Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı yumakli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 652
  • 193
  • 652
  • 193
27 Ağu 2022 09:20:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İş çığrından çıktı  :'(
arkadaşlar her haberin altında böyle seviyesizce yorum yapanlar çıkar. Böylelerine takılıp enerjinizi tüketmeyin. Mücadelemize devam edip azar azar çalışmaya bakın bence. İptal olursa çok güzel olur. Olmazsa da son dakika bu kadar ders notuna çalışmak zorunda kalmazsınız. Bir birikiminiz olmuş olur.

Çevrimdışı kaynarca87

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ağu 2022 09:23:55
Su adami ciddiye alip kendimizi germeyelim. Bir akit yazarini ciddiye alacak kadar kendime olan saygimi yitirmedim henuz.

Çevrimdışı daywalker_01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 1.706
  • Müdür Yetkili
  • 1.313
  • 1.706
  • Müdür Yetkili
27 Ağu 2022 09:26:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Su adami ciddiye alip kendimizi germeyelim. Bir akit yazarini ciddiye alacak kadar kendime olan saygimi yitirmedim henuz.
aynen.. meydanı boş buldu sallıyor...uzmanlar  zaten ilk 6 ay  anne sütü gerekli,bu vatandas inek sütü içmiş galiba ..o yüzden salin küçük enisteyi....

Çevrimdışı kum gibi

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 162
  • 345
  • 162
  • 345
27 Ağu 2022 10:04:22
O boş kalem yazarı geçelim de
Polisler promosyon da hakkını aliyor.1 milyon öğretmeni olan bakanlık sınav derdinde promosyon da tavrını koyamaz zaten

Çevrimdışı alpi61

  • B Grubu
  • 3.212
  • 6.968
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.212
  • 6.968
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Ağu 2022 10:20:00
Eğitimbirsenin bu Akİt’li yazar için bir tepkisi oldu mu..??

Çevrimdışı alpi61

  • B Grubu
  • 3.212
  • 6.968
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.212
  • 6.968
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Ağu 2022 10:39:19
Şimdi burda bu Akİt’li için sinirlenip bişey yazsak ekran görüntüsünü alıp bizi şikayet edecek omurgasız epey vardır diye düşünüyorum..

Çevrimdışı kaynarca87

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ağu 2022 10:45:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şimdi burda bu Akİt’li için sinirlenip bişey yazsak ekran görüntüsünü alıp bizi şikayet edecek omurgasız epey vardır diye düşünüyorum..
camianin en az yarisi... bazi meslektaslarimiz icin hak aramak sukretmemek demek. Aslinda hak arayanlar uzman hakkini alanlar basogretmen olsa cok daha adil bir sistem olur.

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
27 Ağu 2022 10:51:59
10 dakika önce 8.simifa geçen yegenimin kitaplarını aldık 1900 lira ödedik.
İlkokul 1.sinif setleri 200 liradan başlıyor, 2 paket fotokopi kağıdı ile beraber daha kırtasiye almadan 400 lira tutuyor.Allah kolaylık versin bu sene MEB'in kaynakları yeterli gelmezse okullarda çok kavga çıkacak.

Çevrimdışı mskb

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 468
  • 1.110
  • 468
  • 1.110
27 Ağu 2022 10:59:02
Eğitimhane yönetiminden akit ve yazarını kınayan bir yazı yayınlamasını talep etsek

Çevrimdışı mskb

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 468
  • 1.110
  • 468
  • 1.110
27 Ağu 2022 11:01:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
10 dakika önce 8.simifa geçen yegenimin kitaplarını aldık 1900 lira ödedik.
İlkokul 1.sinif setleri 200 liradan başlıyor, 2 paket fotokopi kağıdı ile beraber daha kırtasiye almadan 400 lira tutuyor.Allah kolaylık versin bu sene MEB'in kaynakları yeterli gelmezse okullarda çok kavga çıkacak.

Halen kaynak almayı düşünen varmı

Geçti o günler bundan sonra ne kadar ekmek o kadar köfte

Çevrimdışı hazan_gazel

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 340
  • 467
  • 340
  • 467
27 Ağu 2022 11:03:24
1. Sınıf için mecbur kitap alacağız
Devlet  yardımcı kitap vermiyor

Çevrimdışı aksu07

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 75
  • 56
  • 75
  • 56
27 Ağu 2022 11:07:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Hiç riske girme derim.


Çevrimdışı ebrugs55

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 579
  • 1.808
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 579
  • 1.808
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Ağu 2022 11:07:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Halen kaynak almayı düşünen varmı

Geçti o günler bundan sonra ne kadar ekmek o kadar köfte
ben kaynak alalım diyorum veliler almıyor. fotokopi kağıdı istiyorum o da gelmiyor. Geçen sene kendimi yıprattım. Bu sene yok. Toplantıda sorarım istemiyorlarsa kendileri bilir. Çocuğunun geleceğini düşünmeyeni ben hiç düşünmem bu saatten sonra.

Çevrimdışı davlumbaz

  • Moderatör
  • *****
  • 4.998
  • 7.724
  • 4.998
  • 7.724
27 Ağu 2022 11:09:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Su adami ciddiye alip kendimizi germeyelim. Bir akit yazarini ciddiye alacak kadar kendime olan saygimi yitirmedim henuz.
Hadi yazardır, belki sesimiz duyulur dedim açıklama yazdım. Baktım birşey anlamıyor, hakaret ediyor, tüm hakaret ettiği ve etkileşimde bulunanların hakaret ettiği tweetleri tek tek şikayet edip hepsini engelledim. Boşa nefes tüketmeye değmez.

Çevrimdışı blue38127

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.292
  • 18.687
  • Müdür Yardımcısı
  • 3.292
  • 18.687
  • Müdür Yardımcısı
27 Ağu 2022 11:11:40
yargı bu boş öğretmen diyen kişiyi neden tutukla(ya)mıyor. Belli arkasında sağlam kişiler var yoksa böyle yazamazdı...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK