İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı papatya253

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 138
  • 183
  • 138
  • 183
01 Ara 2011 21:23:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim sınıfımda anasınıfına gitmesi gerektiğini düşündüğüm bir öğrenci vardı.müfettiş geldiğinde iyiydi hoştu ama bana konuşma fırsatı vermedi.Ben de tam çıkacakken bişey söyleyecektim,deyip öğrencimin işitme engelli olduğunu ve bu sene tedavi ettirileceğini bu yüzden tedavi sürecinde anasınıfına gitmesinin daha uygun olacağını hızlıca söyledim.O da, hocam sence gitmesi gerekiyorsa gitmelidir.ben müdürüne söyleyecem!! dedi.Bir ay öncesinde ben söylediğimde müdür mırın kırın etmişti.ertesi gün hocam sizin öğrenciyi sınıfa alma, anasınıfına alalım dedi.

Benim sınıfımda da öyle bir öğrenci var. Allah'ım bana da nasip et bugünü görmeyi :)

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 21:24:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
birkaç gün önce gelen müfettiş hanım  bazı öğrencilerinizin yazıların ı beğenmedim deyip gitmişti akabinde baskanlarıyla bir toplantı yaptık hep beraber ama bana gelen hanım yoktu baskanları dediki arkadaslar sakın çocukları 4-5 soru ile değerlendirmeyin  bütün bir seneyi göz önüne alın  bunun üzerine dayanamayıp söz istedim _sayın müfettiş bana gelen müfettiş hanım  bazı öğrencilerimin yazısını beğenmediğini ve en kısa zamanda düzeltilmesini istediğini  söyledi bende ona bu öğrencilerin geçirdiği süreci izleseydiniz bana teşekkür ederdiniz demek isterdim ama diyemedim dediğimde  başkan benim için bir alkış istedi  ve bunu arkadasıyla paylasacağını söyledi    

Alkışlar Duygu öğretmenime

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 21:25:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
rabia öğretmenim cümleyi ağıır ağır hecelemeden söylüyorsunuz ve çocuklar yazıyorlar mı? valla bravo.
hocam cümleyi olduğu gibi söylüyorum.örneğin bugün "Bugün bayram erken kalkın." dedim.çocuklar cümleyi tekrar eder misiniz diyorlar o zaman tekrar ediyorum.2 öğrencime hece hece yazdırıyorum buu-güünn gibi bir tanesine de harf harf yazdırıyorum.
illaki hatalar çıkıyor ama ben bu mantıkla daha çok gelişeceklerini düşünüyorum.önceden bende heceliyordum ama bunun öğrenciyi hazırcılığa alıştırdığını ve sürekli benden beklediğini gördüğüm için erteledim.şimdi bu yoldayım.illaki hatası olanlar karıştıranlar oluyor ama zamanla düzelecek

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
01 Ara 2011 21:27:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende de oldu.müfettişle değilde artık öğrencinin bu şeklide devam edemiceğine idareyi ikna ettim.ee de kaldık harfler çoğaldıkça onu da bilemez oldu.ağlamalar mutsuzlukları sıkılmaları derken anasınıfına gitti.
benim müdürüm de zaten geçirecekti ama yok aileyi ikna edlim,çocuk etkilenir mi falan derken benim düşüncemi hiç önemsememişti.belki de başımdan atmak istediğimi düşündü!! bilmiyorum,ama müfettiş çocuğa adın ne diye sordu,çocuktan beklenen cevabı aldı ve müdüre söyleyecem alsın anasınıfına dedi.keşke benim söylememle ikna olsaydı!!

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 21:28:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bayramdan sonraki hafta bizim sınıf yönetimi semineri vardı müfettişler semineri verenler..hep yaptığı denetimlerde kötü öğretmen saf öğretmen gibi öğretmenlerden bahsetti durdu..3.gün sonunda beni değerlendirin dedi seminer nasıl geçti diye...herkes çok yararlı olduğundan çok verimli geçtiğinden bahsetti....beni her türlü eleştirebilirsiniz dedi....ben de hep olumsuz örnekler verdiğinden yakındım....bu sözüme de çok bozuldu yüzü değişti..dedim birkaç iyi örnek verseydiniz de aradaki farkı anlasaydık dedim..ben bu semineri hazırlamak için gece iki buçuğa kadar uğraştım falan dedi..ben senin hazırşığına bir şey demiyorum ki sadece öğretmenleri bu kadar küçümsemesine kızdım..sonuçta karşısındakilerde öğretmen...ama gel görki bazı arkadaşlar bu durum çok memnun oldu.....

çok iyi demişsiniz öğretmenim:):

Çevrimdışı papatya253

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 138
  • 183
  • 138
  • 183
01 Ara 2011 21:28:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam cümleyi olduğu gibi söylüyorum.örneğin bugün "Bugün bayram erken kalkın." dedim.çocuklar cümleyi tekrar eder misiniz diyorlar o zaman tekrar ediyorum.2 öğrencime hece hece yazdırıyorum buu-güünn gibi bir tanesine de harf harf yazdırıyorum.
illaki hatalar çıkıyor ama ben bu mantıkla daha çok gelişeceklerini düşünüyorum.önceden bende heceliyordum ama bunun öğrenciyi hazırcılığa alıştırdığını ve sürekli benden beklediğini gördüğüm için erteledim.şimdi bu yoldayım.illaki hatası olanlar karıştıranlar oluyor ama zamanla düzelecek
Rabia hocam öğrenci mevcudunuzu merak ettim, bir de hangi harftesiniz benim öğrencilerde bir sorun var sanırım.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 21:29:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Rabia hocam öğrenci mevcudunuzu merak ettim, bir de hangi harftesiniz benim öğrencilerde bir sorun var sanırım.

hocam mevcudum az 15 kişiyiz. o sebeple böyledir. "g" harfindeyim

Çevrimdışı darkriver_boy

  • Uzman Üye
  • *****
  • 870
  • 951
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 870
  • 951
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2011 21:29:11
sayın öğretmenlerim müfettişler geldiğinde neler istediler sizden?? neler yaptılar? hangi evrakları gördüler??

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
01 Ara 2011 21:30:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim sınıfımda da öyle bir öğrenci var. Allah'ım bana da nasip et bugünü görmeyi :)
amin hocam,çocuk boş yere sınıfta kalacaktı.Böylece çocuğa  zaman tanımış,fırsat vermiş olduk.ama şimdi arada soruyorum anasınıfı öğretmenine aile doktara götürmemiş hala:(:(

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 21:30:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim müdürüm de zaten geçirecekti ama yok aileyi ikna edlim,çocuk etkilenir mi falan derken benim düşüncemi hiç önemsememişti.belki de başımdan atmak istediğimi düşündü!! bilmiyorum,ama müfettiş çocuğa adın ne diye sordu,çocuktan beklenen cevabı aldı ve müdüre söyleyecem alsın anasınıfına dedi.keşke benim söylememle ikna olsaydı!!

hele ben ailesini ikna edene kadar göbeğim çatladı.rüyalarıma giriyordu.zannediyorlar ki öğretmenler başlarından atmak istiyor.hiç ilgisi yok.ben üzülüyordum çocuk hiç keyif almıyordu şimdi mutlu çünkü kpasitesine uygun kişilerle beraber kapasitesi dahilinde etkinlikler yapıyor.yıl sonunda bıraksak iyice bunalıma düşecekti.ama şimdi hiç değilse seneye sağlam adımlarla şu anki arkadaşlarıyla başlayacak.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
01 Ara 2011 21:31:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sayın öğretmenlerim müfettişler geldiğinde neler istediler sizden?? neler yaptılar? hangi evrakları gördüler??

hocam klasik müfettiş tablosu.isteyecekleri
rehberlik kulüp tutanakları
veli zümre toplantıları
planlar
sınıf defteri
öğrenci gözlem formları
çocukların defterleri ve okumaları ....

Çevrimdışı papatya253

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 138
  • 183
  • 138
  • 183
01 Ara 2011 21:32:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam mevcudum az 15 kişiyiz. o sebeple böyledir. "g" harfindeyim
Tamam hocam benim sınıfım 46 kişilik bu yüzden fazla ilerliyemiyoruz. Çok şanslızınız :)

Çevrimdışı BENGİSUKOCA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 578
  • 981
  • 578
  • 981
01 Ara 2011 21:33:09
Bu Gunkü Veli Toplantımda Sene Başında Söyledeiğim Sözü Hatırlattım Kasım Sonunda Sınıfın Yarısı Okumayı Öğrenir Demiştim Bugün 1 Aralık Ve Benim Sınıfımda 1 Okumayı Öğrenemeyen Var Deim 25 Te 24 Mutlu Oldular

Çevrimdışı didemgizem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.361
  • 1.069
  • 1.361
  • 1.069
01 Ara 2011 21:33:26
teşekkürler rabia öğretmenim (24 saat engeli) valla biz çocukları hazıra alıştırdık belki de yaavaşlattık. böyle hiç denemedim. yarın hemen deneyeceğim. paylaşımınız için teşekkürler. ama yapamayacaklar gibi geliyor :)

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
01 Ara 2011 21:34:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hele ben ailesini ikna edene kadar göbeğim çatladı.rüyalarıma giriyordu.zannediyorlar ki öğretmenler başlarından atmak istiyor.hiç ilgisi yok.ben üzülüyordum çocuk hiç keyif almıyordu şimdi mutlu çünkü kpasitesine uygun kişilerle beraber kapasitesi dahilinde etkinlikler yapıyor.yıl sonunda bıraksak iyice bunalıma düşecekti.ama şimdi hiç değilse seneye sağlam adımlarla şu anki arkadaşlarıyla başlayacak.
haklısın hocam,ben de zorlandım,vicdan yaptım falan ama bence en doğru olanı zorla da olsa uygulattım,beni üzen velinin hala çocuğu doktora götürmemesi,çocuğun konuşma terapisi görmesi gerekiyor ama aile bilinçsiz,eminim sonradan pişman olmuştur ve sık sık kulağımı çınlatıyordur:)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK