İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı singesong

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 307
  • 503
  • 307
  • 503
30 Kas 2011 23:33:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba arkadaşlar..ben de uzun süredir siteyi takip eden kamera arkasında kalanlardandım..amaa artk dayanamıcam sanırım:)sınıfım 42 kişi 3 öğrencim raporlu(ramdan)bir öğrencim hiperaktif(sayesinde sınıfımda otoritem falan kalmadı..okuyabilen öğrenci sayımda 25 kişi fln..bugün k sesini verdim..bazen çok u(mutsuzum)bazen çok çaresizim bazen çok hırslııym..ama aynı sıkntıları burada paylaşabilmk farklı kişlerdn duymk nedense sakinleştiriyo..:))biraz geride olsam da umutlu olmaya çalışıyorum..tavsiyelerinizi bekliyorum..kolay gelsin zümrem:)

kendinizi iyi hissetmek istediğinizde yalnız hissettiğinizde benim yazdıklarımı okuyun hocam :D

Çevrimdışı sadecesen

  • Üye
  • *
  • 28
  • 1
  • 28
  • 1
30 Kas 2011 23:40:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün m sesini verdim.yeni ses verdiğim günleri çok seviyorum.önce sesin slaytını sonrada nurhan uz dan müzikli slaytlar. çok eğlenceli geçioo.ama bu eğlence dikte de son buluyor.dikte de hala çok kötüyüz.düzelmesini sabırla bekliorum.matematikten 8 deyiz.6 ve 2 den tavşan yaptık çok hoşlarına gitti.hayat bilgisini hergün yapamıorum.en son beslenme ve temizlik işledik.

hocam sizinle aynı gidiyoruz.

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 23:48:35
Dün ridefi doldurdum.Roboformla doldurmam 1 saati bile bulmadı.Hazırlayana teşekkür ederim.Bakalım rideften sonra hangi angarya işi yükleyecekler omuzumuza?

Çevrimdışı alangoya

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 292
  • 1.904
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 292
  • 1.904
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2011 23:52:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün ridefi doldurdum.Roboformla doldurmam 1 saati bile bulmadı.Hazırlayana teşekkür ederim.Bakalım rideften sonra hangi angarya işi yükleyecekler omuzumuza?

Sirada "AB Baglantili ogretmen uygulamasi anketi" var,biraz once doldurdum.Neyse ki fazla uzun surmuyor,5-6 dakikalik.
Gereksiz,degerlendirilecegi supheli angaryalardan biri daha...

Çevrimdışı fanatik_46

  • Üye
  • *
  • 13
  • 4
  • 13
  • 4
01 Ara 2011 00:05:47
arkadaşlar topses yayınlarının geçen yıl yayınladığı ilkokuma yazma cd leri lazım nerden indirebilirim

Çevrimdışı carli__144

  • Üye
  • *
  • 8
  • 2
  • 8
  • 2
01 Ara 2011 00:38:19
Arkadaşlar Öğrencilerimin Çoğuyazmada Sıkıntı Çekiyor. Nasıl Yapsam Tavsiyeleriniz Neler

Çevrimdışı sidled

  • Yeni Üye
  • 1
  • 2
  • 1
  • 2
01 Ara 2011 00:42:19
sabır

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 00:46:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sabır

KESİNLİKLE

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 00:49:34
Bir gün bu foruma ''''bütün öğrencilerim okumaya geçti yazacağım''''  :D

Çevrimdışı CNNS

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 146
  • 275
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 146
  • 275
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 00:49:44
sevde5
hocam ben de sizinle aynı şeyleri paylaşıyorum.Bir derste nasıl hemen bir harfi verip hece kelime cümle yapıyorlar anlamadım.İmkan olsa da o arkadaşların derslerini izleyebilsek.

Çevrimdışı CNNS

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 146
  • 275
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 146
  • 275
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 00:52:10
AYŞE 55
hocam inşaallah hep beraber diyeceğiz.10 yıl 1.sınıf okuttum.İnanın 40 yıl da okutsanız insan o stresi yaşıyor.Ama çocuklar okumaya geçince insan boşuna strese girdiğini anlıyor.

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 00:52:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevde5
hocam ben de sizinle aynı şeyleri paylaşıyorum.Bir derste nasıl hemen bir harfi verip hece kelime cümle yapıyorlar anlamadım.İmkan olsa da o arkadaşların derslerini izleyebilsek.

Hocam 1 derste değil ,6 derste yapıyorum yani yeni ses verince o gün bütün derslerde hece kelime cümle vb. yapıyorum ,ertesi gün devam edip,dikte yapıyorum

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 00:54:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
AYŞE 55
hocam inşaallah hep beraber diyeceğiz.10 yıl 1.sınıf okuttum.İnanın 40 yıl da okutsanız insan o stresi yaşıyor.Ama çocuklar okumaya geçince insan boşuna strese girdiğini anlıyor.

Teşekkür ederim hocam (24 saat engeli) Her yeni sınıfta farklı öğrenci profilleri var tabii,her yeni sınıf yeni stres demek:( Kolay gelsin hocam

Çevrimdışı cyss06

  • Üye
  • *
  • 3
  • 7
  • 3
  • 7
01 Ara 2011 00:55:56
merhaba arkadaşlar.bugün ö sesini verdim yarın b harfine geçeceğim inşallah.d harfinden sonra 20 kelimelik kelime sınavı yaptım.10 tanesi özel isimdi.23 tane öğrencim 85 ve üzeri,2 tanesi 60-70 arası,5 tanesi 10-40 arası puan aldı.2 tanesi saçmalamış.2  tanesi de bomboş kağıt verdi.benim durumum bu şekilde.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
01 Ara 2011 01:06:17
Sabır, genişliğin anahtarıdır.
H.z Mevlana

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK