İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 18:31:46
ben de yenifakılıdayım hocam....

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 18:33:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bakanlık müfettişlerinin ne işi varki öğretmenim.artık müfettişde yok zaten eğitim denetmenleri var :) :)
ben de bilmiyorum hocam...bakanlık müfettişleri genelde liselere gelir ama sanırım ilçeye gelecekler okula da gelir diyorlar....şey pardon eğitim denetmenleri  :)

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 18:36:04
aklıma geldi veliyi üzmek yok malum bakanımız yoksa veliyi üzeni üzer.....

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
01 Ara 2011 18:37:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de bilmiyorum hocam...bakanlık müfettişleri genelde liselere gelir ama sanırım ilçeye gelecekler okula da gelir diyorlar....şey pardon eğitim denetmenleri  :)  
 müfettişlerin isimleri yönetmelik değişikliği ile denetmen oldu.ayrıca denetmen olabilmek için artık öncelikli şart yüksek lisans ve kpds den C almış olmak.Müfettiş pardon :) denetmen olmak çok zorlaştı artık.Bir o kadarda görev ve yetki alanlarıda genişletildi,bir müfettiş isterse denetime geldiği yerdeki kişilerin bilgilerini hatta GBT bilgilerini emniyet kayıtlarını vs.alabilecek

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
01 Ara 2011 18:37:41
doğru .öğretmenin üzülmesi kimsenin umurunda değil ..

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 18:38:14
karnımı doyurdum ilacımı içtim geldim:):)ama konu aynı .veliler :):)bugün not yazıyorum sayın velim diye sonra arkadaşlar gülüyorlr hocam hem kızıyorsunuz hem sayın velim yazıyorsunuz diye.napıyım dedim köprüden geçme meselesi.:):)bir yıl da velilere eğitim öğretim yılı düzenlense saçımızda siyah kalmaz heralde:):)
    neyse yşadığım en şiddetli veli tartışması veliye sınıftan defol git bundan sonra muhatabım değilsin idareyle işini hallet   dememle son buldu:):o da doğru değil hoş olmadı canım sıkıldı ama napalım bazen sabırları zorluyorlar..

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 18:38:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
 müfettişlerin isimleri yönetmelik değişikliği ile denetmen oldu.ayrıca denetmen olabilmek için artık öncelikli şart yüksek lisans ve kpds den C almış olmak.Müfettiş pardon :) denetmen olmak çok zorlaştı artık.Bir o kadarda görev ve yetki alanlarıda genişletildi,bir müfettiş isterse denetime geldiği yerdeki kişilerin bilgilerini hatta GBT bilgilerini emniyet kayıtlarını vs.alabilecek


ooooooo ne güzel ne güzel. bir o vardı burunlarını sokmadıkları pardon ilgilenmedikleri :)

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 18:44:08
yani polis kadar yetkileri var...

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 18:45:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bakanlık müfettişlerinin ne işi varki öğretmenim.artık müfettişde yok zaten eğitim denetmenleri var :) :)

geçen yıllarda artık teftiş yok demişlerdi ,doğrumu acaba

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 18:46:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçen yıllarda artık teftiş yok demişlerdi ,doğrumu acaba

öyle denmişti ama hala teftiş olayı var bildiğim kadarıyla

Çevrimdışı dlk-06

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 103
  • 89
  • 103
  • 89
01 Ara 2011 18:46:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
biz de olacakmışız,söylenti başladı korkular da başladı ben de motive etmeye başladım şimdiden inşaallah kıyamat kopmaz.
ben de çok korkmuştum ama hepsi çok rahattı birde aşı olurken kormayın öğretmenim hasta olmayacaz onun için yapıyorlar demeleri beni çoookkkk güldürdü

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 18:47:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
karnımı doyurdum ilacımı içtim geldim:):)ama konu aynı .veliler :):)bugün not yazıyorum sayın velim diye sonra arkadaşlar gülüyorlr hocam hem kızıyorsunuz hem sayın velim yazıyorsunuz diye.napıyım dedim köprüden geçme meselesi.:):)bir yıl da velilere eğitim öğretim yılı düzenlense saçımızda siyah kalmaz heralde:):)
    neyse yşadığım en şiddetli veli tartışması veliye sınıftan defol git bundan sonra muhatabım değilsin idareyle işini hallet   dememle son buldu:):o da doğru değil hoş olmadı canım sıkıldı ama napalım bazen sabırları zorluyorlar..

hocam iyi yapmışsınız ,ah bir de ben yapsam çok iyi olacak ,iyilik bilmez bunlar,off ya >:(

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 18:47:26
öğretmenliği iyice ayağa düşürüyorlar kusura bakmayın arkadaşlar ama öyle...bize sınıf yönetimi seminerinde müfettiş diyorki veli toplantısına gelmediyse siz gidin veliye...arkadaşın biri dedi iyi iki çocuğunu alır gider artık arkadaş diye...yok yarım gün okula gelmeyen çocuğun evine ziyaret yapılacakmış..bu adeyle ilgili olarak ee nasılsa 3 ten sonra boşuz saatt beşe kadar ev ziaretleri yapar ödev konusunda sıkıntı yaşayan velilerin yerine de ödev yaptırırız dönüşümlü olarak...

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
01 Ara 2011 18:47:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçen yıllarda artık teftiş yok demişlerdi ,doğrumu acaba
teftiş hiç kalkmadı öğretmenim teftiş var ama gelen denetmen sicil notu vermiyor artık.çok yetersiz veya olumsuz eksik bulursa okul müdürü ile birlikte soruşturma açtırabiliyor

Çevrimdışı kakuri34

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 465
  • 227
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 465
  • 227
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 18:47:46
serbest etkinlik aylık raporlarını bulamadım yardımcı olur musunuz

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK