İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı yurekveren48

  • Uzman Üye
  • *****
  • 399
  • 1.813
  • 399
  • 1.813
21 Ara 2010 17:17:56
arkadaşlar diktede yazdırdığın cümleler var mı ö sesine kadar

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:26:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam fiyatları ne kadar acaba???
Hocam 80 tane kitap incelerden olunca yaklaşık 50 tl oluyor Malatya'da tabi her yerde aynı değil.

Çevrimdışı glsrnsnn

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 196
  • 178
  • 196
  • 178
21 Ara 2010 17:35:00
bu gün s verdim ama mahvettiler beni geçen yıl çocuklarım bu kadar zorlanmamışlardı yazmasa bu yıl s tamamen facia gibiydi
25 kişilik sınıfta sadece 5 öğrenci yazabildi.  Bide arkadaşalr daha öncede sormuştum bunu ama cevap alamamıştım. mantığını anlayıpta bir türlü ilrlrmr kaydetmeyen öğrencileri ilerletmek ve hızlandırmak için öneride bulunur musunuz. ödül ve pekiştireç dışında onlar olmadı çünkü cevap bekliyorum ............

Çevrimdışı hulyago

  • Uzman Üye
  • *****
  • 331
  • 449
  • 331
  • 449
21 Ara 2010 17:35:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim kış ağacını paylaşırmısınız. foto varsa.
yanımda fotoğraf makinemi götürmemişim bugün. yarın inşallah çekip paylaşırım öğretmenim.

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
21 Ara 2010 17:40:09
arkadaslar gunlugu okuyunca bazen gercekten cok moralım bozuluyor sınıfım ıyı mı kotumu anlayamıyorum yazdıklarınızı gorunce, 13 öğrencim var hepsı ses bırlestırerek okuyor en ıyı dedıgım öğrencılerımde oyle,en ıyılerıme bak dıyorum renk renkte okuyabılırsın ama yok ben dedıgımde bır kelımeyı oyle okuyo sonra yıne yok mesela "dondurmadan" kelımesını bıle boyle okuyo

Çevrimdışı nur48

  • Uzman Üye
  • *****
  • 494
  • 1.039
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 494
  • 1.039
  • 3. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:49:14
yarın dddd deyip haftaya pzts 4.gruba başlayacaz ıns.onumuzdekı haftadan ıtıbaren haftada 3 ses vermeyı dusunuyorum.pzt cars cuma.. bırcogu mantıgı kavradı.bugun cok mutluyuuumm :))))

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:56:18
Bugün b ve d seslerini o kadar çok karıştırdılar ki anlatamam.Dikte yapalım dedik biberon diyorum dideron yazanlar büyüdüm diyorum düyüdüm yazanlar.....Bıraktım ü sesi metinlerini b ve d hecelerinden kelime ve cümleler yazdık özellikle içinde ü olanları seçtim .Haftada 3 sesi nasıl vereceksem böyle....

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:56:48
bufün ş sesini verdim yarın da buna devam edicem. bu gün pek toparlayamadım çocukları. adapte edemedim. ama son ders bulduğum küçük bi topla oyun oynadık. tahtaya büyük balonlar çizip içine kelimeler yazdık. biri kelimeyi seçiyor diğeri söylenen kelimeyi bulup top ile vurmaya çalıştı. kelimeleri zamanla değiştirdik. eğlendik. dikte hala sorunumuz. yazmaya istekli olmayan. iki öğrencim var. ve yeni gelen sınıf tekrarı öğrencime vakit ayırmakta sıkıntı çekiyorum. onunla herşeyi baştan almam gerekiyor ben yanında olmayınca kafadan attığı için ödevlendirme pek işe yaramıyor.
   ölçme değerlendirme için ne tür çizelgeler kullanıyorsunuz. ve teftiş için neler bekleniyor?

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:58:20
bugün ben de bbbb sesini verdim. çocukları tahtaya kaldırıp bbbb ile ilgili kelime söyledim yazdılar. hayat bilgisinden biraz geriyiz zamanında bitmeyecek konular. matematikten onluk ve birlikleri biraz daha iyi kavradılar..

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 17:58:53
kardelen hocam sesli harf olunca haftada 3 ses iyi gidiyordu da sesli harfler de bitince haftada 3 ses bana hala fazla gibi geliyor. ben de de b ve d karıştı biraz.

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
21 Ara 2010 18:00:46
arkadaslar yazdıklarımı okuduysanız yanlıs yoldamıyım resmen kafam allak bullak ne yapacagımı bılmıyorum kendı ıcımde cok karısıgım,cocuklar napsın dıyorum :(

Çevrimdışı konuk35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.346
  • 2.800
  • 1.346
  • 2.800
21 Ara 2010 18:04:29
Merhaba arkadaşlar, umarım tüm zümrem, herkes iyidir :)

Çevrimdışı hamitavcı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 202
  • 181
  • 202
  • 181
21 Ara 2010 18:07:56
fmerve hocam benim şu an üç öğrencim heceleyerek okuyabiliyor rahat olun hocam birinci dönemin sonuna kadar  6 hafta var yavaş yavaş gelişirler aceleye gerek yok ben şu an z sesine başlayacam dönem bitmeden de harfler bitecek

önerdiğim çalışmalar da inşallah işinze yaramıştır

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2010 18:08:03
fmerve hocam çocuklar ses eklese de hece hece görmeye başladılr ben de. ben bu amaçla çok zorlamadım. sadece etkinliklerimin arasına 3-4 kelimelik bir cümlede söylediğim heceleri buldurma, hecelerden kelime üretme gibi çalışmaları bol yaptırdım. benimde sınıfımda hala ses ekleyenler var. ama bunu hece hece okumaya çevirenler de oldu.
  zamanla sizde de olacaktır. hece sayısı buldurma yapıyorum son haftalarda. bu da etkili oldu. alkışla ritim tutarak. ağzımız her kapanışında heceleri saymaya çalıştık. 

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
21 Ara 2010 18:12:41
hocam boyle okumasında bır sıkıntı yoktur degılmı normal bır surec yanı ben onu sıkıntı edınıyorum kendıme ogrencı sayım az ama velı okula bıle gelmıyo kendımle yetınıyorum yalnızca, yarın ö sesıne verıcem

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK