Hep okuyorum fakat yazma fırsatı bulamadım.İlk defa ses temelli cümle yöntemi ile 1. sınıf okutuyorum.36 öğrencimden 26 tanesi sesleri birleştiriyor ve hangi harfi verirsem alıyor.Çok üstünde durmama rağmen yazıları pek iyi değil.Kalan on öğrencim çok vahim görünüyor.Aile ilgisiz çocukların iki tanesi kaynaştırmaya aday.Ve genel olarak "y" ve "ı" sesinde karıştırmaya başladılar.Bu durumda yarın "s" harfini verecektim ama galiba vermeyeceğim.Bu iki harfi pekiştirmek için neler yapabilirim.Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. 
Öğretmenim yazı zamanla düzelse de erkenden düzeltmek için
kelime, cümle ve metin çalışmalarında seri bir yol izlemektense, şematik bir görünüm verirseniz;
............ ............. ............(kelime tekrarı)
.............................
........................(2-3 cümle tekr.)
.............................
........................
.............................
........................ gibi bir düzen, ilk etapta gerekli tekrar ve göze hitap eder.
Sonra, zamanla cümle-metin yazma çalışmaları hızlandıkça yazılar kendiğinden düzeliyor öğretmenim.
Bunun dışında;
Bariz hataların anında düzeltilemesi,
Özel isim ve satır aralıklarına dikkat çekme,
İyi örneklerin övgüye layık olduğunun sınıfa hissttirilmesi (diğerlerini de küstürmeden)
Hataları düzeltirken, mümkün olduğunca kurşun kalemle kelimenin tümünün doğru yazılarak gösterilmesi,
Çok geride olan, yavaş yazanlar için diğerlerinden daha basit örnekleri bizzat defterlerine arada bir yazıp aynısını isteme,
Kendimiz, tahtada yazdığımız örnekleri özenle yazmaya dikkat etme,
Yazısı çok düzgün olanların hatalarını düzelteyim derken, daha iyi yazamayacaksak hiç dokunmamaya,
Çok iyi yazı örneklerinde ufak tefek hataları düzeltirken kurşun kalem dışında başka kalem kullanmamaya (ille de renkli kullanıyor isek, kaliteli, akmayan bir kalem olmasına),
Son olarak, arada bir ödüllendirme de çok etkili oluyor öğretmenim.
İyi çalışmalar..