İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
30 Kas 2011 22:02:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
rica ederim iyi çalışmalar
ÇEN ÇEN ÇEN HERKESİ KAÇIRDIN :)

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
30 Kas 2011 22:02:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkes nereye kayboldu:):)
buradayız öğretmenim sizi izliyoruz maşallah iyiki  hastasınz,birde hasta olmasanız düşünemiyorum sizdeki performansı :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
30 Kas 2011 22:03:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ÇEN ÇEN ÇEN HERKESİ KAÇIRDIN :)

allah allah size de hoş sohbet yaramıyor hee:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
30 Kas 2011 22:03:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
buradayız öğretmenim sizi izliyoruz maşallah iyiki  hastasınz,birde hasta olmasanız düşünemiyorum sizdeki performansı :)

tamam tamam laf vuran vurana:):)hastayım ama yine de sizinle özverili bir biçimde ilgileniyorum.suç bende:):)

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 22:03:56
burdayız rabia hocam :) şuan suatin hocamın arı ve peteklerini yapıştırıyorum bitince inşallah resmini çekicem :)

Çevrimdışı gülendam40

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 22:04:24
Ben burdayım rabia öğretmenim .Bencede herkes dinlenmeye geçmiş :D

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
30 Kas 2011 22:04:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
burdayız rabia hocam :) şuan suatin hocamın arı ve peteklerini yapıştırıyorum bitince inşallah resmini çekicem :)

tamam zümremm çek resmini beklerim:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
30 Kas 2011 22:05:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben burdayım rabia öğretmenim .Bencede herkes dinlenmeye geçmiş :D

tamam canım geçen geçsin.kalan sağlar bizimdir:):)

Çevrimdışı yepyeni

  • Üye
  • *
  • 8
  • 10
  • 8
  • 10
30 Kas 2011 22:05:29
meraba arkadaşlar ben  kendimi çok kötü hissediyorum.bu 2. kez 1. sınıf okutuşum. sınıfım 17 kişi  veliler ilgilendiklerini söylüyorlar en azından ödevler yapılıyo. ama sınıfın düzeyi hiç istediğim gibi değil. 4 çocuk daha heceleri okuyamıyo. sınıfın geneli dikteyi yapamıyo. okuyanlar çoooook yavaşlar ne yapıcam bilmiyorum. sizin yaptıkalrınızı ben de yapıyorum niye böyle anlamıyorum:((((

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
30 Kas 2011 22:06:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tamam tamam laf vuran vurana:):)hastayım ama yine de sizinle özverili bir biçimde ilgileniyorum.suç bende:):)
Ben yönetime teklif götürecem Rabia öğretmenimiz Moderatör olsun! diyecem nasıl fikir :)  :D :D

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
30 Kas 2011 22:06:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
meraba arkadaşlar ben  kendimi çok kötü hissediyorum.bu 2. kez 1. sınıf okutuşum. sınıfım 17 kişi  veliler ilgilendiklerini söylüyorlar en azından ödevler yapılıyo. ama sınıfın düzeyi hiç istediğim gibi değil. 4 çocuk daha heceleri okuyamıyo. sınıfın geneli dikteyi yapamıyo. okuyanlar çoooook yavaşlar ne yapıcam bilmiyorum. sizin yaptıkalrınızı ben de yapıyorum niye böyle anlamıyorum:((((

bazen kal gelir insana ya hocam.öyle bşy zamanla toparlanır üzülmeyin basit diktelerle yazdırmayı ve bol okumayı bunu yarışa dökmeyi ve ödüllendirmeyi deneyin daha başarılı olacaklardır

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
30 Kas 2011 22:07:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben yönetime teklif götürecem Rabia öğretmenimiz Moderatör olsun! diyecem nasıl fikir :)  :D :D

siz varya beni çekemiyosunuz:):)

Çevrimdışı gülendam40

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 22:09:33
Arkadaşlar ben zamanı yetiştiremiyorum.Siz öyle bir sorun yaşıyor musunuz?Teneffüsler de artık bana yetmiyor.Çoğunlukla sınıfta kalıyorum :D

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
30 Kas 2011 22:10:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ben zamanı yetiştiremiyorum.Siz öyle bir sorun yaşıyor musunuz?Teneffüsler de artık bana yetmiyor.Çoğunlukla sınıfta kalıyorum :D

ben hep sınıftayım yabani gibi.öğle arasında öğretmenler odasına çıkıp ödev hazırlıyorum insanlarla diyaloğum zayıfladı:):)

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
30 Kas 2011 22:11:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ben zamanı yetiştiremiyorum.Siz öyle bir sorun yaşıyor musunuz?Teneffüsler de artık bana yetmiyor.Çoğunlukla sınıfta kalıyorum :D
Hocam tabiki zaman daha fazla olsa iyi olur ancak ben teneffüslerde mola veriyorum açıkçası hem ben hem çocuklar için,zaten akşama kadar 5 saat okuma yazma yaptırıyorum,öğleden sonra ilk saat resim ve hamurla oynamalarına müsade ediyorum o kadar.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK