Öğretmen toplumuna güvenmiyorum.
Bugüne kadar en az 200 öğretmenle aynı okulda çalışıp tanıma fırsatım oldu.
%80-90 ı pasif, öğretmenlerin maaşlarından kesinti yapsalar ses çıkarmayan, ne verirlerse onu kabul eden yapıda.
Kimisi kendi reklamını yapıp öğrenci seçme, sınıf oluşturma derdinde.
Kimi özel ders peşinde.
Kimi derslere ne kadar geç girsem kârdır derdinde.
Kimi müdüre/ müdür yardımcısına yaranıp
Boş derslerini son iki derse kaydırma peşinde.
Daha birçok şey anlatırım burada ama yemin ediyorum artık midem kaldırmıyor.
O nedenle sınav iptal olmaz . %10-20 lik bir kesim dışında sınav iptali için çaba gösteren olmaz.
Şunu samimiyetle söylüyorum ne kötülük yapılsa bizlere hakediyoruz. ....