Hocam size ve öğrencilerinize maşallah diyorum
'p' sesinde olmak büyük başarı..
haftada kaç ses veriyosunuz hocam ?
bir de özel bi tekniğiniz var mı bu kdar hızlı olmak için?
ve sınıfın kaç kişi? baya çok soru oldu kusura bakmayın 
şaşırmayın öğretmenim,ilgili veli , hazır ve ilgili öğrenci ile her şey çok kolay:) Benim sınıfta 9 kişi çok iyi ,hepsi öyle olsaydı kim tutardı beni ,ama işte yaşı küçükler,evde okuma yazma bilmeyen velisi olanlar,donuk zeka ,ilgisiz dikkatsiz öğrenciler ,hepsi aynı öğrencide varsa hiç bir şey yapılamıyor malesef:(