ne kadar kötü aşağılık lanet bir durum.. müdür aracılığıyla milletin dersine ek dersine çökmek nedir ya.. ne diyelim Allah yedirmesin inşallah..
ve daha kötüsü bu zevat gibi aramızda bi dünya var ve meb bunu bildiği için takmıyor öğretmenleri..
Bu tür durumları yaşamayan az kişi vardır.