İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 16:45:28
bugün öyle yorulmuşum ki. 4. derse girdik benden sonra giren öğrenciler oldu. "dergini aç, kapat" dedim biranda. çocuklardan söylediğimi yapanlar oldu. ben bi yandan söylemek istediğimle ağzımdan çıkanlar arasındaki farkı düşünüyorum, bi yandan da y fasikülünü açıp kapatanlara anlam vermeye çalışıyorum...sonra kelimelerden birinin eksik kaldığını farkettim. oturanlara dergini aç, yeni gelene de kapıyı kapat demeye çalıştım. ama ağzımdan çıkanlar dergini aç, kapat... oldu :)

Çevrimdışı böcük06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 352
  • 866
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 352
  • 866
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 16:49:21
[
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün öyle yorulmuşum ki. 4. derse girdik benden sonra giren öğrenciler oldu. "dergini aç, kapat" dedim biranda. çocuklardan söylediğimi yapanlar oldu. ben bi yandan söylemek istediğimle ağzımdan çıkanlar arasındaki farkı düşünüyorum, bi yandan da y fasikülünü açıp kapatanlara anlam vermeye çalışıyorum...sonra kelimelerden birinin eksik kaldığını farkettim. oturanlara dergini aç, yeni gelene de kapıyı kapat demeye çalıştım. ama ağzımdan çıkanlar dergini aç, kapat... oldu :)

çok güldüm yaaa

Çevrimdışı böcük06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 352
  • 866
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 352
  • 866
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 16:51:13
ben de bugün k dedim.matematikten de saymaya başladık

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 16:57:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[
çok güldüm yaaa

gülmeyin öğretmenim. 1. sınıf öğretmeniyiz, ayrıcalıklıyız, herşey olabilir :)

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 17:11:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün öyle yorulmuşum ki. 4. derse girdik benden sonra giren öğrenciler oldu. "dergini aç, kapat" dedim biranda. çocuklardan söylediğimi yapanlar oldu. ben bi yandan söylemek istediğimle ağzımdan çıkanlar arasındaki farkı düşünüyorum, bi yandan da y fasikülünü açıp kapatanlara anlam vermeye çalışıyorum...sonra kelimelerden birinin eksik kaldığını farkettim. oturanlara dergini aç, yeni gelene de kapıyı kapat demeye çalıştım. ama ağzımdan çıkanlar dergini aç, kapat... oldu :)

sınıfta insanın bayılası geliyor çoğu zaman başım dönüyor resmen

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 17:16:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam size ve öğrencilerinize maşallah diyorum :)  'p' sesinde olmak büyük başarı..
haftada kaç ses veriyosunuz hocam ?
bir de özel bi tekniğiniz var mı bu kdar hızlı olmak için?
ve sınıfın kaç kişi? baya çok soru oldu kusura bakmayın :)

şaşırmayın öğretmenim,ilgili veli , hazır ve ilgili öğrenci ile her şey çok kolay:) Benim sınıfta 9 kişi çok iyi ,hepsi öyle olsaydı kim tutardı beni ,ama işte yaşı küçükler,evde okuma yazma bilmeyen velisi olanlar,donuk zeka ,ilgisiz dikkatsiz öğrenciler ,hepsi aynı öğrencide varsa hiç bir şey yapılamıyor malesef:(

Çevrimdışı rabia3360

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.436
  • 2.692
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.436
  • 2.692
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 17:18:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün öyle yorulmuşum ki. 4. derse girdik benden sonra giren öğrenciler oldu. "dergini aç, kapat" dedim biranda. çocuklardan söylediğimi yapanlar oldu. ben bi yandan söylemek istediğimle ağzımdan çıkanlar arasındaki farkı düşünüyorum, bi yandan da y fasikülünü açıp kapatanlara anlam vermeye çalışıyorum...sonra kelimelerden birinin eksik kaldığını farkettim. oturanlara dergini aç, yeni gelene de kapıyı kapat demeye çalıştım. ama ağzımdan çıkanlar dergini aç, kapat... oldu :)
Gülümsedim öğretmenim yazdıkalrınızı okuyunca..Çünkü aynı şeyler benimde başıma geliyor...Çocuk izin alıyor su vb ihtiyaçlar için...Gelince çocuga kızıyorum oglum,kızım sen nerden geliyorsun,nedne izinsiz çıktın diye :( Çocuklar şaşkın şaşkın bakıp öğretmenim izin verdiniz ya diyorlar :(

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 17:21:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu indirdiğim el yazıları neden normal olarak çıkıyor. bu konuda ne yapabilirim

bitişik eğik yazı fontunu bilgisayarınıza indiriniz.

Çevrimdışı rabia3360

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.436
  • 2.692
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.436
  • 2.692
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 17:22:07
Dün geceden beri içimde bir sıkıntı vardı....Sabah okula giderken de devam etti bu ssıkıntı....Meğer müfettişlerin geleceğinin habercisiymiş...

Bana gelen müfettiş iyi sayılırdı...Zaten tam öğle yemeği zili çaldı öyle geldi...Çocukları gönderdi..Dosyama baktı...Zümre tutanağını tek tek inceledi...Çocukların defterine baktı ...Soracagınız bişey var mı dedi..Yok dedim..Benimde yok dedi...Çıktı...

Ama diğer arkadasın dersine giren müfettiş çok gıcıkmış bayağı zorlamış arkadaşı....

Çevrimdışı didemgizem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.361
  • 1.069
  • 1.361
  • 1.069
05 Ara 2011 17:28:28
merhaba arkadaşlar cumadan beri foruma girememiştim. bayağı okuyacak şey birikmiş :) bugün ç yaptık. önceden öğrendklerimizi de unutanlar olmasa... sesi verdikten sonra okuma oluyor artık. bir an önce sesleri bitirip bol bol okma çalışmaları ve dikteye ağırlık vermek istiyorum. matematikte toplamaya hala başlayamadık. bu haftada olmaz galiba çarşamba aşı olayımız var.

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 17:28:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün geceden beri içimde bir sıkıntı vardı....Sabah okula giderken de devam etti bu ssıkıntı....Meğer müfettişlerin geleceğinin habercisiymiş...

Bana gelen müfettiş iyi sayılırdı...Zaten tam öğle yemeği zili çaldı öyle geldi...Çocukları gönderdi..Dosyama baktı...Zümre tutanağını tek tek inceledi...Çocukların defterine baktı ...Soracagınız bişey var mı dedi..Yok dedim..Benimde yok dedi...Çıktı...

Ama diğer arkadasın dersine giren müfettiş çok gıcıkmış bayağı zorlamış arkadaşı....

müffetişten çok korkuyorum..benim sadece yıllık planlar hazır. bana kızar mı acaba arakadaşlar :(

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 17:31:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gülümsedim öğretmenim yazdıkalrınızı okuyunca..Çünkü aynı şeyler benimde başıma geliyor...Çocuk izin alıyor su vb ihtiyaçlar için...Gelince çocuga kızıyorum oglum,kızım sen nerden geliyorsun,nedne izinsiz çıktın diye :( Çocuklar şaşkın şaşkın bakıp öğretmenim izin verdiniz ya diyorlar :(

haftasonundan sonra pazartesi ağır geldi galiba bana:) bugün 2. sınıf öğretmenimiz bişey istemek için öğrencisini göndermiş. kapıyı çaldı girdi kızcağız içeri döndüm ona çıkıştım dersin ortasına kadar nerdeydin diye. bi baktım benim öğrenci değil :)

Çevrimdışı rabia3360

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.436
  • 2.692
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.436
  • 2.692
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 17:32:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
müffetişten çok korkuyorum..benim sadece yıllık planlar hazır. bana kızar mı acaba arakadaşlar :(
Öğretmenim veli toplantı tutanağınız,zümre tutanağınız,serbest etkinlik planları,kulüp yönetmeliği,çalışma planı ve kulüp tutanaklarınız hazır olsa iyi olur..Hepsine baktı benimkilerin..

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2011 17:32:58
öğrencilerim diktede felaket kötüler..bunun için hiiç dikte yapmayı sevmiyorum ya..siz diktede sadece hece ve kelime mi veriyorsunuz yoksa cümle verdiğiniz de oluyor mu.

Çevrimdışı didemgizem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.361
  • 1.069
  • 1.361
  • 1.069
05 Ara 2011 17:33:44
müfettişle bir gerginlik kavga münakaşa olmasın da varsın beğenmesin, eksik bulsun. önemli olan sinirimizi bozmasın. yoksa bütün emeklerimi bir derste anlayamaz ve zaten çok da yaptırımları  yok. dediğim gibi önemli olan stres olmadan kavga çıkmadan gelsin gitsin....

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK