İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
30 Kas 2011 19:56:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben sınıfta daha önceden bütün sesli harfler öğrencilerime vermiştim, a sesini verdikten sonra,mantığı kavramış öğrencilerime henüz gelmediğimiz sesi herhangi bir kelime,cümle içerisinde söylemeniz yeterli çocuk anında birleştirebiliyor, bu nedenle 3.grup sesleri bir kaç güne biitirdikten sonra her gün bir sesle ilerlemeyi düşünüyorum.

kesinlikle hocam.iyilere hepsini verseniz alacaklar ama bazıları insanı zorluyor

Çevrimdışı BAR5838

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 185
  • 152
  • 185
30 Kas 2011 19:56:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben sınıfta daha önceden bütün sesli harfler öğrencilerime vermiştim, a sesini verdikten sonra,mantığı kavramış öğrencilerime henüz gelmediğimiz sesi herhangi bir kelime,cümle içerisinde söylemeniz yeterli çocuk anında birleştirebiliyor, bu nedenle 3.grup sesleri bir kaç güne biitirdikten sonra her gün bir sesle ilerlemeyi düşünüyorum.
hocam ne demek istediğinizi biraz açar mısınız? Ayrıca böyle yapınca yazmada nasıl olur aceba?

Çevrimdışı ufme

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 258
  • 436
  • 258
  • 436
30 Kas 2011 19:57:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zümrelerim yarından itibaren askerlik görevimi yapacağımdan 5 ay kadar aranızda olamayacağım  5 ay sonra görüşmek dileğiyle hoşçakalın...
hayırlı tezkereler.

Çevrimdışı BAR5838

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 185
  • 152
  • 185
30 Kas 2011 19:57:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar ben ü sesindeyim.Cuma günü de ş sesine geçeceğim.Buhafta dört ses vermiş olacağım. Sesler ilerledikçe dikte çok kolaylaşıyor.Önceden yapamadıkları kelimelere gülüyorlar.İnanın zamanla en kötü dediğiniz bile iyi oluyor.Sakın ümitsizliğe kapılmayın.Öğrencilere zaman tanıyın.
Haftada 3-4 sesle diktede iyi oluyorlarmı gerçekten.

Çevrimdışı BAR5838

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 185
  • 152
  • 185
30 Kas 2011 19:59:40
gerçi bugün kkk dedim. hece vermeden kel  kalem kale  melike yazan oldu ama böylemi gidiyor bilmiyorum.

Çevrimdışı özfuldem

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 789
  • 1.333
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 789
  • 1.333
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 20:00:04
bugün m sesini verdim.yeni ses verdiğim günleri çok seviyorum.önce sesin slaytını sonrada nurhan uz dan müzikli slaytlar. çok eğlenceli geçioo.ama bu eğlence dikte de son buluyor.dikte de hala çok kötüyüz.düzelmesini sabırla bekliorum.matematikten 8 deyiz.6 ve 2 den tavşan yaptık çok hoşlarına gitti.hayat bilgisini hergün yapamıorum.en son beslenme ve temizlik işledik.

Çevrimdışı merus

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 86
  • 96
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 86
  • 96
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 20:01:05
zümrelerim moralim çok bozuk bugun bı kac velı gelıp ödew cok oluyo yapaqmıyolar dedı haftada ıkı ses verıyorum kelımelerın hepsını verıyorum yyyyyyyyyyyyy sesındeyım yanlıs mı yapıyorum sız ne kadar ödew
werıyorsunz

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
30 Kas 2011 20:01:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam ne demek istediğinizi biraz açar mısınız? Ayrıca böyle yapınca yazmada nasıl olur aceba?
Hocam bakın Rabia öğretmenimizinde dediği gibi iyilerin önüne döksem sesleri :) çocuklar aç kurtlar gibi bekliyorlar :) ben arkada kalanlara zaman kazandırmaya çalışıyorum,şuanda zaten  genel olarak mantığı kavradılar,bu sebeple tempoyu arttırmada sıkıntı olacağını zannetmiyorum,mesela I sesini daha önceden verdiğim için sadece 1 gün durdum I'da anlatabiliyormuyum.Ayrıca çocuklar vermediğim diğer bütün sesleride tanıyorlar zaaten bugün hepsini ipe astım hocam,artık hepsi gözlerinin önünde belkide ipe asmakta bile geciktim.

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 20:01:37
Ben de bugün y ile ilgili altı cümlelik dikte yaptırdım.Bir dersi okumaya ayırdım..Öğrendiğimiz sayılarla basit toplama işlemleri yaptık..Yetenekli olduğu konularla ilgili resim çalışması yaptık..Herzamanki gibi çok hızlı geçen bir günü böylece tamamladık:)

Çevrimdışı Alsnsmsk

  • B Grubu
  • 234
  • 739
  • Müdür Yetkili
  • 234
  • 739
  • Müdür Yetkili
30 Kas 2011 20:02:05
hocalarım 6 tane 1. sınıf öğrencim var ''O'' sesindeyiz. 2 tanesi çok iyi hatta ben göstermediğim halde 3. grup seslerine okuyup hece bile yapıyorlar. Ancak esas sorun diğer 4ü ile dünyanın çalışmasını tekrarını yapmamıza rağmen örneğin Ela diyecekler eeee llllll aaa diyor öyle okuyor. önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
30 Kas 2011 20:04:47
her gün ödev veriyorum .
ya zambak setinde 1-2 sayfa .yada 1 sayfa fotokopi ödevi .zaten her gün okuma yazma çalışması yapmaları gerekiyor .tabii yapanlar sınıfın yarısı ..

Çevrimdışı duyguaydın

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 5.481
  • 127.791
  • 5.481
  • 127.791
30 Kas 2011 20:04:53
hocalarım kaç öğrenciniz var sizlerin acaba benim 34  4tanesini 2ile çarp

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 20:05:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
zümrelerim moralim çok bozuk bugun bı kac velı gelıp ödew cok oluyo yapaqmıyolar dedı haftada ıkı ses verıyorum kelımelerın hepsını verıyorum yyyyyyyyyyyyy sesındeyım yanlıs mı yapıyorum sız ne kadar ödew
werıyorsunz
Kelimelerin hepsini vermeye gerek yok öğretmenim..
Ben bir sayfalık okuma ve yazma ödevi veriyorum..Sesi verdiğim gün hece ve kelime diğer gün metin veriyorum.. Metinlerde 10 cümleyi geçmiyor..

Çevrimdışı merus

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 86
  • 96
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 86
  • 96
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 20:08:19
hocam aldıgımız setten bı ıkı sayfa onunda cogu resımlı bı de ayrıca ben hazırlıyordum waalla yapmayacam napıyım sewkımı kırdılar
dersı de once kelıme yazdırıp sonra cumle kuruyorum yada tahtaya metın yazıyroum yenı kelımelrle ılgılı sonra okutup yazdırıyorum dogru mu

Çevrimdışı trkmnye

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 167
  • 678
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 167
  • 678
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 20:09:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
zümrelerim moralim çok bozuk bugun bı kac velı gelıp ödew cok oluyo yapaqmıyolar dedı haftada ıkı ses verıyorum kelımelerın hepsını verıyorum yyyyyyyyyyyyy sesındeyım yanlıs mı yapıyorum sız ne kadar ödew
werıyorsunz
bende günde 1 saate yapabileceği; hikayeden 1 metni 2 tekrarlı okuma ve birde kendi hazırladığım etkinlk ödevi veriyorum

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK