merhaba arkadaşlar..ben de uzun süredir siteyi takip eden kamera arkasında kalanlardandım..amaa artk dayanamıcam sanırım:)sınıfım 42 kişi 3 öğrencim raporlu(ramdan)bir öğrencim hiperaktif(sayesinde sınıfımda otoritem falan kalmadı..okuyabilen öğrenci sayımda 25 kişi fln..bugün k sesini verdim..bazen çok u(mutsuzum)bazen çok çaresizim bazen çok hırslııym..ama aynı sıkntıları burada paylaşabilmk farklı kişlerdn duymk nedense sakinleştiriyo..

)biraz geride olsam da umutlu olmaya çalışıyorum..tavsiyelerinizi bekliyorum..kolay gelsin zümrem:)