Hocam tabiki zaman daha fazla olsa iyi olur ancak ben teneffüslerde mola veriyorum açıkçası hem ben hem çocuklar için,zaten akşama kadar 5 saat okuma yazma yaptırıyorum,öğleden sonra ilk saat resim ve hamurla oynamalarına müsade ediyorum o kadar.
ben hep sınıftayım yabani gibi.öğle arasında öğretmenler odasına çıkıp ödev hazırlıyorum insanlarla diyaloğum zayıfladı:)
Hızme hızmet de bir yere kadar Selo! Ölecen az yavaşla
cuma k sesine geçicem ben geri mi kaldım acaba:(((
yok yok hocam geri değilsiniz desem yalan olmuş olur valla
hocam bu arada imzanıza hayran oldum"her şeyin sonu O na çıkar."
aynen ben de hiç çıkmıyorum teneffüse okula yeni öğretmenler gelmiş daha geçen gün toplantıda gödüm
sağolun hocam biraz geç kaldım ama kusra bakmayın
BEN DE İÇİM RAHATLADI DESEM YALAN OLUR