o konuşmada bakanın doğrudan cümleleri aşağıda
''Dünyanın gelişmiş ülkelerinden başladı. İsveç’ten başladı, İtalya’dan, Fransa’dan, Almanya’dan Amerika’dan girdi, en son Güney Kore ve Çin’i anlatıyordu ki “Tamam” dedim. Pes ettim. Çünkü kariyer yapmak oralarda mesleğin saygınlığını daha da artırmış. Öğretmen kendini geliştirirken aynı zamanda eğitim sistemine de yenilikler kazandırmışlar. Eğitimcinin eğitimi konusuna geliyoruz. Eğitimci kendini sürekli geliştirecek ki öğrencilere de katkısı artarak devam etsin. Öğretmen bir pınar gibidir. O gürül gürül akacak ki öğrenciler o pınardan doya doya beslenebilsin ''
bu cümlelerin ardına ''sayın'' selvi neden sormadın gürül gürül akan öğretmen pınarı 9 soyut modüllü ezberleyenlerle mi oluyor diye
: ) ) ) ben delireceğim gerçekten aklımızla alay ediliyor ..
amerikası japonyası isviçresi almanya koresi falan filanı öğretmeni böyle 9 soyut ezber modülü ile mi uzmanlaştırıyor yoksa işe ta üniversiteden öğretmeni seçerek mi başlıyor .
aklı başında bir insan 9 ezber modülü gerçekten böyle desteksiz savunma yapmaz . savunulacak ufacık bir tarafı yok ..
EY ÖĞRETMEN 9 soyut MODÜLÜ EZBERLE (ama modülü anlatan karşıdan okusun okurken de cümle bütünlüğü kuramasın kimi zaman kekelesin ama sen öğretmen olarak ezberleyeceksin ) GÜRÜL GÜRÜL AKAN BİLGİ PINARI OL : ) )
çıldırdım

yorma hocam kendini..herkes kor herkes sağır ve herkes dilsiz oldu...mantığını anlayan yok ki yorum yapılsın...anca dengesiz gazeteciler ve yalaka TV ler olayı toz pembe gösteriyor..ama şimdiden seneyi görüyorum 😀😀 cimrdeki şikayetler;
1- müdür benim çocuğu uzman a vermedi
2-basogretmene hiç vermedi
3-bu uzman olmuş ama sınıf çok berbat
4 - hani başöğretmen acayip oluyordu 40 kişilik sınıfta oğlumu okumaya geçiremedi vs vs 😀😀😀Allah seneye idareci ,uzman ve basogretmenlere yardım etsin