İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı ftm26

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 45
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 41
  • 45
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 22:19:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

ay çok hoşsunuz yaa:):)bu diyaloğa çok güldüm:):)
:D :D :D

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 22:20:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ay çok hoşsun zümrem yaa.bugün arkadaş geldi diyo ki rabia hemen işini bırak çabuk çabuk diyor .tamam noldu dedim seni yukarı götürcem bu ne bee beni bile bunalttın dedi aldı çıkardı:):)
beni pek çıkartamıyolar ne yazıkki geleni de hapsediyorum ben sınıfa :D çocuklar ben sınıftayken teneffüse çıkıyolar ama izin alıyolar çıkmak için hala dersteyiz sanıyolar galiba ben sınıfta olunca :D

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
30 Kas 2011 22:20:54
ben müsade isteyim dostlarımm ..iyi geceler hepinizee....

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
30 Kas 2011 22:21:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben müsade isteyim dostlarımm ..iyi geceler hepinizee....
Müsade sizin Rabia öğretmenim,siz dinlenmeye çekilin forumda az dinlenir belki  ;D ;D

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 22:22:12
(quote author=rabia22 link=topic=108515.msg1972401#msg1972401 date=1322684454]
ben müsade isteyim dostlarımm ..iyi geceler hepinizee....
[/quote]
yarın görüşmek üzere iyi gecelerr :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
30 Kas 2011 22:22:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Müsade sizin Rabia öğretmenim,siz dinlenmeye çekilin forumda az dinlenir belki  ;D ;D

hahahaha çok komik.al senin olsun forumm :):)

Çevrimdışı mesna

  • Üye
  • *
  • 7
  • 30
  • 7
  • 30
30 Kas 2011 22:23:43
merhaba arkadaşlar..ben de uzun süredir siteyi takip eden kamera arkasında kalanlardandım..amaa artk dayanamıcam sanırım:)sınıfım 42 kişi 3 öğrencim raporlu(ramdan)bir öğrencim hiperaktif(sayesinde sınıfımda otoritem falan kalmadı..okuyabilen öğrenci sayımda 25 kişi fln..bugün k sesini verdim..bazen çok u(mutsuzum)bazen çok çaresizim bazen çok hırslııym..ama aynı sıkntıları burada paylaşabilmk farklı kişlerdn duymk nedense sakinleştiriyo..:))biraz geride olsam da umutlu olmaya çalışıyorum..tavsiyelerinizi bekliyorum..kolay gelsin zümrem:)

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
30 Kas 2011 22:23:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hahahaha çok komik.al senin olsun forumm :):)
;D ;D

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
30 Kas 2011 22:25:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba arkadaşlar..ben de uzun süredir siteyi takip eden kamera arkasında kalanlardandım..amaa artk dayanamıcam sanırım:)sınıfım 42 kişi 3 öğrencim raporlu(ramdan)bir öğrencim hiperaktif(sayesinde sınıfımda otoritem falan kalmadı..okuyabilen öğrenci sayımda 25 kişi fln..bugün k sesini verdim..bazen çok u(mutsuzum)bazen çok çaresizim bazen çok hırslııym..ama aynı sıkntıları burada paylaşabilmk farklı kişlerdn duymk nedense sakinleştiriyo..:))biraz geride olsam da umutlu olmaya çalışıyorum..tavsiyelerinizi bekliyorum..kolay gelsin zümrem:)
Çünkü burada öğrenilmiş çaresizliğinizin yalnız olmadığını görüyorsunuz öğretmenim :)

Çevrimdışı osmem

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 239
  • 279
  • 239
  • 279
30 Kas 2011 22:30:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam tabiki zaman daha fazla olsa iyi olur ancak ben teneffüslerde mola veriyorum açıkçası hem ben hem çocuklar için,zaten akşama kadar 5 saat okuma yazma yaptırıyorum,öğleden sonra ilk saat resim ve hamurla oynamalarına müsade ediyorum o kadar.
benim çocuklar 3 satten fazla okuma yazma yapınca tüm bildiklerini karıştırıyorlar o yüzden 3 saatten fazla yapmamaya özen gösteriyorum tenefüslerde de bazen geride olan bir öğrenciyi alıp 2 dakika okutuyorum ama bazen...

Çevrimdışı gülendam40

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 765
  • 1.177
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 22:30:39
Herkese iyi geceler ve yarın enerjik dersler diliyorum :D

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 22:57:01
 Arkadaşlar rehberlik dosyası , rehber öğretmenin verdikleri mi?
Öğrenci gözlem dosyası her öğrenciye bir form doldurdum ,olabilir mi?
Bizim okulda sınıf öğretmenleri artık kulüp yapmıyor,kaldırıldı biliyorum,sizler devam ediyor musunuz?

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 23:10:28
Bugün takip edemedim formu.ar-ara-Rana-tara verdim bugün.bBayağı yorucu bir gündü.Çalışma kağıtları da hazırladım az önce.Munzevi hocam size başka bir forumdan soru sordum.Haberiniz olsun:)Rana ve narlı metin.R sesi boyama

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 23:13:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar rehberlik dosyası , rehber öğretmenin verdikleri mi?
Öğrenci gözlem dosyası her öğrenciye bir form doldurdum ,olabilir mi?
Bizim okulda sınıf öğretmenleri artık kulüp yapmıyor,kaldırıldı biliyorum,sizler devam ediyor musunuz?
Bizim rehber öğretmenimiz yok.Rehberlik dosyamda Planım ve etkinlik planlarım var.Ben birde her öğrenci için gözlem defteri tutuyorum.

Çevrimdışı lutfier

  • Yeni Üye
  • 4
  • 2
  • 4
  • 2
30 Kas 2011 23:17:51
teşekkürler hocam

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK