1. Sınıf olup da kaynak almayacağım diyen var mı ve nasıl bir yol izleyecek acaba paylaşırsa sevinirim
Hoş burası uzman ve başöğretmenlik konusu herkes yazınca ben de yazmış bulundum 
Seneye birinci sınıf olacağım nasip olursa. Sadece 1 kez kaynak kullandım onda da sınıfı 3 hafta sonra devraldığım öğretmen aldırmış diye tekrar amaçlı kullanmak zorunda kaldım. Yorucu oluyor ama fotokopi ile ilerliyorum. Her gün bir sayfa fotokopi. Sayfalarca ödev vermiyorum ve zümrelerimle yarışmıyorum. Resmiyette uzman ünvanım yok ama velilerime bu işin uzmanı olduğumu söyleyip işime karışmadan, rehberliğim eşliğinde çalışmalarını söylüyorum.