benim sınıfımın durumu çok kötü ne yapcamı bilmiyorum. herkesten fırçayı yedim bakalım nolcak... 37 öğrencim var sadece 8 tanesi hiç okuyamıyor çabada sarf etmiyoar nereye kadar uğracam bilemiyorum. diğerleri de kimi 1. gurpta kimi 2. grupta kimide 3. grupta ne önerirsinz... artık yoruldum sağlık sorunlarım var tek derdim buymş gibi millet en kötü sınıf seninki diyor 
Herkesin öğrencisi kendine ait ve başka sınıftaki öğrencilerle karşılaştırılması her bakımdan çok yanlış ve hiç etik değil. Hocam moralinizi bozmadan, hiçbir sese kulak vermeden devam ediniz. Normal öğrenci er ya da geç okuyacaktır. Öğrenemeyen öğrenci heryerde var ve ne yaparsanız yapın öğrenemeye nietleri olmadıkların başarısızlıkları normaldir.
SONUÇ:
Her öğrenci başarılı olacaktır diye bir kural yok.