her sene aynı telaş , artık akillandim 12. Yıldan sonra, sorarım hepsi almazsa kendileri bilir , yazar çizer geçerim, daha bunun 2 si 3 u 4 u var , her yıl aynı telaş , bunalttı
doğudaki çocukların hiçbiri almıyor alamıyor , orda da öğrettim öğrettik, yani oluyormuş demekki, ben batıya gelince gördüm zorla kaynak kitap aldırmaya çalışma velilerde , biri alırım diyor biri almam diyor biri devlet versin diyor biri okul niye vermiyor diyor , whatsaptan gece gündüz yazarlar zaten ..