Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı faul

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
05 Eyl 2022 14:59:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
30 saat dersim 10 saatta hafta sonu kursum var sinav icin soru cevap calismasi yapiyorum oldugu kadar olacaktir artik stres yapmanin faydasi yok
Zaten bu kadar dersle uzmanlıktan verilecekten fazlasını alırsınız hocam :) Allah bereket versin.Benim de böyle olsa uzmanlık için çok da strese girmeye gerek yok.Gerçi ben ne çalışıyor ne de strese giriyorum ama neyse. 21 saat ders 4 saat DYK 1 normumuz fazla aslında, 1 kişi giderse aynı.

Çevrimdışı mosit

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.237
  • 14.523
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.237
  • 14.523
  • 2. Sınıf Öğretmeni
05 Eyl 2022 15:24:16
İnsanın yaşama sevincini bitiriyor yaşam mücadelesi..

Çevrimdışı Blsmci

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 153
  • 111
  • 153
  • 111
05 Eyl 2022 15:25:48
Sadece 18 saat dersi olanlar ne yapsın? :D

Çevrimdışı teacher_bursa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 366
  • 166
  • 366
  • 166
05 Eyl 2022 15:39:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu sınav dayatmasına destek olan sendikalardan istifa etmedikçe gücümüzü gösteremeyeceğiz.
Kesinlikle.

Çevrimdışı Bo_han

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 213
  • 210
  • 213
  • 210
05 Eyl 2022 15:42:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
30 saat dersim 10 saatta hafta sonu kursum var sinav icin soru cevap calismasi yapiyorum oldugu kadar olacaktir artik stres yapmanin faydasi yok
Maşallah hocam,çok da dert etmeyin bence
:)

Çevrimdışı furkanata

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 44
  • 184
  • 44
  • 184
05 Eyl 2022 16:13:06
Eşit işe eşit ücret için
#öğretmenlervazgeçmeyecek

Çevrimdışı blue38127

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.292
  • 18.687
  • Müdür Yardımcısı
  • 3.292
  • 18.687
  • Müdür Yardımcısı
05 Eyl 2022 16:27:33
Bide idarenin dayatmalari var şunu yapın bunu yapın.bos zaman olmayacak gibi.

Çevrimdışı narses

  • B Grubu
  • 2.113
  • 3.091
  • 2.113
  • 3.091
05 Eyl 2022 17:05:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eşit işe eşit ücret için
#öğretmenlervazgeçmeyecek
aynen

Çevrimdışı muratmurat

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.097
  • 1.814
  • 1.097
  • 1.814
05 Eyl 2022 17:21:29
koca bir yaz mevsimini hwepimize zehir ettiler 1000 tl yi şuna mı verelim buna mı verelim diye ayrıdınız !!! .. Bekçinin maaşı dahi iyileştirmeliyken vereceğiniz 1000 tl için öğretmene demediğinizi bırakmadınız !!!  20  bin tl olması gereken maaşımız  hala 10 bin tl lerde yüzüyorsa bu  eğitime verdiğiniz önemin ne denli ... olduğunu gösterir .
neden öğretmene bu tavır ve  öfke !!!   bu hayra alamet değil .. yapacağınız sınav da hayra alamet değil

Çevrimdışı serdarsa48

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 820
  • 409
  • 820
  • 409
05 Eyl 2022 17:25:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
koca bir yaz mevsimini hwepimize zehir ettiler 1000 tl yi şuna mı verelim buna mı verelim diye ayrıdınız !!! .. Bekçinin maaşı dahi iyileştirmeliyken vereceğiniz 1000 tl için öğretmene demediğinizi bırakmadınız !!!  20  bin tl olması gereken maaşımız  hala 10 bin tl lerde yüzüyorsa bu  eğitime verdiğiniz önemin ne denli ... olduğunu gösterir .
neden öğretmene bu tavır ve  öfke !!!   bu hayra alamet değil .. yapacağınız sınav da hayra alamet değil
gram çalışma şevki kalmadı şahsen

Çevrimdışı askmen38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 588
  • 704
  • 588
  • 704
05 Eyl 2022 17:57:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
gram çalışma şevki kalmadı şahsen
Yüksek lisansınız var mıydı?

Çevrimdışı muratt34

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 277
  • 589
  • 277
  • 589
05 Eyl 2022 18:05:17
İzlediğimiz videoların degerlendirilmesi gereken bir form var. Mebbis de bu formun doldurulması gerekli mi arkadaşlar?

Çevrimdışı genelbaşkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 484
  • 3.577
  • 484
  • 3.577
05 Eyl 2022 18:09:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İzlediğimiz videoların degerlendirilmesi gereken bir form var. Mebbis de bu formun doldurulması gerekli mi arkadaşlar?

Sertifika almak istiyorsanız değerlendirme yapmalısınız.

Çevrimdışı zuvaleşme

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 196
  • 385
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 196
  • 385
  • 2. Sınıf Öğretmeni
05 Eyl 2022 18:19:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
.......
neden öğretmene bu tavır ve  öfke !!!   bu hayra alamet değil ..
.......
Sorunun cevabı, 2023 vizyonunun açıklandığı dönemlerde yapılan bir konuşmada var aslında. Konuşmanın ilgili bölümünde, eğitime yapılan tüm harcamalara  rağmen istenilen seviyeye gelinememesinin sebebi bizzat öğretmen olarak çıkıyordu. Uzman olduğumuzda elimizdeki sihirli değneği kullanmayı öğrenmiş olacağız ya.

Çevrimdışı Bigsur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 707
  • 1.253
  • 707
  • 1.253
05 Eyl 2022 18:25:29
Okula gittim. 4 saat detaylı bir zümre toplantısı yaptık. Konu teftiş korkusu. Evraklar eksiksiz yapılacak, müfettişler sınıflarda denetim yapacak puan verecekmiş. Kitaplar eksik. Taşıyacak kimse yok. 4. kata taşıyacak asansör bozuk. Sınıflar pencereler pis. 1 tane kadrolu hizmetli var. 40 sınıf, uzun koridor dev pencerelere nasıl yetişeyim diyor. Öğretmenler temizlik istedi müdür çareyi buldu herkes 100 lira versin. Çay kahve içinde 200 lira. Bu sene rezil bir sene.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK