Sosyal medyada veliler laf atmaya başlamış.Sınavı kazanamayan öğretmen bi zahmet benim çocuğumuda sınav yapmasın diye.40 Yaşında sınavları kazanıp üniversite bitirmiş öğretmenlerle çocuğunu kıyaslayacak kadar cahil bir zihniyet.
Bu sadece ufak bir başlangıç. Daha çoook başımız ağrıyacak. Bu işin çok reklamı oldu. Kimsenin dilinden kurtuluş yok. Artık sorarlar da sorarlar hocam sınavı kazandınız mı diye. Allah kimsenin diline düşürmesin. Bu yaştan sonra hiç kimsenin lafını sözünü kaldıramam şahsen