Su adami ciddiye alip kendimizi germeyelim. Bir akit yazarini ciddiye alacak kadar kendime olan saygimi yitirmedim henuz.
Hadi yazardır, belki sesimiz duyulur dedim açıklama yazdım. Baktım birşey anlamıyor, hakaret ediyor, tüm hakaret ettiği ve etkileşimde bulunanların hakaret ettiği tweetleri tek tek şikayet edip hepsini engelledim. Boşa nefes tüketmeye değmez.