Gecekondu...
Ağustos ayı üniversite personeli öğrenci ve öğretim üyelerinin artık alındığı, mülakatları sonuçlandığı, atamaların yapıldığı aydır.
YÖK'e MAYİS sonu başvurursun AGUSTOS sonu herşey belli olur.
24 senede gidemedigim Ankaradayim artık.Sana da başarılar selamlar
Hocam üniversiteye geçişte kurumlararası geçiş kuralı mi uygulanıyor yoksa Meb onay verirse mi geçiyorsunuz? Her yönden bence öğretmenliğe göre artılarını daha çok göreceksiniz bence. En başta sorumluluğu daha az. Öğrenci kitleniz ne yaptığını, nasıl davranması gerektiğini bilen yaştalar. Ögrenci üzerinde yetkiniz ve yaptırımınız daha fazla. Okullardaki gibi veli - idare baskısı ve faktörü yok, toplumda saygınlığınızın artması da başka bir artı yönü olacak. Üniversitedeyken üst sınıflardan bir arkadaş ögretmenlik yaparken tekrar araştırma görevlisi olarak dönmüştü bizim fakülteye, bize mebdeki sıkıntıları anlattı şimdi kafam daha rahat demişti.