hocalarım bir soru soracağım. bugün inorm grubunu son defa tekrar ettim. yarın artık yeni sese geçeceğim. ama sınıfın durumu pek parlak da değil. 8 öğrencim buraya kadar tam anladı. diğer geri kalan 5 inde ne yazık ki bir ilerleme yok. ben ne yapmalıyım

anlatıyorum defalarca ama yok işte

bir türlü olmuyor. ilerleyen dönemde bir gelişme oluşur mu 5 i için
