karnımı doyurdum ilacımı içtim geldim:):)ama konu aynı .veliler

:)bugün not yazıyorum sayın velim diye sonra arkadaşlar gülüyorlr hocam hem kızıyorsunuz hem sayın velim yazıyorsunuz diye.napıyım dedim köprüden geçme meselesi.

:)bir yıl da velilere eğitim öğretim yılı düzenlense saçımızda siyah kalmaz heralde:)

neyse yşadığım en şiddetli veli tartışması veliye sınıftan defol git bundan sonra muhatabım değilsin idareyle işini hallet dememle son buldu:)

da doğru değil hoş olmadı canım sıkıldı ama napalım bazen sabırları zorluyorlar..