Bilmediğiniz konuda neden bu kadar ön yargılı yorum yaptınız?
O sınavda başarılı olamayanlar da oldu.
Öğretmenim, sizin için şimdi biraz araştırdım.
2006’daki sınavda;
54 soru Türkçe’den,
36 soru genel kültürden,
72 soru eğitim-öğretimden,
18 soru mevzuattan çıkmış.
Kardeşim sosyoloji mezunu. Sözeli çok iyidir. Matematik olsa yapamazdı. Mevzuat sorularını da yapmamıştır büyük ihtimal. Sorulara üstten şöyle bir baktım. Bence hiç çalışmadan girsek hepimiz 60’ı geçerdik.
O zamanki sınavın içeriği çok daha mantıklı.
Keşke şimdi de Türkçe okuduğunu anlama, eğitim öğretimle ilgili sorular olsa. Sınavın ne kapsayıcılığı var, ne geçerliliği var, ne güvenirliği var! Sadece ezber...
Görünen köy, kılavuz istemiyor...