Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı akbtv

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 455
  • 1.569
  • 455
  • 1.569
04 Eyl 2022 23:45:27
müdür olmak isteyen,milli eğitim müdürlüklerinde işi olan, merkeze gelmek isteyenler eğitimbir sene üye oluyor. bu nasıl ahlak Allah aşkına ya. sendikanın görevi bu mu? müdür listesi hazırlamak, evrak takip işi mi? Eğer milli eğitim bu durumda ise bunun birinci sorumlusu siyaset, 2.sorumlusu Eğitimbirsen, 3.sorumlusu çıkar için bu sendikaya üye olanlar.Arkadaşlar istifa ederek geçmiş yılların sorumluluğundan kaçamazsınız. müdürünüzden kolay izin almak için, okulda başım ağrımasın diye müdürünüzün sendikalarına görüşünüz ne olursa olsun üye oldunuz.

Çevrimdışı BRTYLMZ

  • Üye
  • *
  • 25
  • 22
  • 25
  • 22
04 Eyl 2022 23:46:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Anadolu Eğitim Sen i inceleyin hocam.
Teşekkürler, zaten iki haftadır Anadolu Eğitim Sen ve Eğitim Gücü Sen araştırıyoruz

Çevrimdışı fbkral

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 80
  • 216
  • 80
  • 216
04 Eyl 2022 23:50:01
Şu koskaca yazı nasıl da bu konuda bizi yorarak harcattılar ama. Asıl konuşulması gereken ünvanın getireceği bir iki bin lira yerine maaşlarımızın ülke şartlarında en az 25-30 bin bandına çekilmesi gerekirken...Sendika kanunu iptal et diye diye geçti valla. Asıl problemin gözükmemesi için sanal problem gibi resmen. Oldu olan.

Okul başlıyor, cepte metelik yok.

Çevrimdışı ütopya27

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 510
  • 542
  • 510
  • 542
05 Eyl 2022 01:32:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam şimdi hali hazırda uzman ve baş ögretmen olan arkadaşlar durumdan memnun değil aslında,  çünkü aldıkları uzman / basöğretmenlik tazminatı ek ders gibi yan ödeme olarak değerlendirdiği için emekli olunca maaşına bir katkısı olmayacak, ama mesela doktorlara yapılan iyileştirme emekli maaşına etki edecek düzeyde. Eğer sendikalar gerçekten hakkimizi arama noktasinda samimi ise asıl bu durumun üzerine gitmelidir.
Çok doğru diyorsunuz da peki sendikaların bundan haberi var mı?Öğretmenler bu isteklerini sendikalarına iletti mi sizce?

Çevrimdışı estek1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 210
  • 599
  • 210
  • 599
05 Eyl 2022 07:16:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
müdür olmak isteyen,milli eğitim müdürlüklerinde işi olan, merkeze gelmek isteyenler eğitimbir sene üye oluyor. bu nasıl ahlak Allah aşkına ya. sendikanın görevi bu mu? müdür listesi hazırlamak, evrak takip işi mi? Eğer milli eğitim bu durumda ise bunun birinci sorumlusu siyaset, 2.sorumlusu Eğitimbirsen, 3.sorumlusu çıkar için bu sendikaya üye olanlar.Arkadaşlar istifa ederek geçmiş yılların sorumluluğundan kaçamazsınız. müdürünüzden kolay izin almak için, okulda başım ağrımasın diye müdürünüzün sendikalarına görüşünüz ne olursa olsun üye oldunuz.
%100 haklı

Çevrimdışı ekremerden

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 378
  • 446
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 378
  • 446
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Eyl 2022 08:32:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
müdür olmak isteyen,milli eğitim müdürlüklerinde işi olan, merkeze gelmek isteyenler eğitimbir sene üye oluyor. bu nasıl ahlak Allah aşkına ya. sendikanın görevi bu mu? müdür listesi hazırlamak, evrak takip işi mi? Eğer milli eğitim bu durumda ise bunun birinci sorumlusu siyaset, 2.sorumlusu Eğitimbirsen, 3.sorumlusu çıkar için bu sendikaya üye olanlar.Arkadaşlar istifa ederek geçmiş yılların sorumluluğundan kaçamazsınız. müdürünüzden kolay izin almak için, okulda başım ağrımasın diye müdürünüzün sendikalarına görüşünüz ne olursa olsun üye oldunuz.
o zaman tek sorumlu öğretmenlerdir sonuçta onları harekete geçiren bizleriz benim işim olsunda diyenlerdir. 1. Sorumlu biziz

Çevrimdışı Bigsur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 707
  • 1.253
  • 707
  • 1.253
05 Eyl 2022 10:16:08
Sorunun çözülememesinin kaynağı sendikalardir. Meydanlarda öğretmenin hakkını savunmak yada klavye başında esip gurlemek şimdi akıllarına düştü.Bir ilçede 14 kişi istifa etmiş yine aynı ilçede başka bir sendikaya 23 kişi gitmiş üye olmuş. Sendika içinde sadece bir rakamsiniz.
Milyonlarca mesaj at, haberlerde gündem ol, hala ama hala maaşlarına ekonomik nedenlerden dolayı 4 bin lira(misali) zam yapalım da öğretmenlerin sorununu kapatalım diyen yok.

Çevrimdışı hazanın dünyası

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.097
  • 4.093
  • 2.097
  • 4.093
05 Eyl 2022 10:28:21
Sendikadan istifa ettim. Sendikasız (korumasızım) 😁

Çevrimdışı narses

  • B Grubu
  • 2.113
  • 3.091
  • 2.113
  • 3.091
05 Eyl 2022 11:04:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sendikadan istifa ettim. Sendikasız (korumasızım) 😁
destek

Çevrimdışı D.Hoca7

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 456
  • 941
  • 456
  • 941
05 Eyl 2022 11:51:54
Sırf Düzene ayak uydurup boyun eğip sınava giriyorlar diye giren herkesi kazandırabilirler. Sırf inat için
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınav yüzde yüz iptal olacak.

Çevrimdışı 28emre

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 194
  • 4.105
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 194
  • 4.105
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Eyl 2022 12:36:56
Bu sınav dayatmasına destek olan sendikalardan istifa etmedikçe gücümüzü gösteremeyeceğiz.

Çevrimdışı free45de

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 195
  • 543
  • 195
  • 543
05 Eyl 2022 13:05:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
müdür olmak isteyen,milli eğitim müdürlüklerinde işi olan, merkeze gelmek isteyenler eğitimbir sene üye oluyor. bu nasıl ahlak Allah aşkına ya. sendikanın görevi bu mu? müdür listesi hazırlamak, evrak takip işi mi? Eğer milli eğitim bu durumda ise bunun birinci sorumlusu siyaset, 2.sorumlusu Eğitimbirsen, 3.sorumlusu çıkar için bu sendikaya üye olanlar.Arkadaşlar istifa ederek geçmiş yılların sorumluluğundan kaçamazsınız. müdürünüzden kolay izin almak için, okulda başım ağrımasın diye müdürünüzün sendikalarına görüşünüz ne olursa olsun üye oldunuz.
Zaten işler bundan sonra koptu, hak, adalet, liyakat bozuldu. Şimdi de usttekiler kaale bile almıyor. Nasıl olsa yine bize gelecekler.  1000 lira içinde birbirini yiyorlar ne güzel diyecekler. Baştan dik dursak bu halde olur muyduk? Kaç yüzbin kişiyiz daha sendikamiza rest çekemeyip fakirlikle bogusuyoruz.

Çevrimdışı kum gibi

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 162
  • 345
  • 162
  • 345
05 Eyl 2022 13:25:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zaten işler bundan sonra koptu, hak, adalet, liyakat bozuldu. Şimdi de usttekiler kaale bile almıyor. Nasıl olsa yine bize gelecekler.  1000 lira içinde birbirini yiyorlar ne güzel diyecekler. Baştan dik dursak bu halde olur muyduk? Kaç yüzbin kişiyiz daha sendikamiza rest çekemeyip fakirlikle bogusuyoruz.
insanlar hak edilidiği gibi yönetilir lafı gibi kısacası

Çevrimdışı efsane_78

  • B Grubu
  • 212
  • 398
  • 212
  • 398
05 Eyl 2022 13:39:20
Okullar açıldı öğretmenler sınava mı çalışsın çocuklara ders mi anlatsın.bu sınav eğitime yapılan büyük bir ihanettir

Çevrimdışı elserim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 310
  • 185
  • 310
  • 185
05 Eyl 2022 14:12:22
30 saat dersim 10 saatta hafta sonu kursum var sinav icin soru cevap calismasi yapiyorum oldugu kadar olacaktir artik stres yapmanin faydasi yok

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK