Kendimce çözmeye çalıştım. Hepsi kolay sorular. Şöyleki soru öncesi ufak bir açıklama yaparak kolaylaştırmaya çalışılmış. Kavramlara çok girilmemiş. Akıl mantık süzgecinden geçirildiğinde yapılabilir duruyor. Sınavda ters köşe yapacaklarını düşünmüyorum.
Not: hâlâ hiç çalışmadım.
Ar-Ge ile ilgili soruyu yanımdaki arkadaşa okuttum. (ortaokul mezunu) Doğrudan cevabı söyledi.
Sorun olan sınavın zorluk ya da kolaylığı değil bana göre.
Sınava girmek zorunda bırakılmış olmak sorun, yeterliliğimi ölçmek isteyenlerin hiçbir yeterliliği belirlenmeden o koltuklara oturmuş olmaları sorun. Bizi temsil etmek üzere yetki verilmiş temsilcilerin (sendikaların), kişisel ikbal derdiyle buna ses çıkarmamaları hatta destek vermeleri sorun. Bunu unutmamak gerekiyor.