Tag’ın altındaki yorumları okuyorum öğretmenim.. öğretmenlere duyulan kin nefret neden..?? Ne yaptı bu öğretmenler bu ülkeye..??
Ne yapmadı ki hocam?
* Hasta oldu ogrencilerim geri kalmasın diye hastaneye gitmedi.
* Okul boyadı,sınıf temizledi.
* Ailesini ihmal edip çocukları düşündü
*Kendi 3 kuruşa muhtacken kalem,silgi,defter,çikolata aldı
* Çocukların ilk okul heyecanı dedi sınıf süsleri, balon sisirdi....