İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
01 Ara 2011 17:17:20
anladım hocam
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
senin güvenin yerinde. ne var düşünecek her güne 1 ses veriyorsun zaten yarın verirsin olur biter yapar onlarda sen halledersin.takma.
ama bir tavsiye şırıltı şeklinde değilde şşşşttttt şeklinde ver bence daha etkili oluyor:):)hadi yine kıyamadım:P
anladım hocam sanki birini çağırır gib şşşşşttt evet öle yapalım bizde sağolun

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 17:33:52
Artık eğitimhane çay servisi de yapıyor:)4 kişiye çay yolladım.

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 17:34:40
Çaylar eğitimhaneden :D

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 17:35:59
Rabia hocama iyi gelir.Hastaymış.Geçmiş olsun.Bugün er ere  re tere ter terli ertan eren verdim.Yarına devam...

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 17:37:22
arkadaşlar yarın m sesine kısa bir giriş yapıp haftayı kapatacağım..2. hikaye kitaplarını dağıtmayı  hafta sonu bol bol okumalrını söyleyeceğim..gelecek hafta da iki günlük genel bir tekrar yapacağım..bu genel tekrarda öğrencilerimin yazılarını düzeltebilmem için neler önerirsizniz?

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 17:38:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Rabia hocama iyi gelir.Hastaymış.Geçmiş olsun.Bugün er ere  re tere ter terli ertan eren verdim.Yarına devam...

canımsın yaa zümre gibisi yokk.çok iyi geldi:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 17:39:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar yarın m sesine kısa bir giriş yapıp haftayı kapatacağım..2. hikaye kitaplarını dağıtmayı  hafta sonu bol bol okumalrını söyleyeceğim..gelecek hafta da iki günlük genel bir tekrar yapacağım..bu genel tekrarda öğrencilerimin yazılarını düzeltebilmem için neler önerirsizniz?

hocam benim gibi yazısı sadece zorlamayla iyileşen birisi pek bşy öneremez amaa yanlış yapanlar üzerinde durun diğerleri zaten yazıyordur ve yavaş hareket etmelerini söyleyebilirsiniz.bir de tek bir hak verip güzel yazanları hakkını iyi kullananlar olarak seçip ödüllendireceğinizi söyleyebilirsiniz

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 17:41:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
canımsın yaa zümre gibisi yokk.çok iyi geldi:):)
hayırdır rabia hocam hastaymışsınız yeni öğrenebildim.. çoook geçmiş olsun hocam..siz gibi değerli öğretmenlere ihtiyacımız var lütfen sağlığınızı ihmal etmeyiniz..

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 17:42:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hayırdır rabia hocam hastaymışsınız yeni öğrenebildim.. çoook geçmiş olsun hocam..siz gibi değerli öğretmenlere ihtiyacımız var lütfen sağlığınızı ihmal etmeyiniz..

ay bu güzel cümlelerden ötürü pek bir sevindirik oldum.teşekkürler:):)iki gündür yüksek ateş ama şimdi ateş yok öksürük devam ve de grip geçecek inşallahh.sağolun ilgilendiğiniz için:):)

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 17:44:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam benim gibi yazısı sadece zorlamayla iyileşen birisi pek bşy öneremez amaa yanlış yapanlar üzerinde durun diğerleri zaten yazıyordur ve yavaş hareket etmelerini söyleyebilirsiniz.bir de tek bir hak verip güzel yazanları hakkını iyi kullananlar olarak seçip ödüllendireceğinizi söyleyebilirsiniz

hocam güzel yazmaları için denemediğim yöntem kalmadı.. çook zorladım çok sildirdim, yıldızlar sticer lar hergün kas gelişimi için elmalar toplatmam...yine olmuyo olmuyo..

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 17:47:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam güzel yazmaları için denemediğim yöntem kalmadı.. çook zorladım çok sildirdim, yıldızlar sticer lar hergün kas gelişimi için elmalar toplatmam...yine olmuyo olmuyo..

y ben diyorum ki 1 şansınız var kontrol etmeden gelmeyin yanıma .tabi bu uyarı bazen nazikçe baze n de çığlıkla oluyor.öylece dikkat etmeye başladılar.
ama belli öğrencileri zorlayamıyorum olmuyor çünkü el yazısı karakteristiktir bu doğru istesek te onları değiştiremeyiz.

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 17:48:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar yarın m sesine kısa bir giriş yapıp haftayı kapatacağım..2. hikaye kitaplarını dağıtmayı  hafta sonu bol bol okumalrını söyleyeceğim..gelecek hafta da iki günlük genel bir tekrar yapacağım..bu genel tekrarda öğrencilerimin yazılarını düzeltebilmem için neler önerirsizniz?
Yazıyı sonradan düzeltmek çok zor.Benimkilerin çoğu güzel yazıyor.1 -2 kişi hariç.Baştan nasıl alışmışlarsa öyle gidiyor.Yalnız birebir ilgenip yanınızda yazdırıp anında düzeltirseniz faydası oluyor.Ben bir öğrencimin yazısını o şekilde düzelttim.Hatta bugün güzel yazdı diye 2 sciter yapıştırdım defterine.

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 17:51:43
ben bugün dikte yaptırmadım ama diktede zorlanıyoruz biz de..uzatarak söylüyorum...her söylediğimi yazabilen dört öğrenci var...2 tanesi falan da 1-2 ses hatalı yazıyorlar..bazılarına da yanına gidip söylemem gerekiyor...ama harfleri tek tek söylemiyorum..bazıları da bazen kopya çekiyor...:)farkedemezsem...

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
01 Ara 2011 17:52:34
bugün B sesi iel ilgili hece kelime cümleler verdim.diktede biraz zorlandılar.Hem okumayı hem yazmayı bir arada dengeli götürmek gerçekten zor oluyor.ister istemez bir tarafa ağırlık verilince diğerinde aksamalar oluyor.Zamanla düzelecek elbet.yarına Ü zaten yazmakta zorlanmazlar,okumada sorun yok 2 saat Ü ile çalışmalar haftasonuna Ş sesini verip evde devam etmeleri için fotokopiler.hadi bakalım kolay gelsin bana :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 17:53:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün B sesi iel ilgili hece kelime cümleler verdim.diktede biraz zorlandılar.Hem okumayı hem yazmayı bir arada dengeli götürmek gerçekten zor oluyor.ister istemez bir tarafa ağırlık verilince diğerinde aksamalar oluyor.Zamanla düzelecek elbet.yarına Ü zaten yazmakta zorlanmazlar,okumada sorun yok 2 saat Ü ile çalışmalar haftasonuna Ş sesini verip evde devam etmeleri için fotokopiler.hadi bakalım kolay gelsin bana :)

bak göstermeden ses verdi diye bir öğretmenimizin başını ağrıtmışlar sizinki de öyle olmasın hocam:):)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK