benim öğrencilerimin yarısı artık güzel yazı defterindeki aralıklara uymuyor. mesela "a" yı orta aralığa yapıyor ama üst çizgiye değmiyor.ya da "k" nın kurdalesini küçük yapıyor.doğru aralığa yaptırmak istediğimde çoook yavaşlıyorlar ve dikkatleri dağılıyor.yazıları çirkin değil,biraz erken gibi ama yazılar karakteristik hale mi geliyor acaba???
aynı durum çoğu birinci sınıfta görülüyor dediğiniz doğru yazı karakteristik hal alıyor tam bu dönemde öğretmen yazılardaki hataları sık sık hatırlatırsa düzelmeler görülüyor bir de kılavuz çizgili defterlerde öğrencilere sıkılmadan çizgilere uymaları öğretilirse yazılar güzel oluyor