İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı melek2002

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 103
  • 352
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 103
  • 352
  • 2. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 19:26:06
 :-[ Geçen Yıl Bize Gelen Müfettiş Profili:
4 Tanesi  70yaşında ! Belki de Daha Yukarı!
Elleri Titreyen, Konuşurken Ağzındaki  Dişleri Yerinden Oynayan,Konuşurken Ağzından Argo,küfürlü Sözler Çıkan, Toplantıyı Değerlendirirken Koltukta Çaktırmadan Şekerleme Yapan, Öğrencilerin Çıkardığı Gürültüye Tahamül Edemeyip(15 Dakika),nerdeyse Çıldıracak Olan Ve.. ::).ve.. ::).ve... ::).

bence Onlarıda Birilerinin Teftiş Etmesi Gerekiyor! O Verdikleri Notlar Bazen Gerçekten Gülünç Oluyor! :(

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 19:26:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
selam arkadaşlar biz  bugün "g" dedik ve haftayı kapattık yarın gitmicem dinlenicem artık yoksa fenalaşıyorum onlar okuldan soğumasın geri kalmasın derken ben elden gidiyorum:):
ben bir gün de harfleri verirken kesinlikle kolaydan zora her şeyi veriyorum aynı günnü içinde diyelim ki bugün g sesinde 2 li 3 lü 4 lü heceleri derken cümle akabinde metin okutuyorum hatta hikaye kitabından da okuma yaptırıyorum.bence bütün hecelerle uğraşmaya kalkmak vakit kaybı oluyor .dikte cümlelerim:
Gamze okula geldi.
Bugün güneş çıktı.
Şeyma gül kokladı.
Gülay silgi seçti . bu tarzdaydı.dikte yaptırırken en çok dikkat ettiğim kendinden önceki 4-5 harfin mutlaka içinde geçmesi ve cümle başlarında kendinden önceki büyük harflerin seçimi..
   umarım sonumuz iyi olur:):)
oo rabia hocam maşallah siz alfabeyi bitirmişsiniz nerdeyse ne kalmış zaten :D yakında okuma bayramı da yaparsınız siz :D biz daha rr dicez yaa..

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 19:27:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimkilerden bazıları "ü" ile "ö" yü karıştırıolar neden olurki ya illa ikisede noktalı olunca karıştırmakmı lazım arkadaş :D

O SENİN KABİLİYETİN:):):)ŞAKA BİR YANA BENİMKİLER NOKTALI NOKTASIZ ÇOĞALDIKÇA TÜM NOKTALI VE NOKTASIZLARI KARIŞTIRMAYA BAŞLADILARR...:):):)SENNİ Kİ YİNE 2 TANEYMİŞ.BU ARADA SANA MESAJ ATMIŞTIM ÇÖMEZZ.OKU İSTERSSEN:):

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
01 Ara 2011 19:28:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu kadar pozitif olmak süperrr:):):)onlarda öğrenir bu enerjiyle öğretmenim.kolay gelsin:):)
sağol hocam ya,2 haftadır ben pozitif,onlar da pozitif:)maşallahımız var yani:)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 19:28:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar zümrelerim..
bende her gün yeni bir veli sıkıntısı yaşayanlardanım geçen bi tanesi ara karneye ilgilenmemeye devam ederseniz sınıfta kalabilir lütfen ilgilenin yazmışım diye okula geldi iki toplantıya üst üste gelmemişti oysa..çok bilmiş diyoki çocuk o yazının üstüne okula gelmek istememiş benim onlara tepkim bi tuhafmış benle iletişim kuramamılar daha iki ay olmuş ne öğrendilerki ne okuyacaklarmış
şöyle şaşkın baktım ve sıraladım birincisi size yazılmış notu çocuğunuza okuyun diyen oldu mu? ikincisi ikidir toplantıya geldiniz miki benimle iletişim kurabilesiniz.. üçüncüsü siz evinizin temizliğini iki üç ay biriktirip öyle mi yaparsınız dedim ve evet size tepkim farklı çocuğunuzla daha çok ilgilenmek zorunda kalıyorum siz destek olmadığınız için ama aynı sıfırlıkta devam ediyor eee ağlıyor hocam yapmak istemiyor döveyim mi??? napayım  diyor yaa toplantılara gelirseniz konuşuruz dedim dişlerimi sıkarak gittimm böyle velilerden nefret ediyorum...çok ödev veriyormuşum bir de hani hepsini de eksiksiz yaparlar yaa yaa sabırrr...

sabır hocam aynen öyle.umursamayın .siz bilirsiniz başarısız bir öğrenciyi ikinci sınıfa taşıyamam deyin kestirip atın.bakalım o zaman nolcak

Çevrimdışı singesong

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 307
  • 503
  • 307
  • 503
01 Ara 2011 19:29:00
bu arada kk yazımında çok zorlandılar en başa döndük sandım bi an :S umarım birleştirmeler beni güldürür...

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 19:29:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sağol hocam ya,2 haftadır ben pozitif,onlar da pozitif:)maşallahımız var yani:)

bitirsem nolcak noktalı noktasız.d t , g k ne kadar karışırmış meğer:):daha bi de sırada f ve v var:):)

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
01 Ara 2011 19:30:52
dün k harfi ile yeni kelimeler oluşturuyoruz .kaynak kitapta katır kelimesi vardı .sordum ee tabi bilmiyor çocuklar... birisi çıktı bir erkek ismi ( erkek arkadaşların affına sığınarak) dedi koptum tabii ...

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 19:33:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
:-[ Geçen Yıl Bize Gelen Müfettiş Profili:
4 Tanesi  70.yaşında . Belkide Daha Yukarı!
elleri Titreyen, Konuşurken Ağzındaki  dişleri Yerinden Oynayan,konuşurken Ağzından Argo,küfürlü Sözler Çıkan, Toplantıyı Değerlendirirken, Çaktırmadan Koltukta Şekerleme Yapan, Öğrencilerin Çıkardığı Gürültüye Tahamül Edemeyip(15 Dakika),nerdeyse Çıldıracak Olan Ve.. ::).ve.. ::).ve... ::).

bence Onlarıda Birilerinin Teftiş Etmesi Gerekiyor! O Verdikleri Notlar Bazen Gerçekten Gülünç Oluyor! :(



ay geçen sene banada gelen tam bir felaketti.adam girdi sınıfa oturdu oturdu oturdu ne bi tanışma ne çocuklara selam.ürktü yavrucaklar.bi de kuzular o çıkınca eleştiriyorlar:):)işte onlar arasında bile o kadar fark var ki.artık genç müfettiş lazım bizlere halden anlayan  yaptıklarımıza değer veren,çocukların durumuyla ve emeğimizle ilgilenen...........

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 19:34:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün k harfi ile yeni kelimeler oluşturuyoruz .kaynak kitapta katır kelimesi vardı .sordum ee tabi bilmiyor çocuklar... birisi çıktı bir erkek ismi ( erkek arkadaşların affına sığınarak) dedi koptum tabii ...

:):):) ben de ilk atilla yı öğrettim.sonra atatğrk panosu yaptık.çocuklar ata ile karıştırmış olacaklar ki atilla nın resmi nerde dediler:):

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
01 Ara 2011 19:36:50
sizinki de komik yaaa...

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
01 Ara 2011 19:40:05
çok tecrübeli ve mesleğini iyi yapan bir öğretmenimiz müfettişler için şu yorumu yapmıştı:
"Müfettişler 3'e ayrılır:1-Poz müfettişi 2-Koz müfettişi 3-Toz müfettişi .Sen 3üne de kendini hazırla ve sonrasını hiç düşünme.1.si sınıfa gelir poz verir,artistlik yapar, sen ondan daha artist ol,2.si açığını arar oltaya gelme,evraklarını eksik etme,3.sü sınıfa gelir sağa sola bakar kitaplığa bakar toz var mı,sınıf temiz mi diye,sürekli temizliği sağlarsan sorun olmaz" demişti.
            

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 19:41:00
gerçekten çok hoşmuş Rabia hocam..:)

Çevrimdışı yepyeni

  • Üye
  • *
  • 8
  • 10
  • 8
  • 10
01 Ara 2011 19:41:19
ben bugün ı sesini ıııııııııı ııııııııııııııııı diye ağlıyomuşum gibi verdim. çocukların hoşuna gitti. oysa ben içimden ağlıyodum aslında:)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 19:41:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok tecrübeli ve mesleğini iyi yapan bir öğretmenimiz müfettişler için şu yorumu yapmıştı:
"Müfettişler 3'e ayrılır:1-Poz müfettişi 2-Koz müfettişi 3-Toz müfettişi .Sen 3üne de kendini hazırla ve sonrasını hiç düşünme.1.si sınıfa gelir poz verir,artistlik yapar, sen ondan daha artist ol,2.si açığını arar oltaya gelme,evraklarını eksik etme,3.sü sınıfa gelir sağa sola bakar kitaplığa bakar toz var mı,sınıf temiz mi diye,sürekli temizliği sağlarsan sorun olmaz" demişti.
            

çok hoşmuş aklımda olsun:):)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK