İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı gülendam40

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 10:34:04
Günaydın herkese .Umarım herkes stressiz ve mutlu bir gün geçirir.Bugün k sesini tekrar edeeceğim .Yarın inş.  I sesi diyeceğiz.Sınıfın yüzde sekseni verdiğimi alıyor.Haftaya gün aşırı bir ses vermeyi düşünüyorum.Bakalım durum nasıl olacak.Öyle olursa dönem sonuna sesler bitecek :D

Çevrimdışı gülendam40

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 10:36:19
Müfettiş lafını duydum strese girdim.Ben kendimi biliyorum ama evraklar beni tedirgin ediyor.1.sınıf olunca hiçbirşey yetişmiyor.İnş. gelmezler .Bu sene yeni okula geçtim.Geçen yıl okulumda teftiş görmüştüm. Umarım bu okul geçen yıl teftiş görmüştür :-*

Çevrimdışı rabia3360

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.436
  • 2.692
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.436
  • 2.692
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 10:45:09
Müfettiş deyince bende geriliyorum hemen...Evraklarım tamam öğrencilerimin durumuda iyi sayılır ama çok strese giriyorum yine de..Henüz gelmediler ama gelirler yakın zamanda...Her gün rüyalarıma giriyorlar :( Kabus gibi :(

Çevrimdışı rüzgarın sesi

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.202
  • 2.449
  • Müdür Yardımcısı
  • 1.202
  • 2.449
  • Müdür Yardımcısı
01 Ara 2011 12:13:00
herkese afiyet olsun arkadaşlar çok yoruldum bugün yaa

Çevrimdışı ftturkkan

  • Aktif Üye
  • **
  • 19
  • 38
  • 19
  • 38
01 Ara 2011 12:34:56
hocalarım bir soru soracağım. bugün inorm grubunu son defa tekrar ettim. yarın artık yeni sese geçeceğim. ama sınıfın durumu pek parlak da değil. 8 öğrencim buraya kadar tam anladı. diğer geri kalan 5 inde ne yazık ki bir ilerleme yok. ben ne yapmalıyım :( anlatıyorum defalarca ama yok işte :( bir türlü olmuyor. ilerleyen dönemde bir gelişme oluşur mu 5 i için :(

Çevrimdışı semfero

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 106
  • 245
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 106
  • 245
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 12:51:17
Sen harfleri vemeye devam et.Gecikme.Zaten daha önce vermiş olduğun harfleri kullanarak hece ve kelime oluşturuyorsun,anlamayan o zaman anlıyor.hece ve kelime oluşturmaya tahtada devam et.Oluşturulan kelimeveya heceyi hemen yazdır.Bak göreceksin mucizevi şekilde mekanizmayı çözdüklerini göreceksin.Geriden gelen öğrencilerde zamanla katılacaklardır.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 13:40:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım bir soru soracağım. bugün inorm grubunu son defa tekrar ettim. yarın artık yeni sese geçeceğim. ama sınıfın durumu pek parlak da değil. 8 öğrencim buraya kadar tam anladı. diğer geri kalan 5 inde ne yazık ki bir ilerleme yok. ben ne yapmalıyım :( anlatıyorum defalarca ama yok işte :( bir türlü olmuyor. ilerleyen dönemde bir gelişme oluşur mu 5 i için :(

Öğretmenim sesleri vermeye devam edin.Bence biraz da hız verin.Zaman geçtikçe öğreniyorlar.Her biri mısır gibi arka arkaya patlayacak göreceksiniz.

Çevrimdışı bilimciyim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.233
  • 3.474
  • 3.233
  • 3.474
01 Ara 2011 13:50:20
geçen sene son 9 harfi 9 günde verdim. gayet iyi anladılar. sesli harfleri bir günde verilebilir.

Çevrimdışı A_Lev2007

  • Uzman Üye
  • *****
  • 815
  • 1.122
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 815
  • 1.122
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 14:15:47
Az önce müfettiş geldi ve 5 dakika içinde gitti :) hiçbir evrak istemedi.çocukların genel durumlarını sordu.defterlerine yazılarına baktı.sınıfın güzel dedi ve gitti.ohhh beee....

Çevrimdışı rüzgarın sesi

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.202
  • 2.449
  • Müdür Yardımcısı
  • 1.202
  • 2.449
  • Müdür Yardımcısı
01 Ara 2011 14:16:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az önce müfettiş geldi ve 5 dakika içinde gitti :) hiçbir evrak istemedi.çocukların genel durumlarını sordu.defterlerine yazılarına baktı.sınıfın güzel dedi ve gitti.ohhh beee....
geçmiş olsun hocam hadi gözün aydın.

Çevrimdışı öğretmenbuse

  • Üye
  • *
  • 9
  • 5
  • 9
  • 5
01 Ara 2011 14:18:03
hocalarım kolay gelsın herkese oncelıkle performans odevlerını vermeye basladınız mı örnek paylasabılırmısınız

Çevrimdışı rüzgarın sesi

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.202
  • 2.449
  • Müdür Yardımcısı
  • 1.202
  • 2.449
  • Müdür Yardımcısı
01 Ara 2011 14:28:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım kolay gelsın herkese oncelıkle performans odevlerını vermeye basladınız mı örnek paylasabılırmısınız
ben daha vermedim ama aralığın sonuna doğru grup yapıp öğrencilere harfleri kağıtşlara yazdırıp boyatıp güzel bir şekilde kestireceğim

Çevrimdışı dlk-06

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 103
  • 89
  • 103
  • 89
01 Ara 2011 14:32:31
bugün aşı olduk

Çevrimdışı pinhanyar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.589
  • 3.566
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.589
  • 3.566
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 14:56:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün aşı olduk
biz de olacakmışız,söylenti başladı korkular da başladı ben de motive etmeye başladım şimdiden inşaallah kıyamat kopmaz.

Çevrimdışı pinhanyar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.589
  • 3.566
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.589
  • 3.566
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 14:58:02
kıyamet yazamamışım uzun süren dikte çalışmalarının sonunda;)çocuklar ne yapsın:)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK