hocam ne demek istediğinizi biraz açar mısınız? Ayrıca böyle yapınca yazmada nasıl olur aceba?
Hocam bakın Rabia öğretmenimizinde dediği gibi iyilerin önüne döksem sesleri

çocuklar aç kurtlar gibi bekliyorlar

ben arkada kalanlara zaman kazandırmaya çalışıyorum,şuanda zaten genel olarak mantığı kavradılar,bu sebeple tempoyu arttırmada sıkıntı olacağını zannetmiyorum,mesela I sesini daha önceden verdiğim için sadece 1 gün durdum I'da anlatabiliyormuyum.Ayrıca çocuklar vermediğim diğer bütün sesleride tanıyorlar zaaten bugün hepsini ipe astım hocam,artık hepsi gözlerinin önünde belkide ipe asmakta bile geciktim.