merhaba zümrelerim müfettişler bugün gelmediler çarşambaya geleceklermiş, gelsinler bakalaım...
Hayat bilgisinden okul yolunda konusunu işledik, dramatize ettik,
matematikten uzunlukları ölçme bitti, tüm çocuklar kulaç, karış ,adım, ayak parmakı uygulamalı olarak öğrendi,
Türkçeden "b" sesini verdim, birleştirme mantığını kavradıkları için çok kolay okuyorlar ama yazmada bir nebze zorlandılar "b" "le" ye dönüştü kimi zaman, resimde harf boyama etkinliği yaptık, son ders hikayenin bugünkü bölümünü okuyup, gün içerisinde öğrendiğimiz konuların tekrarını yaptık,
yarından sonra yetişkinlere okuma-yazma kursum başlıyor, sabah akşam okuma yazma öğreteceğim ,ne güzel

))
tüm zümrelerime keyifli bir hafta diliyorum...