Arkadaşlar ben zamanı yetiştiremiyorum.Siz öyle bir sorun yaşıyor musunuz?Teneffüsler de artık bana yetmiyor.Çoğunlukla sınıfta kalıyorum 
Hocam tabiki zaman daha fazla olsa iyi olur ancak ben teneffüslerde mola veriyorum açıkçası hem ben hem çocuklar için,zaten akşama kadar 5 saat okuma yazma yaptırıyorum,öğleden sonra ilk saat resim ve hamurla oynamalarına müsade ediyorum o kadar.