İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
23 Ara 2010 16:36:25
incilala öğretmenim birsey sorucam sıze öğrencılerınız hala okurken ma ta ka dıye dırekmı soyluyorlar k  a ka   m  a ma seklındemı butun ogrencılerım hala k  a m a t  a sekılnde soyluyor ılerdedemı boyle okuyacaklar ya

Çevrimdışı tulyum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 188
  • 266
  • 188
  • 266
23 Ara 2010 16:40:15
arkadaşlar kırmızı kurdelayı bütün harflri okuyan öğrencilre mi takıyosunuz

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 16:43:21
hocam ses birleştirerek okuan öğrencilerimin bazıları  heceye dönmeye başladı, bazıları hala aynı sizinkiler gibi. zamanla düzelenler oldu yani

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 16:50:00
evet hocam.ben tüm harfleri vermeden hepsini öğrenmeye başlayıp serbes okumaya geçmişlerdi ben o zaman verdim ve çoğu benden önce sesleri bitirmişti ben sadece yazılışlarını vererek olayı kapattım.....
   4 öğrencim yapamıyordu.3 tanesi mantığı kavramış diğeri okula bile gelmiyordu.bunlarında bugün özel bir hastanenin göz taramasında gözlerinde sorun olduğu ortaya çıktı:((((
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar kırmızı kurdelayı bütün harflri okuyan öğrencilre mi takıyosunuz

Çevrimdışı leopar

  • B Grubu
  • 332
  • 345
  • 332
  • 345
23 Ara 2010 17:05:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim sınıfımın durumu çok kötü ne yapcamı bilmiyorum. herkesten fırçayı yedim bakalım nolcak... 37 öğrencim var sadece 8 tanesi hiç okuyamıyor çabada sarf etmiyoar nereye kadar uğracam bilemiyorum. diğerleri de kimi 1. gurpta kimi 2. grupta kimide 3. grupta ne önerirsinz... artık yoruldum sağlık sorunlarım var tek derdim buymş gibi millet en kötü sınıf seninki diyor :(

Herkesin öğrencisi kendine ait ve başka sınıftaki öğrencilerle karşılaştırılması her bakımdan çok yanlış  ve hiç etik değil. Hocam moralinizi bozmadan, hiçbir sese kulak vermeden devam ediniz. Normal öğrenci er ya da geç okuyacaktır. Öğrenemeyen öğrenci heryerde var ve ne yaparsanız yapın öğrenemeye nietleri olmadıkların başarısızlıkları normaldir.
 SONUÇ:
Her öğrenci başarılı olacaktır diye bir kural yok.

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 17:09:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar bugün yaşadığım olayı anlatayım da biraz gülün :)
Bugün  1. sınıf metin kartlarını okutuyorum. Kartta On kasımla ilgili  yazılar var. ben de geriden takip ediyorum.
Biri diğerinin yanına giderek  olum olum baksana burada Atatürk ölmedi yazıyor. diyor diğeride yapma be Atatürk öldü olum diyo. Diğeri ne bilim ben ölmemiş yazıyor burda... ))) Ama ben nasıl gülüyorum anlatamam:))

Akşam akşam güzel güldürdünüz beni...Çocuk ne yapsın yazıyormuş ölmedi diye kafası karışmış azıcık:P

Çevrimdışı sahin

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 438
  • 112
  • 438
  • 112
23 Ara 2010 17:22:02
g sesini nasıl hissettirdiniz?

Çevrimdışı tulyum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 188
  • 266
  • 188
  • 266
23 Ara 2010 17:23:06
arkadaşlar ü ye geldim ama bugün okuttum neredeyse hepsi okudu ü ile ilgili kelimeleri ü yü geçsem ş yi versem olur mu yarın için...dikte yaptırmadım sadece okuttum...

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 17:28:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar ü ye geldim ama bugün okuttum neredeyse hepsi okudu ü ile ilgili kelimeleri ü yü geçsem ş yi versem olur mu yarın için...dikte yaptırmadım sadece okuttum...
Hocam yarın sabah dikteyi yaptırırsınız yazabiliyorlarsa ve hiç sorun yoksa geçersiniz ama bence cümleleri yazdırın hiç değilse ü sesi ile ilgili.

Çevrimdışı bjkharun

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 11
  • 71
  • 11
  • 71
23 Ara 2010 17:29:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam onluk ve birlik ile ilgili azlık cokluk ile ilgili word dosyası atanlar farklı kaydet deyip 2003 olarak atabilirlermi?

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
23 Ara 2010 17:29:46
evet
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar kırmızı kurdelayı bütün harflri okuyan öğrencilre mi takıyosunuz

Çevrimdışı tulyum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 188
  • 266
  • 188
  • 266
23 Ara 2010 17:33:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam yarın sabah dikteyi yaptırırsınız yazabiliyorlarsa ve hiç sorun yoksa geçersiniz ama bence cümleleri yazdırın hiç değilse ü sesi ile ilgili.
hocam otuz kişiyiz 20 si nerdeyse hatasız yazıyor ama 10 u sorunlu okuma yeterli değil mi ü sesi için....

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 17:41:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam otuz kişiyiz 20 si nerdeyse hatasız yazıyor ama 10 u sorunlu okuma yeterli değil mi ü sesi için....
Hocam genelde %70 -80 civarı okuyor ve söylenilince yazıyorsa yeni sese geçilir denir ama .Eğer sizin için yeterli geliyorsa ş sesini verirsiniz ve ş sesindeki örneklerde ü sesini bolca kullanırsınız.Bu da farklı bir alternatif...

Çevrimdışı tulyum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 188
  • 266
  • 188
  • 266
23 Ara 2010 17:44:25
kardelen hocam teşekkürler ilginiz için

Çevrimdışı hakan1125

  • Yeni Üye
  • 5
  • 1
  • 5
  • 1
23 Ara 2010 18:32:46
son harfi yarın verip artık harf öğretimi derdimiz bitiyor.artık daha neşeli  ve eğlenceli şeyler yapmaya başlayacağız.Öğrencilerime söz vermiştim çok çalıştık yorulduk ama değdi çoğu artık yanlışsız yazıp okuyor.Darısı diğer arkadaşlarıma inş.Buğün hayay bilgisi dersini anlatırken zil çaldı burda kaldık unutmayın dedim.Öğrencimin biri öğretmenim kıvırın dedi ben hemen bir kıvırdım muzipliğe verip hepsi kahkalar atarak gülüştüler.O gülüşleri dünyalara bedel bence ya sizce?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK