İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 21:20:45
hata var hocam açılmıyor....
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırdır hocam ne sorunu var.Sayfa açılıyor seçim mi yapamıyorsunuz?

Çevrimdışı nur48

  • Uzman Üye
  • *****
  • 494
  • 1.039
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 494
  • 1.039
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 21:21:02
10-20-30-40-50-60-70-80-90-100
dere Tepe Düz Ördek Suda Yüz Vak Vak Vak Koca Karı Kalk Üç Göbek At Yatağına Yaaaat :)
biz Böyle Öğrendik Hocam :)

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 21:25:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hata var hocam açılmıyor....
şimdi denedim sorun yok hocam...

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
23 Ara 2010 21:26:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar yazıları çok kötü öğrencilerimin 3 -4 kişi dışında hiç beğenmiyorum.noktaları birleştireceğimiz veya içi boş doldurulabilen yazı tipi var mı sizde?üstünden geçince belki düzelir.

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 21:30:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

hocam ulusalokul.com çizgili var.İçi boş içinden gitme yaptırabilirsiniz.Bende içi boş yazılar hep o fontta yazılmış ayrıca bir font daha var mı bilemiyorum...

Çevrimdışı adem0730

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 174
  • 121
  • 174
  • 121
23 Ara 2010 22:07:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar çok zor durumdayım okul başladıktan iki ay sonra birler kalabalık diye (50 kişi) ikiye böldük ve bölüneni ben aldım hem dil sorunu hem geç başlama derken bayağı geride kaldım öyleki geçen  hafta n sesindeydim zümrem kaadroya geçti ve okul değiştirdi benim için kabus başladı okulda sınıfçı iki sözleşmeli arkadaş kaldık diğeri kabul etmiyor bende geri kalmasınlar diye görevlendirme gelecek diye iki sınıfı tekrar birleştirdik ama o da olmadı ve şu an 50 öğrenciyle baş etmek zorundayım grup yapsam 5-6 grup olacak oda olmuyor herbirinin seviyesi farklı çıldırmak üzereyim ilerleyemiyorum ne yapacağım şaştım kaldım akıl verin bana durumu kötü olan birkaç öğrencimde bayağı bir ilerleme kaydetmiştik galiba onları da kaybetmek üzereyim yardım!!! :'(

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 22:13:51
Adem0730 öğretmenim seviye grupları yapmak işe yarayabilir.Böyle bir durumda belki okumaya geçmeleri uzun zaman alabilir ama küçük öğretmenler vardır sınıfta onlara görevlendirmeler yapabilirsiniz.Biraz yavaş ilerlersiniz.Mantığı kavrayanlar varsa diğerlerine yardımcı olmaları için birlikte de oturtabilirsiniz.Bir an önce mantığı kavramaları için yapılacaklar belli ekleme birleştirme çalışmalarına ağırlık verin bu aşamada belki yazmayı biraz daha geri plana atabilirsiniz.Eve vereceğiniz çalışmalar için de veli toplantısında  dikte ödevlerini açıklarsınız onlardan bu konuda yardım beklediğinizi söylersiniz.Umarım her şey en kısa sürede yoluna girer.

Çevrimdışı dazoc

  • Üye
  • *
  • 7
  • 17
  • 7
  • 17
23 Ara 2010 22:17:16
adem0730 öğretmenim eğer vaktiniz bolsa ve de uğraşmayı seviyorsanız evi yakın olanları sabah uzak olanları öğleden sonra alabilirsiniz yani kendi sınıfınıza kendinizce ikiye bölersiniz başkasına muhtaç olmadan öğretiminizi yaparsınız.  çok yorulacaksınız inanılmaz ama bu çocuklar sizinse değer...

Çevrimdışı adem0730

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 174
  • 121
  • 174
  • 121
23 Ara 2010 22:25:45
hocam malesef köyde çalışıyorum ve ilçeye gidiş-geliş yapıyorum aileler de çok ilgisiz hepsine de yazık oluyor sözeşmeli atamada 3 kişi vemişler ama onlarda ikinci dönem başlayacaklarmış bakalım o zamana kadar bir şekilde idare edecez 

Çevrimdışı saraY0655

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 226
  • 255
  • 226
  • 255
23 Ara 2010 22:30:24
beni bugün inanılmaz mutlu eden bi diyaloğu yazmak istiyorum sizlere;sınıfımın en geriden gelen öğrencisi ebrar dersin ortasında geldi bacağıma sarıldı.başladı anlatmaya....öğretmenim benim uşakta bi  teyzem var o bana telefonda hep'ebrar allah şahit seni çok seviyorum'der dedi.ben de a aane güzel dedim ama bi tarafdan da otursun da derse devam edeyim istiyorum.'işte ben de sizi öyle seviyorum 'demez mi?????gözyaşlarımı tutamadım .ben ki sınıfta en geride diye onu baya bunaltmıştım demek ki beni hakikaten çok seviyormuş canım benim.eve gelince eşime anlattım bak diyor ne güzel bi mesleğin var:))acayip gaza geldim yarın beni kimse tutamaz....

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 22:33:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben bu hafta kaç ses verdim bilmiyorum 3 mü 4 mü karıştırdım bugün zümreme sorum o benden iyi biliyor :))Yarın da z verip bitireyim haftayı ...Çocuklar sesi biliyor ama acele etmeden yavaş yavaş gidiyoruz.B,Ü,Ş verdim sanırım yarın da z biter ama bu ara matematiğe yoğunlaştık.Deftere yazıyoruz bu da çok zaman alıyor...
hocam sen karıştırmıssın kaç ses verdiğini acaba öğrenciler ne yapmıştır

Çevrimdışı GÜLÜM42

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
23 Ara 2010 22:42:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese maşallah yaa sizleri okudukça bir taraftan mutlu oluyorum bir taraf üzülüyorum. üzülmemin nedeni sanki benim çocuklar hiç okumaya geçemeyecek düşüncemden olmuyor çocuklara okuma yaptıramıyorum nasıl davranacağımı şaşırdım.hele 10 tane öğrenci var hiç anlamıyor e l diyor l la e diyor ne yapmam gerekiyor şaşırdım artık:((((((((((((((((

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
23 Ara 2010 22:47:07
cok mutsuzum ne yapacagımıda bılmıyorum hergun mıgren agrılarıyla bogusuyorum :( yarında doktora gıdıcem, cok bunaldım arkadaslar ben yapamıyorum artık dıyorum kendı kendıme 13 öğrencım var 2 si problemlı gerıye kaldı 11 ve onlardanda hıc ısık alamıyorum bazı ogrencılerım benden onde harfı hemen kapıyorlar ama butun ögrencılerım harf ekleyerek okuyo ve sureklı basa donuyorlar  en ıyı ogrencımde boyle kınalı k ı  kın     kına kınal kınalı gıbı her harf ekledıgınde basa donuyor, kı ka dıyen yok k a k ı devam edıyor uzun kelımelerı bıle boyle okuyorlar kelımeyı dogru okuyor ama boyle okuyor ben ne yapmalıyım bılmıyorum etrafımdakı 1 okutanları gordugumde moralım alt ust oluyor ve artık sucu kendımde arıyorum

Çevrimdışı Nursan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 248
  • 399
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 248
  • 399
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 22:50:38
dikkat eksikliği, hiperaktiv ve mental retardasyona bağlı davranım bozukluğu olan bir öğrencim  var bugün beni çok güldürdü Ali Umut söyle bakalam bu hangi ses (bir ders önce p sesini öğrenmiştik papatya pencere deyip) düşünüp düşünüp çiçeğin p sı öğretmenim çok güldüm :)

Çevrimdışı sselimmm

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 45
  • 107
  • 45
  • 107
23 Ara 2010 22:51:45
hocam benim de oşekile okuyan öğrencilerim vardı, harf çalışmasından çok hece çalışması daha etkili oldu

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK