Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı ugur_29_

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.501
  • 5.308
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.501
  • 5.308
  • 4. Sınıf Öğretmeni
28 Ağu 2022 17:36:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınavda kopya çekebiliyoz mu acaba?
Küçük küçük kağıtlara yazsak.☺️
Gözlük niyetine büyüteç kullansak.
Hem 600.000 öğretmenin gözetmeni kim olacak?
Geçen bir arkadaş ya sınava kitapla gidecem dedi,gozetmenlerde öğretmen olacaklar neticede.

Çevrimdışı turaç

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 337
  • 2.121
  • 337
  • 2.121
28 Ağu 2022 17:56:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]


Soruları da hiç bilmiyorum ama zor olduğunu sanmıyorum, çünkü kız kardeşim hiç çalışmadan girip 60’ı geçmişti.

Şu an baraj 70. Hiç bizle alakası olmayan konular var. Sanki amaç, akıllar iyice karışsın, kimse bir şey yapamasın der gibi. 400 sayfayı bilgisayar hafızası zor ezberler. Hiç adil değil.

Bilmediğiniz konuda neden bu kadar ön yargılı yorum yaptınız?
O sınavda  başarılı olamayanlar da oldu.

Çevrimdışı davlumbaz

  • Moderatör
  • *****
  • 4.998
  • 7.724
  • 4.998
  • 7.724
28 Ağu 2022 18:00:04
Twitter hata veriyor. Ne yapmam lazım?
Çok fazla takip yaptım. Şifre değiştirmemi istedi. Şimdi de giremiyorum.

Çevrimdışı deniz777

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.337
  • 5.827
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.337
  • 5.827
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ağu 2022 18:15:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bilmediğiniz konuda neden bu kadar ön yargılı yorum yaptınız?
O sınavda  başarılı olamayanlar da oldu.


Her şey mümkün öğretmenim.😊

Benimki bir önsezi. Ön yargı değil...

Çevrimdışı zuhsev

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 846
  • 1.221
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 846
  • 1.221
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Ağu 2022 18:20:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
1. O dönemde ücret farkı bu kadar cazip değildi.3-5 kuruş farkı kimse önemseyip ünvan için uğraşmadı yani.
2. 10 yılı doldurmuş olmak ve 4 yıllık fakülte mezunu olma şartı vardı. 15 yıl ve üzeri öğretmenlerden 2 yıllık eğitim mezunu çoktu mesela,onlar giremedi.
3. Sınava hazırlık süresi çok kısaydı ve kaynak şimdiki kadar çok değildi.
4. Protesto edip girmeyenler de vardı.
Ne kadar süre verilmişti hocam? Zira bize verilen zamanın da az olduğunu düşünüyorum. Bize verilen zamandan da mı azdı?

Çevrimdışı kaynarca87

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Ağu 2022 18:22:32
Bakan bey cok sessiz bu aralar.

Çevrimdışı KASIM05

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 410
  • 794
  • 410
  • 794
28 Ağu 2022 18:24:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yuksek lisans yaparken yaklasik bu sayfalarda kitabi kendiniz yaziyorsunuz:)
Bizim yl yapana bir şey dediğimiz yok, yapılan çalışmaya da saygı duyuyoruz ama mantığımıza yatmayan kısmı şu;
1-) Alan dışı yl ile uzman olunması ( hatta benim eğitim fakültesinde gördüğüm formasyon derslerini yl olarak alan da ayrı bir durum.)
2-) Yüksek lisans veya doktora bir eğitim kademesidir, bu sistemde karşılığı bizim izlediğimiz videolardır. Bence yapılması gereken yl veya doktora yapanlar da sınava girmeliydi ama eğitim videolarından muaf olmalıydı. Şimdi tam tersi oldu. O zaman doktora yapanlar kpss ye de girmeden atansın:)
3-) Farklı bir konu olarak; öğretmenler eğitim fakültesinde kendi branşı alanında uzmanlaşarak mezun oluyor, yani matematik öğretmeni kendi branşında, tarih öğretmeni kendi branşında eğitim alıyor. Şimdi herkese genel sınavla uzman oluyorsunuz,

Çevrimdışı 26_gezo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 747
  • 3.028
  • Din Kült. Öğrt.
  • 747
  • 3.028
  • Din Kült. Öğrt.
28 Ağu 2022 18:26:23
Anladığım kadarıyla yapılacak olan bu artışda 10 yıllık öğretmene 1000 tl, 20 yıllık öğretmene 2000 tl verirken her yıla 100 tl değer biçmişler. Keşke çalıştığımız her yıla karşılık 100 tl maaşımızda iyileştirme yapılsaydı da bu kadar tantana ,stres Ve ya öğretmenlere hakarete varan paylaşımlar olmasaydı.

Çevrimdışı deniz777

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.337
  • 5.827
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.337
  • 5.827
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ağu 2022 18:30:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bilmediğiniz konuda neden bu kadar ön yargılı yorum yaptınız?
O sınavda  başarılı olamayanlar da oldu.


Öğretmenim, sizin için şimdi biraz araştırdım.
2006’daki sınavda;
54 soru Türkçe’den,
36 soru genel kültürden,
72 soru eğitim-öğretimden,
18 soru mevzuattan çıkmış.

Kardeşim sosyoloji mezunu. Sözeli  çok iyidir. Matematik olsa yapamazdı. Mevzuat sorularını da yapmamıştır büyük ihtimal. Sorulara  üstten şöyle bir baktım. Bence hiç çalışmadan girsek hepimiz 60’ı geçerdik.

O zamanki sınavın içeriği çok daha mantıklı.

Keşke şimdi de Türkçe okuduğunu anlama, eğitim öğretimle ilgili sorular olsa. Sınavın ne kapsayıcılığı var, ne geçerliliği var, ne güvenirliği var! Sadece ezber...

Görünen köy, kılavuz istemiyor...

Çevrimdışı vayvay

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 547
  • 1.574
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 547
  • 1.574
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ağu 2022 19:27:15
2006 da 180 soru dan 129 doğrum vardı  77 puan aldım100 ün üstü her zaman gecerdi.
okuduğunu anlayan için kolaydı sadece mevzuatta bilgi sormuşlardı.
formasyon soruları bile mantıkla çözülebilecek tarzdaydı.

Çevrimdışı vayvay

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 547
  • 1.574
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 547
  • 1.574
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ağu 2022 19:34:04
Merak edenler inceleyebilir
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı Mütefekkir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 300
  • 3.333
  • 300
  • 3.333
28 Ağu 2022 19:55:22
2006 sınav içeriği şimdikinden kat kat iyiydi. Keşke o şekilde olsaydı sınav. Gereksiz onca bilgi yığını ve ezbere hiç gerek yoktu.

Çevrimdışı dedemkorkut

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 319
  • 296
  • 319
  • 296
28 Ağu 2022 20:01:52
Ercan Alpay Twitter desteği sonrası görevinden mi alındı
Haberler dolaşıyor bilgisi olan var mı

Çevrimdışı dedemkorkut

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 319
  • 296
  • 319
  • 296
28 Ağu 2022 20:37:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]


Teşekkür ederim kıymetli öğretmenim

Çevrimdışı Türk mavisi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 110
  • 333
  • 110
  • 333
28 Ağu 2022 20:44:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2006 da 180 soru dan 129 doğrum vardı  77 puan aldım100 ün üstü her zaman gecerdi.
okuduğunu anlayan için kolaydı sadece mevzuatta bilgi sormuşlardı.
formasyon soruları bile mantıkla çözülebilecek tarzdaydı.
Şöyle bir sonuç almıştım

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK