Dinimizde zekat veya sadaka vermek istediğiniz zaman , alın teri dökerek helal olarak elde ettiğiniz kazançtan vermeniz gerekiyor ki sevap kazanalım. Promosyon konusunda da eğer kişi haram olduğuna inanıyorsa o zaman ne yapacak? Parayı buruşturup çöpe atacağıma kamunun toplumun yararına faaliyet gösteren yerlere vereyim diye düşünmüş olabilir.
Bizim bi hoca yakıyordu parayı, şimdi 20.000 alınca yakabilir mi bilmem.) Bencede çürük elmayı ben yemiyorum, al sen ye demek gibi birşey başkasına vermek. Ya yak, ya da poşete koy at bi yere .