hele ben ailesini ikna edene kadar göbeğim çatladı.rüyalarıma giriyordu.zannediyorlar ki öğretmenler başlarından atmak istiyor.hiç ilgisi yok.ben üzülüyordum çocuk hiç keyif almıyordu şimdi mutlu çünkü kpasitesine uygun kişilerle beraber kapasitesi dahilinde etkinlikler yapıyor.yıl sonunda bıraksak iyice bunalıma düşecekti.ama şimdi hiç değilse seneye sağlam adımlarla şu anki arkadaşlarıyla başlayacak.
haklısın hocam,ben de zorlandım,vicdan yaptım falan ama bence en doğru olanı zorla da olsa uygulattım,beni üzen velinin hala çocuğu doktora götürmemesi,çocuğun konuşma terapisi görmesi gerekiyor ama aile bilinçsiz,eminim sonradan pişman olmuştur ve sık sık kulağımı çınlatıyordur:)