arkadaşlar iyi akşamlar hepinize.bir sorum olacak.geçen dönem kitapları e okula sitedeki bir programla yüklemiştim.ama daha sonra bir yazı çıktı ortaya bakanlık yayınladı farklı programlarla yüklenmesi yasak diye.şimdi kitapları gireceğim e okula acaba bu programı kullansam bi sorun çıkar mı
hocam bizim de bir arkadaşımız girdi 1.dönem herhangi bir sorun çıkmadı ama bu dönem ne olur bilinmez . en iyisi tek tek girin kafanız rahat olsun kolay gelsinkolaysa başınıza gelsin sizin de başınızda var tabi ki aynı dert
Arkadaşlar dün sormuştum ama kimse cevap vermdi,lütfen cevaplar mısnız,4 tane 7 ve bir tane 1 rakamı ile 100 sayısını elde edebileck var mı177-77=100 oldu galiba
Hocam dünya ne küçük bizim hintliler size mi geldi,
Eğitimci 35 öğretmenim,1. dönem öğrencilerinize hangi kitapları okuttunuz. 2. dönem ne vermeyi düşünüyorsunuz.Cevaplarsanız sevinirim teşekkürler