Ana Sayfa
Dosyalar
Forum
Haberler
Giriş yap
Üye ol
Şifremi unuttum
Egitimhane.Com
»
Sınıflara Özel
»
İlk okuma yazma
»
İlk Okuma Yazma Arşiv
»
İlkokuma Yazma Günlüğü
Sayfa:
1
...
821
822
823
824
825
[
826
]
827
828
829
830
831
...
1078
Aşağı git
İlkokuma Yazma Günlüğü
yurekveren48
Uzman Üye
399
1.813
399
1.813
21 Ara 2010 17:17:56
arkadaşlar diktede yazdırdığın cümleler var mı ö sesine kadar
kardelen_4410
Uzman Üye
1.452
2.278
1. Sınıf Öğretmeni
1.452
2.278
1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:26:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam fiyatları ne kadar acaba???
Hocam 80 tane kitap incelerden olunca yaklaşık 50 tl oluyor Malatya'da tabi her yerde aynı değil.
glsrnsnn
Tecrübeli Üye
196
178
196
178
21 Ara 2010 17:35:00
bu gün s verdim ama mahvettiler beni geçen yıl çocuklarım bu kadar zorlanmamışlardı yazmasa bu yıl s tamamen facia gibiydi
25 kişilik sınıfta sadece 5 öğrenci yazabildi. Bide arkadaşalr daha öncede sormuştum bunu ama cevap alamamıştım. mantığını anlayıpta bir türlü ilrlrmr kaydetmeyen öğrencileri ilerletmek ve hızlandırmak için öneride bulunur musunuz. ödül ve pekiştireç dışında onlar olmadı çünkü cevap bekliyorum ............
hulyago
Uzman Üye
331
449
331
449
21 Ara 2010 17:35:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim kış ağacını paylaşırmısınız. foto varsa.
yanımda fotoğraf makinemi götürmemişim bugün. yarın inşallah çekip paylaşırım öğretmenim.
fmerve
Bilge Üye
5.128
7.189
5.128
7.189
21 Ara 2010 17:40:09
arkadaslar gunlugu okuyunca bazen gercekten cok moralım bozuluyor sınıfım ıyı mı kotumu anlayamıyorum yazdıklarınızı gorunce, 13 öğrencim var hepsı ses bırlestırerek okuyor en ıyı dedıgım öğrencılerımde oyle,en ıyılerıme bak dıyorum renk renkte okuyabılırsın ama yok ben dedıgımde bır kelımeyı oyle okuyo sonra yıne yok mesela "dondurmadan" kelımesını bıle boyle okuyo
nur48
Uzman Üye
494
1.039
3. Sınıf Öğretmeni
494
1.039
3. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:49:14
yarın dddd deyip haftaya pzts 4.gruba başlayacaz ıns.onumuzdekı haftadan ıtıbaren haftada 3 ses vermeyı dusunuyorum.pzt cars cuma.. bırcogu mantıgı kavradı.bugun cok mutluyuuumm
))
kardelen_4410
Uzman Üye
1.452
2.278
1. Sınıf Öğretmeni
1.452
2.278
1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:56:18
Bugün b ve d seslerini o kadar çok karıştırdılar ki anlatamam.Dikte yapalım dedik biberon diyorum dideron yazanlar büyüdüm diyorum düyüdüm yazanlar.....Bıraktım ü sesi metinlerini b ve d hecelerinden kelime ve cümleler yazdık özellikle içinde ü olanları seçtim .Haftada 3 sesi nasıl vereceksem böyle....
incilala
Tecrübeli Üye
415
2.575
1. Sınıf Öğretmeni
415
2.575
1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:56:48
bufün ş sesini verdim yarın da buna devam edicem. bu gün pek toparlayamadım çocukları. adapte edemedim. ama son ders bulduğum küçük bi topla oyun oynadık. tahtaya büyük balonlar çizip içine kelimeler yazdık. biri kelimeyi seçiyor diğeri söylenen kelimeyi bulup top ile vurmaya çalıştı. kelimeleri zamanla değiştirdik. eğlendik. dikte hala sorunumuz. yazmaya istekli olmayan. iki öğrencim var. ve yeni gelen sınıf tekrarı öğrencime vakit ayırmakta sıkıntı çekiyorum. onunla herşeyi baştan almam gerekiyor ben yanında olmayınca kafadan attığı için ödevlendirme pek işe yaramıyor.
ölçme değerlendirme için ne tür çizelgeler kullanıyorsunuz. ve teftiş için neler bekleniyor?
tatar
Uzman Üye
1.245
1.896
4. Sınıf Öğretmeni
1.245
1.896
4. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:58:20
bugün ben de bbbb sesini verdim. çocukları tahtaya kaldırıp bbbb ile ilgili kelime söyledim yazdılar. hayat bilgisinden biraz geriyiz zamanında bitmeyecek konular. matematikten onluk ve birlikleri biraz daha iyi kavradılar..
incilala
Tecrübeli Üye
415
2.575
1. Sınıf Öğretmeni
415
2.575
1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:58:53
kardelen hocam sesli harf olunca haftada 3 ses iyi gidiyordu da sesli harfler de bitince haftada 3 ses bana hala fazla gibi geliyor. ben de de b ve d karıştı biraz.
fmerve
Bilge Üye
5.128
7.189
5.128
7.189
21 Ara 2010 18:00:46
arkadaslar yazdıklarımı okuduysanız yanlıs yoldamıyım resmen kafam allak bullak ne yapacagımı bılmıyorum kendı ıcımde cok karısıgım,cocuklar napsın dıyorum
konuk35
Bilge Üye
1.346
2.800
1.346
2.800
21 Ara 2010 18:04:29
Merhaba arkadaşlar, umarım tüm zümrem, herkes iyidir
hamitavcı
Uzman Üye
202
181
202
181
21 Ara 2010 18:07:56
fmerve hocam benim şu an üç öğrencim heceleyerek okuyabiliyor rahat olun hocam birinci dönemin sonuna kadar 6 hafta var yavaş yavaş gelişirler aceleye gerek yok ben şu an z sesine başlayacam dönem bitmeden de harfler bitecek
önerdiğim çalışmalar da inşallah işinze yaramıştır
incilala
Tecrübeli Üye
415
2.575
1. Sınıf Öğretmeni
415
2.575
1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 18:08:03
fmerve hocam çocuklar ses eklese de hece hece görmeye başladılr ben de. ben bu amaçla çok zorlamadım. sadece etkinliklerimin arasına 3-4 kelimelik bir cümlede söylediğim heceleri buldurma, hecelerden kelime üretme gibi çalışmaları bol yaptırdım. benimde sınıfımda hala ses ekleyenler var. ama bunu hece hece okumaya çevirenler de oldu.
zamanla sizde de olacaktır. hece sayısı buldurma yapıyorum son haftalarda. bu da etkili oldu. alkışla ritim tutarak. ağzımız her kapanışında heceleri saymaya çalıştık.
fmerve
Bilge Üye
5.128
7.189
5.128
7.189
21 Ara 2010 18:12:41
hocam boyle okumasında bır sıkıntı yoktur degılmı normal bır surec yanı ben onu sıkıntı edınıyorum kendıme ogrencı sayım az ama velı okula bıle gelmıyo kendımle yetınıyorum yalnızca, yarın ö sesıne verıcem
Sayfa:
1
...
821
822
823
824
825
[
826
]
827
828
829
830
831
...
1078
Yukarı git
Egitimhane.Com
»
Sınıflara Özel
»
İlk okuma yazma
»
İlk Okuma Yazma Arşiv
»
İlkokuma Yazma Günlüğü
Giriş yap
Üye ol
Her Şeyi Ara
Dosya Ara
Forum Son 100 Konu
Ek Ders Ücretleri Hakkında Soru Cevap
2026 İliçi Yerdeğişikliği
2026 Yönetici Görevlendirme Süreci
Tatil İçin Nereye Gidelim, Önerileriniz?
İl İçini İptal Ettiren Var Mı
İzinler Hakkında Sormak İstedikleriniz
Son Eklenen Dosyalar
2025 2026 İlkokul - Sene Sonu Öğretmenler Kurulu Toplantısı Gündem Maddeleri
Değerler Eğitimi Aylık Raporlar
Karne Görüşü
Ek Ders Hesaplama
2026-2027 Eğitim Ve Öğretim Yılı Çalışma Takvimi
Egitimhane.Com
©2006-2023
KVKK