Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı faul

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
30 Ağu 2022 20:00:39
Bir polis kardeşi olarak söylüyorum,Polislere de yazık emri uygulamak zorunda kalıyorlar ki bazıları eminim istemeyerek..Ancak amirlerin kraldan çok kralcı tavırları üzücü"ALIN BUNU" lafını söyletecek ne yaptı sana..Kolundan tuttuğun bir kadın, yazıklar olsun.Erkek polislerin bir kadına müdahele adı altında dokunmasına bir erkek olarak şiddetle karşıyım.Madem bunu yapcaksın belli o zaman kadın polislere yaptır en azından.(Kesinlikle bu tip eylemlere müdahele olmamalı)

Çevrimdışı KEŞİF

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.593
  • 6.915
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.593
  • 6.915
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Ağu 2022 20:06:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu ülke öğretmen düşmanı. korona ile yaklaşık 1  buçuk yıl çocuklar evde kalınca öğretmenlerin kıymetini anlamışlardı ama çabuk unuttular o günleri. Dua etmek istemiyorum ama inşallah başka şekillerde anlar bu millet kıymetimizi
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu ülke öğretmen düşmanı. korona ile yaklaşık 1  buçuk yıl çocuklar evde kalınca öğretmenlerin kıymetini anlamışlardı ama çabuk unuttular o günleri. Dua etmek istemiyorum ama inşallah başka şekillerde anlar bu millet kıymetimizi
Pandemi döneminde hatırlarsanız öğretmenler evde evden ders yapıyorlar çok rahatlar denilmişti Annem hastane kuyruğundayken konuşulmuş Cevabını vermiş tabi TV de bile bazı haddizler bunu dillendirmişti
Tek duam 4 yıl sonra çalışmaya mecbur kalmamak ve rahatça emekli olabilmek Mesleğimizin yapılacak tarafı kalmadı benim açımdan

Çevrimdışı filiz_07

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.663
  • 6.667
  • 2.663
  • 6.667
30 Ağu 2022 20:32:58
Öğretmenler Sayfası ndan alındıtırr..
@ogretmenlersyfs

Buradan birkaç müjde de ben vermek istiyorum!
1.Öğretmen maaşı net 50 bin tl olacak.
2.Kariyer sınavı iptal olacak tüm Öğretmenler Paşa öğretmen olacak.
3. Öğretmenler gününde 1 Cumhuriyet altını verilecek.
4. Eğitim Ödeneği olarak 10 bin liralık Trendyol hediye çeki verilecek😂

Çevrimdışı hsynmmrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 582
  • 1.291
  • 582
  • 1.291
30 Ağu 2022 20:41:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tag’ın altındaki yorumları okuyorum öğretmenim.. öğretmenlere duyulan kin nefret neden..?? Ne yaptı bu öğretmenler bu ülkeye..??
Ne yapmadı ki hocam?
* Hasta oldu ogrencilerim geri kalmasın diye hastaneye gitmedi.
* Okul boyadı,sınıf temizledi.
* Ailesini ihmal edip çocukları düşündü
*Kendi 3 kuruşa muhtacken kalem,silgi,defter,çikolata aldı
* Çocukların ilk okul heyecanı dedi sınıf süsleri, balon sisirdi....

Çevrimdışı hkn

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 729
  • 1.020
  • 729
  • 1.020
30 Ağu 2022 20:57:05

Alıntı

Az önce burda okudum hemen twittera baktim ( bugün sosyal medyadan  uzaktim)  ve agzim açık kaldı..
Ne diyeceğimi gerçekten bilemiyorum artık yazıklar olsundan başka.  Yazık çok yazık...

Ve gerçekten hiç bir kimseden şuan için tepki göremedim malesef...  daha detaylı bakacağım şimdi.

Çevrimdışı mustafa_tekman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.071
  • 2.299
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 2.071
  • 2.299
  • Özel Eğitim Öğrt.
30 Ağu 2022 21:06:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az önce burda sizde okudum hemen twittera baktim ( bugün sosyal medyadan  uzaktim)  ve agzim açık kaldı..
Ne diyeceğimi gerçekten bilemiyorum artık yazıklar olsundan başka.  Yazık çok yazık...

Ve gerçekten hiç bir kimseden şuan için tepki göremedim malesef...  daha detaylı bakacağım şimdi.

Burada başka bir mesaj yazıyordu, bir gün ortam müsait olursa tekrar yazarım.

Çevrimdışı Fotoğrafçı

  • B Grubu
  • 40
  • 100
  • 40
  • 100
30 Ağu 2022 21:08:02
Bu ülkenin cahilliginden gına geldi artık
Tasi tarağı toplayıp gitmek istiyorum bu ülkeden
Bıktım artık

Çevrimdışı Fotoğrafçı

  • B Grubu
  • 40
  • 100
  • 40
  • 100
30 Ağu 2022 21:09:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az önce burda sizde okudum hemen twittera baktim ( bugün sosyal medyadan  uzaktim)  ve agzim açık kaldı..
Ne diyeceğimi gerçekten bilemiyorum artık yazıklar olsundan başka.  Yazık çok yazık...

Ve gerçekten hiç bir kimseden şuan için tepki göremedim malesef...  daha detaylı bakacağım şimdi.

Sitenin haberler bölümünde bile yok

Çevrimdışı smyi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.833
  • 38.629
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.833
  • 38.629
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Ağu 2022 21:10:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
milli eğitim bakanının.eğitimle uzaktan yakından ilgisi olmayanların kariyer sınavıyla dalga geçmesine artık kızmıyorum bu yazıyı okuduktan sonra anladım ki kendi meslekdaşlarımız da bizimle dalga geçiyor bizim camia böyle olduktan sonra gelen vurur giden vurur
kusuruma bakmayın hocam, amacım dalga geçmek değildi. ben en başından bu yana öğretmenlik meslek kanununa, sınava ve kariyer basamaklarına karşıyım. fakat bu başlık ilk açıldığı zamanlarda kimse karşı değildi. videolar ilk çıktığında ise millet bir an önce videoları bitirme telaşındaydı. bir süre sonra  sınava karşıyız sesleri yükselmeye başladı. daha sonra hem sınava hem de kariyer basamaklarına karşıyız sesleri yükselmeye başladı. şimdi ise sesler iyice yükselince ben de herhalde tatilden dönmeler çoğaldı diye yorumladım.

şunu eklemek istiyorum: sınav kalksa çoğu öğretmenin itirazı biter fakat bana sorasınız, sınav olsa da olmasa kariyer basamakları yanlış. ben sonuna kadar karşıyım. (eğer 1. sınıfları sadece uzman öğretmenlere veya başöğretmenlere vereceklerse sonuna kadar desteklerim :) )

Çevrimdışı narses

  • B Grubu
  • 2.113
  • 3.091
  • 2.113
  • 3.091
30 Ağu 2022 21:12:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Alıntı

Az önce burda okudum hemen twittera baktim ( bugün sosyal medyadan  uzaktim)  ve agzim açık kaldı..
Ne diyeceğimi gerçekten bilemiyorum artık yazıklar olsundan başka.  Yazık çok yazık...

Ve gerçekten hiç bir kimseden şuan için tepki göremedim malesef...  daha detaylı bakacağım şimdi.
aynen sendikalar uykuda

Çevrimdışı genelbaşkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 484
  • 3.578
  • 484
  • 3.578
30 Ağu 2022 21:13:23
Polisin orantısız müdahaleleri hep vardı. Bundan yirmi, yirmi beş, otuz yıl önce de vardı. Her şey değişiyor, değişmeyen tek şey zihniyet. Başta kimin olduğunun önemi yok. Her gelen kendince doğru kabul ettiği düzeni kurmaya çalışıyor, onun dışında bütün fikirleri, hareketleri tehlikeli görüyor. Bir söz vardır: "Savaş ölünce değil, düşmana benzeyince kaybedilir."

Çevrimdışı smyi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.833
  • 38.629
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.833
  • 38.629
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Ağu 2022 21:15:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ankara'da polis nasıl şiddet uygulamış öğretmenlere.. kimseden ses yok
maalesef sadece öğretmene değil, önüne gelene acımasızca davranıyorlar.

Çevrimdışı narses

  • B Grubu
  • 2.113
  • 3.091
  • 2.113
  • 3.091
30 Ağu 2022 21:21:02
Öğretmenler derdini MEB'e anlatacaklardı. NEREYE gideceklerdi kanarya sevenler derneğine mi????
Sus, otur,  ne veriliyorsa al sesini çıkarma...

Çevrimdışı faul

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
30 Ağu 2022 22:57:21
Özel okul patronu sana 5700 TL veriyorsa çalışma o zaman diyen çapı Küçük gazeteciler ve sözde hukukçular. Çaresizliği, mecburiyeti tatmamış geçim sıkıntısı nedir bilmeyen ahlak yoksunu insanlar yüzünden bu arkadaşlarımızın emeğinin sömürülmesi makul görülüyor.Ücretli arkadaşları hiç söylemiyorum.

Çevrimdışı free45de

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 195
  • 543
  • 195
  • 543
30 Ağu 2022 23:00:37
Haklarını arayan arkadaşları tebrik edip, haber yapıp ayrıca bizlere servis edenlere teşekkür ederim. Ama bu hak arama da sulandırılmadan neticeye ulaşması dileğiyle.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK