Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
27 Ağu 2022 16:06:08
Yemin ederim ki parada gözüm yok. Zaten ayrıca lisans bitirmiştim.Yani ortaokulda hafta içi 1 gün tatil yeterdi bana.Bu sene branş değişikliğine başvuracaktim bu daha iyi oldu.Yillik iznim 20 günden 1 aya kadar olacak ama en azindan özgür olacağım.Docent olursam 10 saat derse giryada yerine asistani derse yolla o ders anlatsın gelsin.
Hoşçakalın mutlu kalın, kimseyle ne yaptığıyla ilgilenmeyin önünuze bakın.
Birilerini oldu ya istemeden kirmissam özür dilerim.Surada 3 gün daha dinleneyim artık müdür değil dekan çağırıyor, senato toplantısına gireceğim John Nesh gibi meshurlar kalem hediye edecek bana😁
Allah yolunuzu açık etsin.

Çevrimdışı GeCeKondu

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.522
  • 10.212
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.522
  • 10.212
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Ağu 2022 16:07:49
Bu kaçıncı veda.)

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
27 Ağu 2022 16:12:28
Gecekondu...
Ağustos ayı üniversite personeli öğrenci ve öğretim üyelerinin artık alındığı, mülakatları sonuçlandığı, atamaların yapıldığı aydır.
YÖK'e MAYİS sonu başvurursun AGUSTOS sonu herşey belli olur.
24 senede gidemedigim Ankaradayim artık.Sana da başarılar selamlar

Çevrimdışı askmen38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 588
  • 704
  • 588
  • 704
27 Ağu 2022 16:29:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gecekondu...
Ağustos ayı üniversite personeli öğrenci ve öğretim üyelerinin artık alındığı, mülakatları sonuçlandığı, atamaların yapıldığı aydır.
YÖK'e MAYİS sonu başvurursun AGUSTOS sonu herşey belli olur.
24 senede gidemedigim Ankaradayim artık.Sana da başarılar selamlar
Hocam üniversiteye geçişte kurumlararası geçiş kuralı mi uygulanıyor yoksa Meb onay verirse mi geçiyorsunuz? Her yönden bence öğretmenliğe göre artılarını daha çok göreceksiniz bence. En başta sorumluluğu daha az. Öğrenci kitleniz ne yaptığını,  nasıl davranması gerektiğini bilen yaştalar.  Ögrenci üzerinde yetkiniz ve yaptırımınız daha fazla. Okullardaki gibi veli - idare baskısı ve faktörü yok, toplumda saygınlığınızın artması da başka bir artı yönü olacak. Üniversitedeyken üst sınıflardan  bir arkadaş ögretmenlik yaparken tekrar araştırma görevlisi olarak dönmüştü bizim fakülteye,  bize  mebdeki  sıkıntıları  anlattı şimdi kafam daha rahat demişti.

Çevrimdışı murat5535

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 799
  • 803
  • 799
  • 803
27 Ağu 2022 16:33:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yemin ederim ki parada gözüm yok. Zaten ayrıca lisans bitirmiştim.Yani ortaokulda hafta içi 1 gün tatil yeterdi bana.Bu sene branş değişikliğine başvuracaktim bu daha iyi oldu.Yillik iznim 20 günden 1 aya kadar olacak ama en azindan özgür olacağım.Docent olursam 10 saat derse giryada yerine asistani derse yolla o ders anlatsın gelsin.
Hoşçakalın mutlu kalın, kimseyle ne yaptığıyla ilgilenmeyin önünuze bakın.
Birilerini oldu ya istemeden kirmissam özür dilerim.Surada 3 gün daha dinleneyim artık müdür değil dekan çağırıyor, senato toplantısına gireceğim John Nesh gibi meshurlar kalem hediye edecek bana😁
Allah yolunuzu açık etsin.
Yeni görevinizde başarılar. Meb de işler özellikle sınıf öğretmenleri açısından düzelmeyecek gibi görünmüyor. 5 gün tam zamanlı çalış. Boş günün olmasın ama yüksek lisans, doktora beklensin. Maaş karşılığı branş öğretmenleri 15 saat çalışırken gerektiğinde 21 saatten fazla ders almazken sen 30 saat çalış onunda 3 saatini maaş karşılığından tırtıklasınlar. Branş öğretmenleri dyk ile 2 katı ücretle kurs verirken aynı kurs ilkokulda iyep normal ücretten sayılsın. Yaptığımız Sınıf rehberliği kulüp çalışmaları bile sayılmıyordu daha ocak ayında ek dersini almaya başladık.

Çevrimdışı Migren

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.546
  • 8.227
  • 1.546
  • 8.227
27 Ağu 2022 16:39:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yemin ederim ki parada gözüm yok. Zaten ayrıca lisans bitirmiştim.Yani ortaokulda hafta içi 1 gün tatil yeterdi bana.Bu sene branş değişikliğine başvuracaktim bu daha iyi oldu.Yillik iznim 20 günden 1 aya kadar olacak ama en azindan özgür olacağım.Docent olursam 10 saat derse giryada yerine asistani derse yolla o ders anlatsın gelsin.
Hoşçakalın mutlu kalın, kimseyle ne yaptığıyla ilgilenmeyin önünuze bakın.
Birilerini oldu ya istemeden kirmissam özür dilerim.Surada 3 gün daha dinleneyim artık müdür değil dekan çağırıyor, senato toplantısına gireceğim John Nesh gibi meshurlar kalem hediye edecek bana😁
Allah yolunuzu açık etsin.
Bir gün, John Nash gibi kafanıza bir problem takılırsa bu MEB olsun 🤭 Problemi çözersiniz, Nobel ödülünü bilemem ama ülkenin tüm eğitim profesörleri masanıza kalemlerini bırakır 😎☺️

Çevrimdışı karacelikzırhı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 213
  • 193
  • 213
  • 193
27 Ağu 2022 16:41:27
PHP giderken kapıyi kapa  ceryan yapmasın.

Çevrimdışı narses

  • B Grubu
  • 2.113
  • 3.091
  • 2.113
  • 3.091
27 Ağu 2022 16:51:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
PHP giderken kapıyi kapa  ceryan yapmasın.
😄👍

Çevrimdışı GeCeKondu

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.522
  • 10.212
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.522
  • 10.212
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Ağu 2022 16:57:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gecekondu...
Ağustos ayı üniversite personeli öğrenci ve öğretim üyelerinin artık alındığı, mülakatları sonuçlandığı, atamaların yapıldığı aydır.
YÖK'e MAYİS sonu başvurursun AGUSTOS sonu herşey belli olur.
24 senede gidemedigim Ankaradayim artık.Sana da başarılar selamlar
Ankara güzeldir, Ankaragucluleri görünce beni hatırla. ) hayırlı olsun.

Çevrimdışı hazan_gazel

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 340
  • 467
  • 340
  • 467
27 Ağu 2022 17:31:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben bırakalı çok oldu zaten.

Şaka bir yana ben günde 5-10 yada 12 sayfa kadar PDF den okuyorum
Ama anlıyor muyum ya da aklımda kalıyor mu pek değil 🧟‍♀️

Çevrimdışı cmustafaengin

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.524
  • 3.641
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.524
  • 3.641
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Ağu 2022 17:32:42
Öğretmen camiası "Sınav kalksın" diye örgütlendi ama beceremedi ya, bu saatten sonra hiçbir kazanım elde edemeyiz!

Açık ve net söyleyeyim, biz o mücadeleyi kestiğimiz andan sonra her şey başımıza gelir. Bu sene müfettişler ile soruşturma yemeye de hazır olun, velilerin daha çok üstümüze gelmesine de hazır olun!!!

Hala gerçi yanlıştan dönebiliriz ama çok ciddi şekilde sınava karşı durmaya devam etmeliyiz! Ölüm kalım meselesi gibi düşünmeliyiz ki o gıpta ettiğimiz sağlıkçılar gibi hak alalım. Öbür türlü zaten neler olacağını yazdım...

Çevrimdışı klavuz2

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.845
  • 4.607
  • 2.845
  • 4.607
27 Ağu 2022 17:39:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yemin ederim ki parada gözüm yok. Zaten ayrıca lisans bitirmiştim.Yani ortaokulda hafta içi 1 gün tatil yeterdi bana.Bu sene branş değişikliğine başvuracaktim bu daha iyi oldu.Yillik iznim 20 günden 1 aya kadar olacak ama en azindan özgür olacağım.Docent olursam 10 saat derse giryada yerine asistani derse yolla o ders anlatsın gelsin.
Hoşçakalın mutlu kalın, kimseyle ne yaptığıyla ilgilenmeyin önünuze bakın.
Birilerini oldu ya istemeden kirmissam özür dilerim.Surada 3 gün daha dinleneyim artık müdür değil dekan çağırıyor, senato toplantısına gireceğim John Nesh gibi meshurlar kalem hediye edecek bana😁
Allah yolunuzu açık etsin.
Sağolasın bir kere daha hayırlı olsun

Çevrimdışı askmen38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 588
  • 704
  • 588
  • 704
27 Ağu 2022 17:49:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmen camiası "Sınav kalksın" diye örgütlendi ama beceremedi ya, bu saatten sonra hiçbir kazanım elde edemeyiz!

Açık ve net söyleyeyim, biz o mücadeleyi kestiğimiz andan sonra her şey başımıza gelir. Bu sene müfettişler ile soruşturma yemeye de hazır olun, velilerin daha çok üstümüze gelmesine de hazır olun!!!

Hala gerçi yanlıştan dönebiliriz ama çok ciddi şekilde sınava karşı durmaya devam etmeliyiz! Ölüm kalım meselesi gibi düşünmeliyiz ki o gıpta ettiğimiz sağlıkçılar gibi hak alalım. Öbür türlü zaten neler olacağını yazdım...

Çevrimdışı kaynarca87

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ağu 2022 18:11:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şaka bir yana ben günde 5-10 yada 12 sayfa kadar PDF den okuyorum
Ama anlıyor muyum ya da aklımda kalıyor mu pek değil 🧟‍♀️
anlamak mumkun degil. 9 modulun 5 tanesi meslekle alakasiz ya da cok derinligine inilmiş. Makaleler derlenmis ama pek secici davranilmamis. Ne varsa koymuslar pdfye. 

Çevrimdışı faul

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
27 Ağu 2022 18:18:15
Twitter' a giriyoruz çıkıyoruz midemizin kaldıramayacağı igrençlikler , dönen dolaplar, rüşvet paylaşımları, ne bileyim bir şarkıcının saçma sapan sözleri, hoca denilen kişilerin de öyle vs. biz de 1000 TL için yapılacak ama aslında itibar meselesi bir saçma sınav için günlerdir sesimizi duyurmaya çalışıyoruz.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK