cok mutsuzum ne yapacagımıda bılmıyorum hergun mıgren agrılarıyla bogusuyorum

yarında doktora gıdıcem, cok bunaldım arkadaslar ben yapamıyorum artık dıyorum kendı kendıme 13 öğrencım var 2 si problemlı gerıye kaldı 11 ve onlardanda hıc ısık alamıyorum bazı ogrencılerım benden onde harfı hemen kapıyorlar ama butun ögrencılerım harf ekleyerek okuyo ve sureklı basa donuyorlar en ıyı ogrencımde boyle kınalı k ı kın kına kınal kınalı gıbı her harf ekledıgınde basa donuyor, kı ka dıyen yok k a k ı devam edıyor uzun kelımelerı bıle boyle okuyorlar kelımeyı dogru okuyor ama boyle okuyor ben ne yapmalıyım bılmıyorum etrafımdakı 1 okutanları gordugumde moralım alt ust oluyor ve artık sucu kendımde arıyorum