”

Tabii burada biz öğretmenlerin halkın bir kesimi olarak kabul edilip edilmediğimizi bilemiyorum. Bana edilmiyormuşuz gibi geliyor. Yazılana, çizilene bakılırsa eğitimdeki sorunların baş müsebbibi bizleriz. Oldu olacak hepimizi birden sabun fabrikasına gönderin, hiç olmazsa bir işe yaramış oluruz.
Keşke bakanlığımız bizlere sahip çıkıp hemen bu zat hakkında gereken girişimleri yapsaydı. Bu zat doktor,hakim,savcı veya başka bir grup için bu kadar rahat konuşabilir miydi acaba?

Çevrimdışı genelbaşkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 484
  • 3.578
  • 484
  • 3.578
26 Ağu 2022 14:51:20
Bütün bu olan bitenden sonra kendimi ağzındaki bir damla suyla yangını söndürmeye giden bir karınca olarak görüyorum.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK